Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend

Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty.

Geplaatst:

Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend

Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty.

Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen?

Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. :)

Geplaatst:

Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. :)

En contracts word bijna niet gebruikt :7 Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in.

Geplaatst:

Ik vind het idee achter contracts leuk (het is ook eens iets nieuw), maar ik gebruik ze zelden omdat ik alleen maar slechter scoor dan. Dan wil je steeds op zo kort mogelijk tijd je contract halen, maar duurt het veel langer voordat het je lukt :puh:.

Geplaatst:

En contracts word bijna niet gebruikt :7 Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in.

Dat jij ze niet gebruikt zegt niet dat niemand ze gebruikt, ik gebruik ze nog regelmatig.

Geplaatst:

Ik weet het maar die mogen er echt wel komen omdat je eigenlijk voor nop speelt ;)

Nee vooral met thropies

Geplaatst:

Maar het gaat toch niet om de trofeeën. Dat zijn extraatjes.. Het gaat er toch om of je het leuk vind?

Geplaatst:

Ga er maar niet van uit :N een voor maar ook een nadeel kan zijn dat is tenminste wat ik verwacht geen uitbreidingsets komen of heel weinig bij MW2 was dat toch ook niet het geval hè?

Geplaatst:

Haha lol, owned YouTube xD. Kon hem niet zien op YouTube omdat ik op mijn channel 17 ben (irl ook ;p). Maar op deze manier wel, dank je ^^.

En dus na het kijken van de video: Wow :puh:. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dit zag er toch wel gaaf uit. Spec op is zeker dat je met een vriend moet spelen? Of is dit nog iets anders. Hopelijk is er dan iemand op pc die dat eens wil proberen met mij xD.

De explosies enz. zagen er iig leuk uit, en het liet ook wel vanalles zien, gaaf :D.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...