NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 @Nick: is het niet zo dat je juist de goede dingen meer herinnert bij oudere zaken? Dat lijkt mij niet eigenlijk, iedereen zit te zeuren over de campers etc. (Incluis mijzelf) Terwijl Mw2 in het begin helemaal niet zo was. Ook BO zal zich omtoveren in een frustrerend spel als de hackers toch eindelijk hun zin krijgen. Iedereen hoopt dat er geen CoD Points meer komen. Elke keer als je een wapen wil kopen en je hebt niet genoeg CoD Points moet je eerst weer sparen. Dit is denk ik wel zeker één van de grootste frustratie in BO. Ik ben hier ook groot voorstander van. Ik vond dat unlocken ook wel relaxed. 60 kills met Red Dot voordat je Holo Dot had. Moeten ze nu gewoon doen. 60 kills met Red Dot is zelf aanpassen. De Emblems moeten ook beter aanpasbaar zijn. Dus als je bijvoorbeeld een rondje heb dat je het rondje kan veranderen. Om zo meer vormen te maken. En minimaal 30 layers. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik vond Black Ops juist beter dan MW2. Het was meer speelbaarder. In elke COD zitten dingen die er beter niet in hadden gezeten.. Maar in MW2 zaten er heel veel in. Shotguns, killstreaks, rushers, noobtubers, campers, Quick Scopers, Glitchers, cheaters, Perks... Allemaal dingen waar MW2 vol van zat. En allemaal was het irritant. Alleen omdat Black Ops de meeste dingen niet had of dat je bij Black Ops de meeste ''noob'' dingen niet kon doen zoals in MW2 is hij slechter? Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening hierover. Maar ik vond Black Ops een stuk leuker spelen dan MW2. Ik vond MW2 echt gewoon een prachtig spel, zeer leuk, maar de multiplayer is nu gewoon totaal verkloot door wat je zegt.. in BO ben ik nog niet veel campers of tubers tegengekomen. Iedereen hoopt dat er geen CoD Points meer komen. Elke keer als je een wapen wil kopen en je hebt niet genoeg CoD Points moet je eerst weer sparen. Dit is denk ik wel zeker één van de grootste frustratie in BO. Ik hoop echt dat het systeem van MW2 qua attachments en wapens unlocken terugkomt. Ik snap niet waarom mensen soms zeggen dat er in BO veel wordt getubed. In MW2 is het veel erger, daar heeft iedereen het zowat. En wapens en attachments is gewoon veel leuker. En BO vond ik het eerst wel leuk, maar het is niet leuk als je weinig CoD points hebt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 @ Flokkert: Daar hebben wij dan altijd nog Flak Jacket voor. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 @ Nick, ik gebruik altijd Scavenger. Anders zit ik weer zonder Ammo. Reageren
vice Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Die laatste video is ook wel heel duidelijk. Ze hebben iedere 5 seconden wel iets interessant gezien . En ik moet zeggen dat ik hier toch wel wat engine veranderingen zie? Ik weet niet of animaties ook daaronder vallen, maar indien ja, dan heb ik toch wel een aantal veranderingen gezien. Zoals met die rocket die op die gasten viel, ik heb nog geen enkele keer iemand zien wegvliegen wanneer dat gebeurde enz. Ik denk dat MW3 een soort COD 2.5 is dan (vermits de meeste zeggen dat COD al lang niet meer geupdate is qua engine). Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Waarom zeurt iedereen toch over die engine? Maakt toch niet uit? Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik zou het niet weten. Maar ik had liever dat het niet de zelfde Engine was. BO was gewoon helemaal anders, wat ik persoonlijk leuker vindt. Reageren
