Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

ik moet zeggen dat ik tot nu toe MW2, wel de leukste COD vond...

al blijf ik het zeggen, dat eigenlijk al die games net zogoed als DLC konden verkocht worden, want sinds cod4 is er weinig vernieuwing gekomen.

COD: BO is voor mij de laatste game COD game die ik gekocht heb, tot ze dit weer vernieuwen.

het enige wat het nieuw inbrengt is nieuwe wapens, en een nieuw verhaal... dat vind ik te weinig om weer 50 euries neer te leggen

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

het enige wat het nieuw inbrengt is nieuwe wapens, en een nieuw verhaal... dat vind ik te weinig om weer 50 euries neer te leggen

En een nieuw unlock systeem (wapen levels, ...), nieuwe gamemode, een nieuw killstreaksysteem (3 'categorieën' die elk opgebouwd zijn op basis van de categorie), nieuw prestigesysteem (soort van iig, je kunt nu zelf je reward kiezen als je prestiged), DLC's worden nu 'leuker' omdat het nu niet altijd meer wat nieuwe maps zijn, en er is vast nog wel wat dat ik momenteel even vergeten ben.

Dus als je zegt dat er 'enkel' een nieuwe Single Player is (die tot nu toe naar mijn mening ook altijd al goed is geweest), en een paar nieuwe wapens, ben je toch wat fout. Ik heb de indruk dat velen gewoon geen moeite doen om te kijken naar nieuwe dingen in een Call of Duty game.

Ik kijk iig wel uit naar MW3. Nog een paar weken geduld, en schieten maar :D

Trouwens, weet iemand soms als je AL geprestiged hebt (dus voordat dat token systeem er is), in Black Ops of zo, krijg je dan ook een token in MW3, of moet je nòg eens prestigen om die token te krijgen :puh:?

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

FF om mijn mening te geven, net zoals Kaolo zegt, elke COD is eingelijk gewoon een DLC, die dan voor 60 euro word verkocht en waarvoor nog iets van 5 mappacks van de vorige COD's inzitten voor 15 euro per stuk, en die Launch trailer ofzo vind ik die electrische geluiden of watdan ook ook erg gejat van BF3

Voordat er weer geraged word door fanboys, ik houd geen eens zo zeer van shooters, dus ik hoor niet bij BF3 en MW3, ik vind na mijn mening Battlefield gewoon beter omdat ze niet elk jaar eentje uitbrengen.

Dit was mijn mening, geen gezeik aub

Nog 1 ding, wat je in de trailers ziet is gewoon special effects, niet van de game zelf, tenminste zo ziet het er wel uit ;)

En ik denk ook dat Activision er geen eens zoveel tijd insteekt, of ze kunnen gewoon niet goed games maken en dat ze er hard voor werken.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

"DLC" of niet, ik koop 'm sowieso. En dan enkel voor multiplayer, MW2 heb ik ontzettend veel gespeeld, BO net iets minder dus hoop ik dat MW3 MW2 kan evenaren of er een stuk bovenuit steekt. En naar mijn mening ziet het ernaar uit dat de MP er een stuk op vooruit is gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

er een stuk op vooruit is gegaan.

Sinds?

MW2, waar bepaalde classes me af en toe eens zwaar kwaad konden maken. En dan vooral de knife monkeys met hun tac knife die vanop shotgun range op hun knife toets ramden en hun mes plots in je buik teleporten. En de MP van BO was dan weer vrij saai vergeleken met MW2, saaiere maps en te weinig variatie.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

het enige wat het nieuw inbrengt is nieuwe wapens, en een nieuw verhaal... dat vind ik te weinig om weer 50 euries neer te leggen

En een nieuw unlock systeem (wapen levels, ...), nieuwe gamemode, een nieuw killstreaksysteem (3 'categorieën' die elk opgebouwd zijn op basis van de categorie), nieuw prestigesysteem (soort van iig, je kunt nu zelf je reward kiezen als je prestiged), DLC's worden nu 'leuker' omdat het nu niet altijd meer wat nieuwe maps zijn, en er is vast nog wel wat dat ik momenteel even vergeten ben.

Dus als je zegt dat er 'enkel' een nieuwe Single Player is (die tot nu toe naar mijn mening ook altijd al goed is geweest), en een paar nieuwe wapens, ben je toch wat fout. Ik heb de indruk dat velen gewoon geen moeite doen om te kijken naar nieuwe dingen in een Call of Duty game.

mijn clue is dat de gameplay zo goed als exact ( zeg dan geen exact, het is of exact of niet :schater: ) hetzelfde is als MW2 en dat ik daar geen 50 euro voor ga neer tellen.

en ja je krijgt een paar nieuwe killstreaks, en nieuwe levels ( ze kunnen toch moeilijk dezelfde game onder een andere naam verkopen :clown: ), maar voor 10 jaar geleden werd zoiets nihils als een uitbreidingspakket beschouwd ( of in het hedendaags DLC ).

lijkt MW3 mij een topgame? ja, dat zeker, maar dat was MW2 ook al :Y

Link to comment
Delen op andere websites

mijn clue is dat de gameplay zo goed als exact ( zeg dan geen exact, het is of exact of niet schater.gif ) hetzelfde is als MW2 en dat ik daar geen 50 euro voor ga neer tellen.

en ja je krijgt een paar nieuwe killstreaks, en nieuwe levels ( ze kunnen toch moeilijk dezelfde game onder een andere naam verkopen clown.gif ), maar voor 10 jaar geleden werd zoiets nihils als een uitbreidingspakket beschouwd ( of in het hedendaags DLC ).

lijkt MW3 mij een topgame? ja, dat zeker, maar dat was MW2 ook al yep.gif

Uhm ik wil niet lullig doen maar dan is BF3 ook een uitbreidingsversie, zitten alleen wat Jets in, er is wat getweaked, sommige physics zijn verandert, andere mappen, iets andere wapens. Kan je net zo goed bij BF:BC2 blijven! Dus---> Naar dat topic of die van Expensionpronefield 3

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt MW3 wel leuk. De meeste mensen kijken alleen maar naar de dingen die hetzelfde zijn. Ik kan nu niet gaan ontkennen dat het splinternieuw is, maar het heeft zeker veel verbeteringen tegenover Black Ops en MW2.

