Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Wasteland was gewoon een vreselijke map, iedereen ging altijd naar het zelfde plek. Ik was meestal zo slim omdat niet te doen. Gewoon een granaat heen gooien en je had meestal wel een Double of Tripple Kill. Ik heb overigens Battlefield 3 al besteld, aangezien BF3 er wel nice uit ziet. Ik ga later als de Special Editions van MW3 bekend zijn een Special Edition kopen van MW3. Dus ik koop twee geweldige shooters, MW3 en BF3! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat er alleszins van die maps zoals Invasion of Highrise zijn, dat waren echt mijn twee favorieten. :D

Dat waren inderdaad leuke maps, ik vond Karachi ook altijd leuk. Hopen dat ze het Spawnen ook beter maken, en dat je ook niet meer kan Spawnkillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zeuren over te kleine maps in MW2 en BO. :o In CoD4 MW had je gewoon een map met een paar containers en de oppervlakte was sowieso kleiner als die van Rust en dan met meer dan 40 mensen in een server en dan hadden sommige nog gewoon killstreaks. Dat was pas kut. xD De map was denk ik een vierkantie met een plus erin.

Naja, ik hoop wel dat er een aantal kleine maps bijzitten en dat ze niet zo gierig gaan doen door weer heel veel maps te verkopen, al gebeurd dat sowieso toch wel. :|

Zou je trouwens ook niet met meerdere mensen een mappack kunnen kopen? Ik zie soms wel eens in PS Store dat je iets op 5 systemen kan activeren, dus dat zou dan gewoon 3 euro per persoon zijn. :) Dat zou nog eens leuk zijn!

Edit:

Van mij hoeven die maps niet groter, zo is CoD niet echt. Daar koop ik dan eerder BF3 voor.

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was al aangekondigd dat de MW3 maps groter gaan zijn dan de voorgaande maps. Natuurlijk zullen er ook nog kleinere zijn, maar de grote kunnen nu mogelijk nòg groter zijn :D.

Dat zou wel leuk zijn, en ik hoop dat je dan ook met meer mensen in een Lobby kan. Als het grote mappen worden ben je miss lang bezig om de Tegenstander te zoeken. Maar de meeste mensen zitten toch wel in huizen etc. Ik heb BF3 gepre-orderd. Maar in BF2 kan je toch 40 VS 40 doen? Maar daar zijn de mappen toch nog groter? Tenminste dat heb ik gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Wasteland was gewoon een vreselijke map, iedereen ging altijd naar het zelfde plek. Ik was meestal zo slim omdat niet te doen. Gewoon een granaat heen gooien en je had meestal wel een Double of Tripple Kill. Ik heb overigens Battlefield 3 al besteld, aangezien BF3 er wel nice uit ziet. Ik ga later als de Special Editions van MW3 bekend zijn een Special Edition kopen van MW3. Dus ik koop twee geweldige shooters, MW3 en BF3! :bier:

Nog eens over Wasteland, had die campers echt wel te pakken daarjuist.. Deed TDM op Wasteland, en als verwacht zaten ze direct in die trenches. Ik gooi er een granaat in = triple kill, en daarna had ik m'n Harriers, dus hun spawn was verkloot en ik kreeg nog een Pave Low. ^^

Eindigde met 24 - 3 of zo. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Oooo... Call of Duty XP, of hoe het ook noemt kan wel eens interessant worden. Op de Twitter van Robert Bowling (fourzerotwo), antwoord die persoon af en toe vragen over MW3. Hij zegt natuurlijk niet alles, maar ik zag net volgende tweet... Ik denk wel dat de volgende COD vernieuwend uit de hoek gaat komen na al die tijd.

There's no dive to prone in #MW3 but I can't talk about MP specifics yet, but there are new modes.
Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...