Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. En contracts word bijna niet gebruikt Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in. Reageren
vice Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik vind het idee achter contracts leuk (het is ook eens iets nieuw), maar ik gebruik ze zelden omdat ik alleen maar slechter scoor dan. Dan wil je steeds op zo kort mogelijk tijd je contract halen, maar duurt het veel langer voordat het je lukt . Reageren
HA5H Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 En contracts word bijna niet gebruikt Ik heb er ooit 3 gekocht, staan er nu nog steeds in. Dat jij ze niet gebruikt zegt niet dat niemand ze gebruikt, ik gebruik ze nog regelmatig. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik ben ook andere met BO MP gestopt vanwege het feit dat je er niks mee verdiend Hoe bedoel je dit? Als je trofeeën bedoelt, die verdien je bij geen enkele multiplayer van Call of Duty. Ik weet het maar die mogen er echt wel komen omdat je eigenlijk voor nop speelt Bedoel je die manier van Attachments etc. verdienen? Ik zou toch liever het systeem van Attachments kopen van Black Ops niet meer terugzien in MW3, het is imo veel leuker om ze zelf te verdienen.. Nee vooral met thropies Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Maar het gaat toch niet om de trofeeën. Dat zijn extraatjes.. Het gaat er toch om of je het leuk vind? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Dat is waar mar dubbel zoveel plezier Reageren
R-fl3x Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Zouden de zombies uit BO terugkeren in MW3, of houden ze het bij Spec. Ops? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ga er maar niet van uit een voor maar ook een nadeel kan zijn dat is tenminste wat ik verwacht geen uitbreidingsets komen of heel weinig bij MW2 was dat toch ook niet het geval hè? Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2011 Zouden de zombies uit BO terugkeren in MW3, of houden ze het bij Spec. Ops? Spec. Ops word een survival mode met ook oneindige waves zonder zombies maar denk meer aan Juggernauts. Ook kan je wapens,Sentry Guns en air support kopen. http://www.youtube.com/watch?v=eXQKt21BXnA Reageren
vice Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Haha lol, owned YouTube xD. Kon hem niet zien op YouTube omdat ik op mijn channel 17 ben (irl ook ;p). Maar op deze manier wel, dank je ^^. En dus na het kijken van de video: Wow . Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar dit zag er toch wel gaaf uit. Spec op is zeker dat je met een vriend moet spelen? Of is dit nog iets anders. Hopelijk is er dan iemand op pc die dat eens wil proberen met mij xD. De explosies enz. zagen er iig leuk uit, en het liet ook wel vanalles zien, gaaf . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.