Velaro Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Alle games sinds COD2 gebruiken dezelfde engine, natuurlijk zijn er hier en daar wat kleine upgrades aangebracht. Dat zorgt voor minder werk, maar ook minder mogelijke features. Moet wel zeggen dat ik MW2 er een pak mooier uit vond zien dan Black Ops. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik vond Black Ops mooier. Ik vond het in MW2 veel te grijs, in BO is het veel kleurrijker. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2011 Ik heb op een ander forum al eens een hele discussie aangegaan over de engine en zo. Ik ga het niet weer doen, maar ik wil gewoon zeggen dat het me echt niet uitmaakt of je in iedere COD op een andere manier een wapen oppakt, of dat je in iedere cod een heel ander menu krijgt, of heel andere manieren om het spel te spelen. Als dat in iedere (of bijna) iedere COD verandert, zou het spel gewoon veel ingewikkelder worden. COD is een shooter, (net als BF), En in COD kan je gewoon doen wat je verwacht van een shooter. Als je liever BF speelt met in iedere game 150 nieuwe dingen waar je steeds weer gewoon aan moet worden enz. dan speel je dat maar. Naja, en dat is alles wat ik erover zeg, ik denk dat dit soort discussie nog een hele tijd zou kunnen doorgaan, maar uiteiundelijk het is een discussie die eigenlijk nooit zal eindigen omdat er altijd COD fans en altijd BF fans zullen zijn. Blijkbaar heb jij geen flauw benul van wat een engine kan en doet, complete menu's aanpassen kan ook met dezelfde engine samen met de manier hoe je wapens oppakt, dit staat er namelijk los van, en hoe het speelt staat er eigenlijk ook los van. Ze moeten langzamerhand wel met een nieuwe engine komen, deze is al zo getweakt dat het qua mogelijkheden en graphics op zijn max loopt(of gaat lopen) en teveel van de hardware vergt. Vergelijk maar eens de eisen van MW2 en BO, vergelijkbare graphics maar BO vergt (te) veel van de hardware, aka de engine is op zijn max. Daarnaast, Battlefield blijft ook in grove lijnen hetzelfde, maar ze ontwerpen nieuwe engines waarmee ze gewoon meer mee kunnen. En Battlefield wordt niet overrushed, omdat Activision dit wel wilt, krijg je continu dezelfde koude kak als de vorige delen, just saying. Ik vond Black Ops juist beter dan MW2. Het was meer speelbaarder. In elke COD zitten dingen die er beter niet in hadden gezeten.. Maar in MW2 zaten er heel veel in. Shotguns, killstreaks, rushers, noobtubers, campers, Quick Scopers, Glitchers, cheaters, Perks... Allemaal dingen waar MW2 vol van zat. En allemaal was het irritant. En dit is de reden dat ik gestopt ben met CoD, en de irritante mensen die in hun mic kwaken. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 @Flokkert Ik vond MW2 qua graphics een pak realistischer en mooier dan BO. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 En ik kon MW2 op m'n computertje gewoon lekker hoog draaien zonder veel lagg terwijl ik Black Ops veel lager moet zetten om soms een laggaanvalletje te krijgen. Reageren
vice Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Dat komt omdat Black Ops zwaarder is dan MW2. Het lijkt steeds alsof een nieuwere game slechtere graphics heeft van de vorige, maar BO heeft duidelijk wel iets hogere graphics dan MW2 had. Je kan evt. nu ook nog eens proberen BO op max te spelen, mij lukte het bij release ook niet, nu wel xD. (zelfde pc). Bewerkt: 12 augustus 2011 door vice Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Dat komt omdat Black Ops zwaarder is dan MW2. Het lijkt steeds alsof een nieuwere game slechtere graphics heeft van de vorige, maar BO heeft duidelijk wel iets hogere graphics dan MW2 had. Je kan evt. nu ook nog eens proberen BO op max te spelen, mij lukte het bij release ook niet, nu wel xD. (zelfde pc). Ik denk dat het komt omdat je MW2 steeds ziet als een game met krappe kamers, veel gebouwen, enzovoort. Bij BO is het meer vrijheid, zie Jungle maar.. daar loop je steeds in de middle of nowhere.. Daar let je dus ook meer op de graphics van de natuur. Ik zelf vind MW2 een leuk spel. Alleen MW2 had het nadeel dat er van die noobs het gingen spelen zoals hackers, en noobtubers. Kijk maar als je op Wasteland speelt, daar werd je ook steeds doodgeschoten door snipers. Gewoon, omdat het daar een map voor is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.