Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Bf3 komt eerder uit en komt ook nog een open beta in sept. Dus ik denk dat ik die eerst ga kopen :) Iedereen wacht op de mp reveal bij mw3...

Geplaatst:

Ligt het aan mij of zijn die foto's echt achterlijk mooi ?

XP Ziet er ook wel vet uit,als ik de kans had om daar heen te gaan zou ik zoiezo gaan maar voor 100(?) Dollar en helemaal in LA denk ik er niet over :7

Geplaatst:

Ligt het aan mij of zijn die foto's echt achterlijk mooi ?

Nee, het is gewoon achterlijk mooi. Alleen die 1e lijkt me wel een beetje vreemd. Ziet er heel echt uit.

Geplaatst:

Uhm, de helft ervan zijn wel tekeningen, en het is bij elke CoD dat je mooie screens krijgt te zien... tot je het zelf speelt.

Geplaatst:

Uhm, de helft ervan zijn wel tekeningen, en het is bij elke CoD dat je mooie screens krijgt te zien... tot je het zelf speelt.

Dan kan iemand hier heul mooi tekenen

Geplaatst: (bewerkt)

Ze zien er inderdaad allemaal erg mooi uit. Zou de derde foto een Multiplayer Map zijn? Zou wel leuk zijn om een Map te hebben met verschillende verdiepingen.

Screenshot2011-08-31at70640PM.png

Er zal een disk met een speciale opdruk inzitten.

Een jaar lang gratis lidmaatschap voor Call of Duty: Elite.

Kopers krijgen binnen Elite een Founder-status, dit geeft hen onder andere meer XP.

PlayStation 3: Animated Timeline-thema.

Xbox 360: Special Ops Juggernaut outfit voor hun avatar.

Een field journal met meer dan 100 pagina's aan "authentieke militaire schetsen, diagrammen en teksten."

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Waren er eigenlijk ook al vorige COD XP weekends, en maakte ze daar alles al bekend, of waren er dingen die ze achterhielden :puh:? Ik hoop toch het laatste, want het is natuurlijk nog veel leuker als je tijdens het spelen nog nieuwe features ontdekt.

Geplaatst:

Dan kan iemand hier heul mooi tekenen

Kijk eens naar de 2de, 3de en 5de screen... Da zijn puur tekeningen.

Geplaatst:

Ik ga die Harderned Edition zeker kopen. 1 jaar gratis lidmaatschap voor Elite. Per maand kost dat toch 5 euro? Dus ik denk dat ze die Special Edition's veel gaan verkopen.

Geplaatst:

Misschien dat ik hem wel bestel. Als ik dat doe koop ik zeker de Hardened Edition ook. Ik had hem met Black Ops ook gekocht en het beviel me wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...