Zombiespeed Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Quickscopen Dat word weer een hoop nerd orgasm videos op youtube dit komende jaar. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 @ Flippie, ik maak zelf wel uit wat voor game ik koop, dat ga jij niet bepalen. @ Zombie, Ja, zo gaat het dan weer, alleen maar mensen die denken dat je Pro zijn. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Quickscope is hetzelfde als campen, vinjehetnieleuk? Boehoehoe doen bij mama, andere game kope of gewoon beter worden. Keuze zat. Het lijkt even alsof je zegt dat je skills nodig hebt om te campen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 @ Flippie, ik maak zelf wel uit wat voor game ik koop, dat ga jij niet bepalen. Beter lezen. Quickscope is hetzelfde als campen, vinjehetnieleuk? Boehoehoe doen bij mama, andere game kope of gewoon beter worden. Keuze zat. Het lijkt even alsof je zegt dat je skills nodig hebt om te campen? mmm, foutje Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2011 Laten we het er gewoon op houden dat Campen en Quickscopen irritant is. Ben allang blij dat Commando niet meer terugkeert in Modern Warfare 3. Als ik me ergens aan heb geërgerd is het wel dat mensen me neerstaken terwijl ze veel te ver van me af stonden om dat te kunnen doen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Laten we het er gewoon op houden dat Campen en Quickscopen irritant is. Ben allang blij dat Commando niet meer terugkeert in Modern Warfare 3. Als ik me ergens aan heb geërgerd is het wel dat mensen me neerstaken terwijl ze veel te ver van me af stonden om dat te kunnen doen. Vond ik ook altijd erg irritant, in MW2 kon je gewoon iemand van, nou wat zal het zijn 5 meter al knifen of minder. Echt gewoon irritant, moeten ze gewoon beter maken. Maar ze Patchen het ook niet in MW2 ofzo. Nee, maar mooi van zo'n eind blijven Knifen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Laten we het er gewoon op houden dat Campen en Quickscopen irritant is. Ben allang blij dat Commando niet meer terugkeert in Modern Warfare 3. Als ik me ergens aan heb geërgerd is het wel dat mensen me neerstaken terwijl ze veel te ver van me af stonden om dat te kunnen doen. Idd, net als je een kill gaat maken steekt hij je van 5 meter afstand rustig neer.. Reageren
PrioX Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 In CoD kan je je Perks zo gebruiken dat je ze PRO krijgt. Waarom kan dit niet bij killstreaks? Het zou een leuke toevoeging zijn. Voorbeeld: [table=header]UAV: Je kan de vijand zien op je minimap voor 30 seconde[/table] [table=header]UAV PRO: Je kan de vijand zien op je minimap voor 1 minuut + De UAV zal de minimap van de vijand uitschakelen (Counter UAV)[/table] Zo kunnen killstreaks nog leuk worden om te gebruiken naast dat je mensen er mee kunt vervelen om uit het niets een Predator Missile op ze te laten vallen.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 In CoD kan je je Perks zo gebruiken dat je ze PRO krijgt. Waarom kan dit niet bij killstreaks? Het zou een leuke toevoeging zijn. Voorbeeld: [table=header]UAV: Je kan de vijand zien op je minimap voor 30 seconde[/table] [table=header]UAV PRO: Je kan de vijand zien op je minimap voor 1 minuut + De UAV zal de minimap van de vijand uitschakelen (Counter UAV)[/table] Zo kunnen killstreaks nog leuk worden om te gebruiken naast dat je mensen er mee kunt vervelen om uit het niets een Predator Missile op ze te laten vallen.. Zou wel leuk zijn. En als je ze Pro haalt ook nog wat XP er voor krijgt. Maar ik hoop dat de Predator Missle niet in MW3 terug komt. Ik BO krijg ik nu de laatste tijd al die RC-XD's op me. Als ik met Nick (NickOwnage) speel krijgt hij ze altijd. Maar leuk bedacht Priox! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 In CoD kan je je Perks zo gebruiken dat je ze PRO krijgt. Waarom kan dit niet bij killstreaks? Het zou een leuke toevoeging zijn. Voorbeeld: [table=header]UAV: Je kan de vijand zien op je minimap voor 30 seconde[/table] [table=header]UAV PRO: Je kan de vijand zien op je minimap voor 1 minuut + De UAV zal de minimap van de vijand uitschakelen (Counter UAV)[/table] Zo kunnen killstreaks nog leuk worden om te gebruiken naast dat je mensen er mee kunt vervelen om uit het niets een Predator Missile op ze te laten vallen.. Ik weet wel bijna zeker dat IW ooit nagedacht heeft over dat. Voor een of andere rede nooit ingame gekomen is Reageren
R-fl3x Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 @PrioX Volgens jouw UAV Pro, dan heb je toch al 2 killstreaks (UAV + Counter UAV)? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Multiplayer throphies/achievements mogen er ook wel wat meer van zijn omdat je het eigenlijk de helft van de tijd voor niks doet Reageren
PrioX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 @PrioX Volgens jouw UAV Pro, dan heb je toch al 2 killstreaks (UAV + Counter UAV)? Het was ook maar een wild voorbeeld. Maar het klopt wel. Een ander voorbeeld: [table=header] Chopper Gunner: Je wordt de piloot van een attack helicopter. Je kan hem voor 30 seconde blijven gebruiken.[/table] [table=header] Chopper Gunner PRO: Je wordt de piloot van een attack helicopter. Je kan hem voor 1 minuut blijven gebruiken. + Je krijgt een target systeem erbij (rode vierkantjes om de vijand zodat je weet waar ze lopen)[/table] Zoals ik al zei lijkt het me een stuk leuker. Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Leuke ideeën Priox! Maar dan nog één ding, welke Challenges moeten er bij om hem op Pro te halen? Bijvoorbeeld, 50 Kill + 10 keer de Chopper gebruiken. En wat Bassie zegt meer Achievement/Thropies in de Multiplayer Mode. Zou wel leuk zijn, dat je bijvoorbeeld 10 Prestige level 50 bent en dat je dan een Achievement van 50G of meer krijgt. Bij Medal of Honor heb je wel Achievements in de Multiplayer Mode. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Leuke ideeën Priox! Maar dan nog één ding, welke Challenges moeten er bij om hem op Pro te halen? Bijvoorbeeld, 50 Kill + 10 keer de Chopper gebruiken. Dat zou bijvoorbeeld kunnen. Dat doen ze nu ook al (in MW2) om een een nieuwe titel of embleem vrij te spelen. In MW3 zou je die nog kunnen vrijspelen samen met de PRO versie van de killstreak. Je kan bij elke killstreak een PRO versie verzinnen dus hopelijk doet IW dit nu wel. Hopelijk horen we er volgende maand meer over! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.