Misschien kan de engine wel hetzelfde zijn, maar er zitten veel meer details in, de meeste animatie's zij aangepast (bijvoorbeeld die van het rennen/lopen).

De inhoud van het spel is ook een heel stuk verbeterd, en dan praat ik vooral over de Multiplayer.

Kijk naar het nieuwe Killstreak systeem. Voor elke speler is er wat, en het ziet er in mijn ogen erg gebalanceerd uit. De Prestige Shop, een leuke toevoeging voor de mensen die van (snel) prestige houden. Alle nieuwe wapens, Equitments, Maps, Titels/emblems en Game Modes.

En zoals ik al heb gezegd kan ik niet zeggen dat het er helemaal nieuw uit ziet. Maar dat moet ook niet, Call of Duty heeft al jaren zijn eigen snelle Gameplay, en daarom kopen mensen het omdat die altijd leuk blijft (in mijn ogen).

Nog even over die DLC's van MW2: Dat was een faal! Zoals gezegd heeft Infinity Ward veel geleerd van Black Ops. Dus ik denk dat ze nu de stap gaan nemen om allemaal nieuwe mappen te maken in plaats van 4 oude mappen erin te stoppen waar je vervolgens 15 euro voor moet betalen. En dat zou trouwens ook erg genaaid zijn voor de gebruikers van Call of Duty Elite.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kun je zeggen dat elk nieuw uitgebracht spel wel een DLC of uitbreidingsversie. Forza motorsport 4 is dan net zo goed een extra uitbreiding op Forza Motorsport 3. Gaan we die discussie nou elke keer opnieuw doen. How cares wat er aan verandert is, zolang je er maar plezier aan kan beleven, kan je dat niet, neem die 60 euro dan mee naar de kroeg en ga je lam zuipen of ga airsoften of paintballen met je vrienden ipv het spel spelen.

Zo moe van dat gezanik over dlc dit, en uitbreiding dit.

BF3 uitbreiding van BF2, leuk maar bewijs eens? Alleen omdat de grootte van de MP lijkt op BF2, of omdat je de mappen uit BF2 erbij krijgt. Ik zie toch echt een evolutie in gameplay. maar goed zonder al te veel in detail te treden wil ik me niet scharen bij de al groter wordende groep 'experts' hier.

Vraag je zelf dit eens af:

Bij een nieuwe engine voor MW3, zou dat goed uitpakken? Wordt wel gezanikt dat er geen nieuwe is, maar wat als die helemaal verkeerd valt? Volgens mij wordt het spel dan net zo hard afgemaakt als nu.

Ben benieuwd wat er bij GTA V gezegd gaat worden over in hoeverre het een kloon is van de voorgaande edities.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook altijd hetzelfde. Heb je niet de eeuwig durende 'Wat is beter discussie?' over PS3 en Xbox360 dan kom je hier terecht tussen enerzijds de CoD fanboys en anderzijds de Battlefield fanboys, met hier en daar een uitzondering uiteraard. Maar goed, voor zover ik me kan herinneren is dit het Call of Duty Modern Warfare 3 topic en niet dat van Battlefield 3 en omgekeerd. Dit houdt in dat in dit topic in feite alleen over MW3 mag gepraat worden. Ik heb de discussie tussen beide partijen even laten begaan om dat ik vind dat een goede discussie op zijn beurt kan en iedereen heeft uiteraard recht op een eigen mening. Toch zou ik willen vragen om het onderwerp hier af te sluiten en verzoek ik de Battlefield voorstanders in dit topic te blijven en daar uitsluitend over BF te praten, net zoals de COD spelers in dit topic zich enkel mogen beperken tot MW3.

Van mij mag je pas gaan oordelen over beide games, wanneer je ze ook beide effectief gekocht en gespeeld hebt. Elke game heeft wel een element van zijn voorganger aanwezig, daar kan je niet van onderuit. Is dat nu veel of weinig, dat moeten de potentiële kopers dan maar beslissen. Ikzelf koop MW3 vanwege de verhaallijn en niet zozeer voor de Multiplayer, welke ik er wel bijneem uiteraard. Dat eeuwige geleuter over graphics begrijp ik ook niet, een game is leuk door zijn gameplay, verhaallijn, animatie, mooie graphics is voor mij slechts een extra. Maar goed, nu dwaal ik zelf af.

Laten we afspreken dat de discussie hier eindigt, en indien iemand het niet met bovenstaande eens is, kan die mij altijd bereiken via PM. Een overtreding van het bovenstaande kan worden bestraft. Deze lijn sluit de discussie over MW3 en BF3 en gelieve nu gewoon verder te gaan over de nieuwe game van Infinity Ward. Dank.


Link to comment
Delen op andere websites

Zombiespeed, activision maakt de games niet, mw wordt gemaakt door infinity ward, black ops & waw door treyarch..

Weet ik ook wel maar ik bedoel gewoon in het algemeen, k ben te lui om beide te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...