madviper Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) Bij game mania kun je maar 1.. Alleen de normale. Maar is de Hardened zo duur? & Lijkt me vreemd dat 'ie zo duur is. De Hardened Edition van BO was ook niet zo duur, die was toch 20 of 30 euro duurder? Maar voor die prijs begin ik toch een beetje te twijfelen. Ookal heb ik nog niet op Bol.com gekeken. Bij bol is hij helaas zo duur, op dit moment, geen idee of dat verandert: http://www.bol.com/nl/p/games/call-of-duty-modern-warfare-3-hardened-edition/1004004011691411/index.html Neem dan ook niet de eerste de beste winkel die je tegenkomt . Er zijn heus wel winkels waar je COD voor zeker 10 euro goedkoper kunt krijgen. Helaas zijn er nog maar weinig winkels die de prijs aangeven voor de hardened edition. http://tweakers.net/pricewatch/289817/call-of-duty-modern-warfare-3-hardened-edition-xbox-360.html Zie nu wel dat Mycom erbij is gekomen, dat was vanochtend nog niet, dus hou het goed in de gate. Ik vind dit erg opmerkelijk met de huidige dollar koers. Als ik dat nu omreken zou hij in amerika 170 dollar zijn. Met andere woorden, bol.com wil dus flink gaan cashen op degene die hem echt willen hebben. Bewerkt: 8 september 2011 door madviper Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Je gelooft toch zeker niet dat er 20 DLC's uitkomen. Dat je in die verkooptruc trapt.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 En dan nog.. niet iedereen hoeft DLC. Ik bijvoorbeeld vind dat Elite niets voor mij aangezien ik, na Escalation en Annihilation van Black Ops, niks meer ga aanschaffen van mappen. Dus voor mij is het sowieso al niks.. Reageren
vice Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 En dan nog.. niet iedereen hoeft DLC. Ik bijvoorbeeld vind dat Elite niets voor mij aangezien ik, na Escalation en Annihilation van Black Ops, niks meer ga aanschaffen van mappen. Dus voor mij is het sowieso al niks.. Ik heb alleen Annihilation van Black Ops, omdat ik die gratis gewonnen heb, ik zou er (ook) nooit geld aan uitgeven, maar als het dan toch via elite kan xD. Ik weet alleen niet of ik de hardened edition nu wel of niet ga kopen. Er komt iig nog wel meer dan alleen maps qua DLC's voor MW3 (zeggen ze). Wel vreemd dat ze dat nu al weten, terwijl ze ergens zeiden dat ze tijdens het creëren van de game zogezegd "nooit" op voorhand aan de DLC's denken xD. Wel dus. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ik ben bang dat ze gaan doen van: DLC inclusief: 3 oude maps van vorige Call of Duty's en 2 nieuwe maps die gewoon keihard falen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Maar 20 DLC's is gewoon niet normaal. Doe gewoon 7 of 8 mappen in één mappack voor 12 MS Points. Maar 20 DLC's gaat me te ver. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Het waren er toch 12? Elke maand eentje? Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Dat is nog altijd overdreven he, tenminste, tegen betaling. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Niemand verplicht je het te kopen.. Reageren
commando Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 ik moet eerlijk zeggen ik heb nog nooit DLC gekocht... ( behalve GOTY editions ) ik vind het maar geldklopperij Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 GOTY edition's tellen niet mee. Want je koopt gewoon het spel en krijgt de map's erbij. Het lijkt me reeël dat er maar zo'n 4 of 5 uitkomen. Toch kijk ik er wel naar uit. Toch denk ik wel dat de prijs van de hardened edition niet klopt. Want er zijn altijd 3 versies. Normal, Hardened en Prestige. Prestige word dan zo'n 150 euro. Als de Hardened 120 word. Ik geloof er persoonlijk niks van. Reageren
commando Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) GOTY edition's tellen niet mee. Want je koopt gewoon het spel en krijgt de map's erbij. Het lijkt me reeël dat er maar zo'n 4 of 5 uitkomen. Toch kijk ik er wel naar uit. Toch denk ik wel dat de prijs van de hardened edition niet klopt. Want er zijn altijd 3 versies. Normal, Hardened en Prestige. Prestige word dan zo'n 150 euro. Als de Hardened 120 word. Ik geloof er persoonlijk niks van. ik vind juist zo'n GOTY Edition, een volle game... ik heb al de neiging als ik hoor dat het spel DLC krijgt, gewoon een jaar te wachten tot de GOTY uit komt ( en dat doe ik bij veel games ( bijv. fallout 3, borderlands, mass effect , Company of Heroes etc etc... )) elke keer als ik de maingame heb, en ik hoor dat er DLC aankomt, denk ik altijd: tja, dat is dan toch weer een stukje van het totale plaatje ( de totale game ) wat ik nu niet heb... er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals GTA4 ( episodes of LC ) en Assassins Creed 2 ( brotherhood / revelations ), dat zijn echt DLC's die een waarde hebben buiten het spel... Bewerkt: 9 september 2011 door commando Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Brotherhood en Revelations zijn echter geen DLC's maar ik snap wel dat je dan de GOTY edition koopt. Maar die komt pas een jaar en soms 2 jaar later uit. Zolang kan ik niet wachten met mw3 spelen. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Niemand verplicht je het te kopen.. Jawel. De massa doet dat. Veel mensen gaan de mappacks spelen, en dan vooral de zombie-maps. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Niemand verplicht je het te kopen.. Jawel. De massa doet dat. Veel mensen gaan de mappacks spelen, en dan vooral de zombie-maps. Toch verplicht niemand je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.