Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik heb er wel zin in. De makers hebben goed hun best gedaan zo te zien om deze MW3 beter te laten uitkomen dan de delen ervoor. Maar jammer dat ze aan mij geen 65 euro verdienen bij de release. Ik koop hem pas later ivm andere goede gametitles die uitkomen. Inplaats dat ze het nou verspreiden over het jaar.. :cya:

Geplaatst:

Ik heb er wel zin in. De makers hebben goed hun best gedaan zo te zien om deze MW3 beter te laten uitkomen dan de delen ervoor. Maar jammer dat ze aan mij geen 65 euro verdienen bij de release. Ik koop hem pas later ivm andere goede gametitles die uitkomen. Inplaats dat ze het nou verspreiden over het jaar.. :cya:

Vraag aan Sinterklaas BF3, de Kerstman GoW3 en koop MW3. Oftewel 3 goede tips, die ik echter niet uitvoer!

Geplaatst:

Of koop 'm gewoon in een goedkope winkel xD. Vorig jaar heb ik Black Ops ook gekocht voor ong. 45 euro, en geen 60 zoals sommigen wel deden :puh:.

Geplaatst:

Ik koop sowieso geen BF3. EA Games kut spel..

Onzin, Battlefield badcompany 1 en 2 waren harstikke goede games. Battlefield heeft wat mij betreft altijd een betere singleplayer gehad dan Call of Duty. Alleen online is Battlefield net iets minder, MW3 zal ik daarom langer gaan spelen dan BF3.

BF3 gaat wat mij betreft beter worden dan MW3, alleen MW3 gaat meer verkocht worden. Meer mensen in mijn omgeving kopen eerder MW3 dan BF3, dit omdat de Modern Warfare serie enorm bekend is. Als je aan iemand vraagt op straat of diegene Call of Duty Modern Warfare kent zeggen ze vaak ja. Dan speelt er altijd wel een broer(tje) of neef(je) die game, Battefield 2 is dan ook een game die 6 jaar oud is. En dus daarom minder bekend is dan Call of Duty Modern Warfare. Daar was het laatste deel in 2009 van verschenen ( Modern Warfare 2 )

Geplaatst:

Hier word ik hard gespankt.. Ik vind EA games gewoon een kut game maker ivm die 18+ online regeling. Ik heb al nieuw account etc. Maar blijft kut..

Geplaatst:

Hier word ik hard gespankt.. Ik vind EA games gewoon een kut game maker ivm die 18+ online regeling. Ik heb al nieuw account etc. Maar blijft kut..

Helemaal mee eens! Ze verliezen ook erg veel klanten. De helft die z'n spel wilt kopen is minderjarig. Meestal zijn ze rond de 16 jaar. Ik had dit zelf bij BFBC2. Daarom wacht ik een tijdje met het kopen van BF3 aangezien ik niet weet of dat ik hem online kan spelen. :{

Geplaatst:

Helemaal mee eens! Ze verliezen ook erg veel klanten. De helft die z'n spel wilt kopen is minderjarig. Meestal zijn ze rond de 16 jaar. Ik had dit zelf bij BFBC2. Daarom wacht ik een tijdje met het kopen van BF3 aangezien ik niet weet of dat ik hem online kan spelen. :{

Nieuw account maken ?

Geplaatst:

Battlefield is lang zo slecht niet, je moet het gewoon NIET vergelijken met cod ofzo, want daar lijkt het totaal niet op..

Geplaatst:

Battlefield is lang zo slecht niet, je moet het gewoon NIET vergelijken met cod ofzo, want daar lijkt het totaal niet op..

BF is meer een oorlog sim en COD arcade shooter.

Geplaatst:

Ik koop ze ook allebij, allen zal er wel een paar maanden tussen zitten, twijfel nog welke ik eerst koop.. denk mw3 :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...