PrioX Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik zie dat SitRep, Steady Aim, Extreme Condition (Marathon) terug komen. Ook valt me op dat ze met Pointstreaks werken. Je krijg dus killstreaks bij een bepaald aantal punten. Op he einde zie je een stukje multiplayer. Als je rechtsonder in de hoek kijkt zie je dat de Predator Missle terug keert. Ook de minimap is in 3D Het ziet er toch goed uit! Ik kan niet wachten tot we meer informatie krijgen volgende maand! Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik vind het wel jammer dat de Predator Missle terug komt, dan krijg ik straks in de Multiplayer Mode denk ik weer altijd dat ding op me. Maar Spec Ops Survival Mode ziet er wel erg vet uit, ik denk dat ik dit zeker leuker ga vinden dan de Zombies in Black Ops. @ PrioX, zou volgende maand dan ook de Special Editions ook bekend worden gemaakt? Maar dan zien we dan ook wel. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik zie dat SitRep, Steady Aim, Extreme Condition (Marathon) terug komen. Ook valt me op dat ze met Pointstreaks werken. Wat zijn Pointstreaks dan precies? :$ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 In plaats van dat je een bepaald aantal kills haalt in een leven haal je een bepaald aantal punten. Dit klinkt opzicht heel logisch met de informatie die we hebben. Robert Bowling maakte namelijk bekend dat ze bezig waren ervoor te zorgen dat mensen niet meer voor de kills zouden gaan in team based objective modes als Demolition en Domination. Door dat pointstreak systeem zou dat misschien nog wel eens kunnen werken ook! Overigens vind ik dit er heel goed uitzien en kan ik niet wachten tot ik dit kan gaan spelen, series geweldig gewoon!! Reageren
R-fl3x Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ah, dus ook minder campen door die Pointstreaks? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ah, dus ook minder campen door die Pointstreaks? Ik hoop het ! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 De point streak lijkt me een slimme zet. Doet me een beetje denken aan de paybacks in Uncharted 3? Als je "juggernaut" haalt zal letterlijk niemand je bijna dood krijgen. tenzij ze granaten blijven gooien en met rocketlaunchers schieten. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Maar nog iets over die Poinstreaks; Kan je dan zelf weer kiezen uit een rij Streaks (bv. UAV- Airstrike- Pave Low) of is het weer zoals in MW1? Reageren
vice Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 (bewerkt) Wow, die trailer was al nice, maar heb net de video gekeken van GTA-Top waar die gast de trailer stap voor stap overloopt, en het ziet er gewoon AWESOME uit. BF fans kunnen zeggen wat ze willen, maar ik wil dit spel gewoon . Hopelijk volgt er binnenkort gauw nog een trailer. En dat einde was ook wel cool, ik had de video al gesloten nadat de titlescreen geweest was (bij de originele trailer) , maar ook dat zag er goed uit. Zowel de graphics, als de minimap . MW3 wordt een geweldig spel, ben ik zeker van! @R-Flex, ik denk dat je het wel gewoon kan kiezen? Je kunt nu ook (volgens die gast van die video) kiezen welke killstreak je eerst wilt gebruiken als je er bv. meerdere hebt ingame. Bewerkt: 10 augustus 2011 door vice Reageren
GTA-top Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Ben wel benieuwd wat een juggernaut is wat die krijgt op het eind ! Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Het is alleen wel jammer dat het echt heel veel op MW2 lijkt. De graphics, alle tekst, style etc. Verder is het natuurlijk wel leuk en wacht ook wel erg op het verhaal, dit is toch het einde? Reageren
Svenie Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 Het is alleen wel jammer dat het echt heel veel op MW2 lijkt. De graphics, alle tekst, style etc. Verder is het natuurlijk wel leuk en wacht ook wel erg op het verhaal, dit is toch het einde? Normaliter eindigt de verhaallijn hier, wellicht met de dood van Vladimir Makarov. Reageren
vice Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 De graphics lijken naar mijn mening een heel stuk hoger (kijk in HD of zo ) dan het was bij MW2. En de tekst is misschien hetzelfde, maar als je de details bekijkt enz. zie ik toch wel enkele dingen die ik nog niet gezien had. Kan ook omdat ik nooit de multiplayer van MW2 heb gespeeld (gedownload.. ik wou kijken hoe de COD series mij bevielen, en dat draaide positief uit, dus ben ik vanaf Black Ops echte fan geworden en koop ik ze ook xD). En idd, het verhaal gaat verder waar MW2 gestopt is. Ik dacht altijd dat MW2 het einde van die serie was, want je komt toch niet 'zomaar' even in een museum terecht op het einde. Anderzijds was MW3 voorspelbaar, ik heb laatst nog wat trailers bekeken van MW2, en in het begin van een van die video's zag je een 1 2 & 3 staan (ik kon niet uitmaken of er ook ergens een 4 of 5 stond xD). Reageren
Velaro Geplaatst: 10 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2011 (bewerkt) Zo goed als geen verschil met MW2, maar dat had ik ook niet echt verwacht. Bovendien gebruiken ze dezelfde engine sinds COD2 met kleine upgrades, maar waarom zouden ze vernieuwen (o.a. op gebied van gameplay) als ze toch weten dat er miljoenen exemplaren verkocht zullen worden. De irritante killstreaks zijn in ieder geval al terug. Bewerkt: 10 augustus 2011 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.