PrioX Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Inderdaad, dat was dus het geval in MW2. Je kreeg de Maps van MW1 . Als ik de Maps van MW1 wil spelen dan ga ik wel MW1 spelen. Dan hoef ik er in ieder geval geen 15 euro voor neer te leggen. Reageren
Niiek Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Als je die maps niet wil, koop je die DLC toch gewoon niet.. Reageren
vice Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Op de Twitter van "UptodateMW3":... Any #MW3 Questions? I'm ready to answer ...kan je nu wat vragen stellen over MW3, ik heb eigenlijk 2 vragen gesteld. Ik betwijfel of ik antwoord krijg, maar ik ben er wel benieuwd naar. Ik weet dat ik even geleden zei dat sommige maps groter zullen zijn, maar ik heb het nu nog eens gevraagd, je weet maar nooit of dat toch maar een gerucht was. En daarom vroeg ik ook meteen of er misschien voertuigen in zouden zitten (als de maps groter zijn, dan zou daar wel ruimte voor kunnen zijn xD). Ik betwijfel ook wel of ze hierop gaan antwoorden (zijn tenslotte toch twee grote vragen), maar je weet nooit. Zo deed ik eergisteren ook mee aan een BO mappack wedstrijd, toen dacht ik ook "Je weet maar nooit".. en ik won. Na het lezen van jullie reacties hier had ik misschien beter gevraagd of er MW2 maps in MW3 gaan zitten, maar iemand hier met Twitter kan dat ook wel doen . EDIT: Op het eerste heeft ie niet geantwoord, maar over het feit of er wel of niet voertuigen inzitten: Negatief xD. Er zullen geen landvoertuigen inzitten (wel vliegtuigen enz. neem ik aan, killstreaks dus). Bewerkt: 15 augustus 2011 door vice Reageren
PrioX Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Als je die maps niet wil, koop je die DLC toch gewoon niet.. Dat is juist het slimste. Ze doen er ongeveer 3 nieuwe maps in die je toch wel wilt hebben. Maar daarnaast stoppen ze er ook 3 oude maps is. Dus als je die nieuwe wilt koop je automatisch ook die oude. Maar eindelijk had je 3 nieuwe maps gezien in plaats van die oude. Zo verdienen ze makkelijk en snel 15 euro. Terwijl ze eigenlijk niet super veel tijd in de maps hebben gestoken. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Als je die maps niet wil, koop je die DLC toch gewoon niet.. Dat is juist het slimste. Ze doen er ongeveer 3 nieuwe maps in die je toch wel wilt hebben. Maar daarnaast stoppen ze er ook 3 oude maps is. Dus als je die nieuwe wilt koop je automatisch ook die oude. Maar eindelijk had je 3 nieuwe maps gezien in plaats van die oude. Zo verdienen ze makkelijk en snel 15 euro. Terwijl ze eigenlijk niet super veel tijd in de maps hebben gestoken. Dat zou iedereen willen, snel geld verdienen, Activision kan dat, en doet dat. Het is alsof je een koffer van €10.000.000,- voor hun neus legt. De "moraal ridders" zouden dat niet doen(dus wel), maar het is mens eigen om die koffer even snel te pakken! Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Iedereen zegt dat het geldwolfen zijn (ik ook, want zijn ze ook). Maar waarom koopt dan toch bijna iedereen de Map Packs? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Omdat er altijd wel een map(s) inzitten die er echt vet uitzien.. Reageren
PrioX Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Dit is een filmpje waarin ze het laatste stukje van de Survival Trailer gaan onderzoeken. Reageren
GTA-top Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Dit is een filmpje waarin ze het laatste stukje van de Survival Trailer gaan onderzoeken. Erg intressant ben toch wel erg benieuwd hoe het gaat worden op het einde zegt hij ook iets van als je alle 3 je killstreaks heb gehaald je ze dan weer opnieuw kan halen (?) dat is wel een grote verbetering ! Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Dit is een filmpje waarin ze het laatste stukje van de Survival Trailer gaan onderzoeken. Erg intressant ben toch wel erg benieuwd hoe het gaat worden op het einde zegt hij ook iets van als je alle 3 je killstreaks heb gehaald je ze dan weer opnieuw kan halen (?) dat is wel een grote verbetering ! Ik denk dat dat juist een grote uitnodiging is om te gaan campen, maargoed, we zullen zien wel grappig, een filmpje van 6 minuten wat ook in 1 minuut had gepast Reageren
vice Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Ik kijk anders wel graag zo'n videos die wat langer duren . Dan kan je er terwijl ook wat over nadenken. Iig voor de pc gamers: Zonet is bevestigd dat MW3 ook dedictated servers zal bevatten. Reageren
GTA-top Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Je kan als een Juggernaut spelen in de survival mode ! Je zou haast denken dat het niet gekker zou worden, na het zien van een paar honden met C4 om hun lichaam heen geplakt. In Modern Warfare 3 kan het dus wel gekker. Gekker is eigenlijk niet eens het juiste woord hier, het kan veel monsterlijker. Op de GamesCom is er in een co-op demo de mogelijkheid gespot om in een Juggernaut pak rond te lopen en alles om je heen aan gort te knallen. Voorheen in Modern Warfare 2 moest je van deze knakkers weg rennen of met salto’s en driedubbele strafe jumps met thumpers te werk gaan. Nu kunnen de vijanden van jou wegrennen! Oja, en omdat het co-op is moet je partner natuurlijk ook wat te doen hebben. Terwijl de speler in het meesterlijke Juggernaut pakje rondloopt en bommen onschadelijk maakt, is de tweede speler voorzien van een sniper geweer en een missile launcher. Ondanks dat de Juggernaut niet oneindig veel kogels kan vangen (maar wel veel) moeten beide spelers vooralsnog strategoisch te werk gaan. Wij hebben er al zin in! Bron Reageren
PrioX Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Klinkt goed Alleen hoop ik niet dat je in de Multiplayer ook een Juggernaut pak aan krijgt wanneer je een 14 PointStreak haalt. Stel je voor dat je een tegenstander hebt die z'n ding aan heeft.. Das niet te doen Reageren
Niiek Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Als het zo zou zijn, zou hij denk ik iets sneller doodgaan, maar je zou wel als een team moeten werken om hem dood te krijgen, lijkt me wel leuk Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Lijkt me wel grappig: Nieuwe Gamemode: Kill The Juggernaut. 1 persoon is de Juggernaut. 5 personen gewoon normaal. Dat circuleert telkens en wie aan het einde van de match de meeste punten heeft wint. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.