Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Wat je kan krijgen na prestigen:

- Double XP in de 1e 2 uur van je prestige. Elke keer als je prestiged.

- Double Weapon XP

- Extra Custom Class

- Hardened Package

- (Locked) Veteran Package

filmpje

10 Prestiges met 80 levels.

Dus volgens mij moeten wij gaan no liven de komende weken voor extra tokens op alle CoDs!

Nee, je krijgt maximaal: 1 token. Dus als je in Black Ops 1x bent geprestiged is al voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

wauw een trailer met scripted events, echt waar ik naar vooruit kijk. Snap niet hoe ze een DLC met een paar nieuwe maps, een storyline en een paar niewe wapens als nieuw game kunnen verkopen.

Als je hier komt om te zeiken kom dan gewoon niet..

Link to comment
Delen op andere websites

wauw een trailer met scripted events, echt waar ik naar vooruit kijk. Snap niet hoe ze een DLC met een paar nieuwe maps, een storyline en een paar niewe wapens als nieuw game kunnen verkopen.

Als je hier komt om te zeiken kom dan gewoon niet..

:7

Ik kan me toch echt herinneren dat dit een forum is, een plek waar je dingen kunt discussieren, en onder een discussie valt ook kritiek leveren.

Wel grappig, nooit, werkelijk nooit heb ik een probleem als ik een dergelijke reactie lever, echt nooit en ik ben op tientallen fora's actief, maar als ik het in een Modern Warfare forum doe, oh dan breekt de hel los.

Link to comment
Delen op andere websites

wauw een trailer met scripted events, echt waar ik naar vooruit kijk. Snap niet hoe ze een DLC met een paar nieuwe maps, een storyline en een paar niewe wapens als nieuw game kunnen verkopen.

Als je hier komt om te zeiken kom dan gewoon niet..

Ik zie geen gezeik, ik zie alleen feiten. Ga ergens anders ragenerden :7

Link to comment
Delen op andere websites

wauw een trailer met scripted events, echt waar ik naar vooruit kijk. Snap niet hoe ze een DLC met een paar nieuwe maps, een storyline en een paar niewe wapens als nieuw game kunnen verkopen.

Als je hier komt om te zeiken kom dan gewoon niet..

Ik zie geen gezeik, ik zie alleen feiten. Ga ergens anders ragenerden emo.gif

Ga toch lekker pronefield 3 spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

wauw een trailer met scripted events, echt waar ik naar vooruit kijk. Snap niet hoe ze een DLC met een paar nieuwe maps, een storyline en een paar niewe wapens als nieuw game kunnen verkopen.

Als je hier komt om te zeiken kom dan gewoon niet..

Ik zie geen gezeik, ik zie alleen feiten. Ga ergens anders ragenerden emo.gif

Ga toch lekker pronefield 3 spelen!

U_mad_bro_Picture_Challenge_3-s469x428-160564-535.jpg

1) Ga niet zo een domme reactie geven al heb je geen argumenten om mijn reactie tegen te gaan.

2) Ik kies zelf wel wat ik speel, ik ben immers geen "fanboy" zoals jij blijkbaar bent.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

ik zei in mijn vorige psot al dat ik de CoD reeks erg 'half baked vind'. Om even een voorbeeld te geven, de GTA4 DLC's werden eerst apart uitgebracht voor 15 euro(als ik het goed heb). Een GTA4 DLC bevat het volgende;

-Nieuwe storyline

-Een paar add-on's

-Een paar nieuwe functies

In vergelijking met dit, een nieuwe Call of Duty bevat dit;

-Een nieuwe storyline, een storyline dat niet verschillend kan afdwalen, nee je bent het verplicht om op die manier te spelen.

-Een paar nieuwe wapens

-Een paar nieuwe maps

Dit noemen ze vervolgens een nieuw spel, ik snap niet hoe ze uberhaupt het lef hebben om dit als nieuw spel te bestempelen. Ook is in elk spel de Multiplayer nog minder leuk geworden, en verder versimpeld Ook word de engine absoluut niet geupdate, je loopt nog steeds tegen dezelfde Call of Duty aan te kijken als 13 jaar geleden, alleen dan met wat meer polygons.

Link to comment
Delen op andere websites

CoD-hater. Nee, GTA is ook een nieuw verhaal op dezelfde map Liberty City slechte vergelijking. :S

Waarom maakt me dat direct een Call of Duty hater? Ook snap ik de slechte vergelijking niet. Het is dan wel een verschillend spel, ze voegen evenveel toe, alleen is de GTA4 een DLC, vboor Call of Duty is het een nieuw spel. Pure uitmeelkerij als je het mij vraagt.

Als je het er dan niet mee eens bent, zal mij een worst wezen, maar geef ten minste argumenten waarom MW3 het beste spel ever zou zijn, en dat doe je, zoals altijd gebeurt in een MW3 topic, niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...