Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

:puh:

@Nick

Heb je commentary even helemaal bekeken, en ik vind 'em best leuk!

Je komt overal vrij relaxt over, maar wat me wel opvalt is dat je nogal.. ongeïnteresseerd overkomt, er is bv. een stukje waar je zegt 'MW3 is going to be a hell of a game', daar had ik nogal de indruk dat door je toon het niet zo ging zijn. :puh: Een tipje voor volgende commentary nog; Probeer eens wat meer met een Engels accent te praten, het kwam echt over alsof het eerder een Nederlandse comm. was voor mij.. Anyway, leuke commentary en goede gameplay, KUTGW!

zalig!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Buiten de nieuwe maps en de singleplayer kan je aan een schietspel ook niet veel veranderen lijkt me.

Als je nou kijkt naar de vorige COD's, daar zat nog tenminste een klein beetje vernieuwing in.

Zoals het hebben van een callsign, het maken van je eigen embleem, het geld systeem waarmee je later dingen moet kopen ipv. verdienen, wager matchen, enz.

Maar hier?

Hier zit gewoon niks nieuws in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb straks zon filmpje gekeken en alleen al door de online ga ik hem gewoon niet halen.

Echt op elke map die je ziet heb je overal hoekjes en rotzooi lekker leuk voor de campertjes -_-"

De graphics zijn gewoon hetzelfde als in blackops.

de gameplay is nu ookweer niet super.

en zo zijn er nog wel meer dingen, nee ik koop liever BF3 over een tijdje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer hetzelfde als Modern Warfare 2 alleen met meer dingen...

Dus niet hetzelfde. Het is niet omdat de engine grotendeels hetzelfde is gebleven, dat MW3 plots MW2 is. Het is een fast-paced shooter, en degene die dat niet leuk vinden, gaan beter een andere game spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf, er zou toch geen nuke zijn in MW3? O.o

EDIT: Even wat andere filmpjes over gezocht, en het is geen nuke, het doodt enkel het andere team en er komt een soort EMP effect bij, maar het vijandelijke team verliest dan al z'n elektronische shizzle voor de hele match ipv. enkel 1 minuut zoals bij de gewone EMP. :puh:

Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

@Nick[/b]

Heb je commentary even helemaal bekeken, en ik vind 'em best leuk!

Je komt overal vrij relaxt over, maar wat me wel opvalt is dat je nogal.. ongeïnteresseerd overkomt, er is bv. een stukje waar je zegt 'MW3 is going to be a hell of a game', daar had ik nogal de indruk dat door je toon het niet zo ging zijn. :puh: Een tipje voor volgende commentary nog; Probeer eens wat meer met een Engels accent te praten, het kwam echt over alsof het eerder een Nederlandse comm. was voor mij.. Anyway, leuke commentary en goede gameplay, KUTGW!

Zo praat ik nou eenmaal. :puh: Ik heb best zware stem namelijk. Thanks. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk koop ik hem donderdag (iedereen in België is vrij vrijdag, dusja :puh:).

Dit kanaal heeft trouwens ook al de single player campaign (nog niet alles denk ik, maar wel al 13 parts): http://www.youtube.com/user/XXXMW3GamingXXX

Wel beetje oneerlijk dat mensen het spel vroeger hebben. Ik hoop dat er nog een multiplayer reset komt op de release (want blijkbaar zijn er in MP nu al mensen met level 70).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm gisteren eindelijk gepre-orderd bij Game Mania. Stiekum hoop ik dat ik morgen al een SMSje krijg zodat ik 'm maandag na school al kan gaan afhalen, maar ze houden een midnight release om 12u 's nachts, en de Game Mania is op 50 meter van mijn kot in de stad waar ik studeer, dus misschien ga ik 'm dan halen. En anders dinsdagavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is goed. :) Misschien dat ik die in't Nederlands doe en dan gewoon commentary over de gameclip zoals ELPRESADOR. Of een soort review van MW3 als die uit is.

Dus je gaat nu ook tegen bomen aanduwen en ze proberen op de grond te krijgen? :7

http://youtu.be/3NnJPsEwAL4

Of ga je de hele tijd schelden? :7

Maar je commentaries kwamen nogal ongeïnteresseerd over, maar ik heb nog een comment geplaatst met enkele tips. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel beetje oneerlijk dat mensen het spel vroeger hebben. Ik hoop dat er nog een multiplayer reset komt op de release (want blijkbaar zijn er in MP nu al mensen met level 70).

Alsof dat de schuld is van diegene die hem eerder hebben gekregen. Vinger moet je wijzen naar de winkels die dat mogelijk hebben gemaakt. Ik stond er ook van te kijken dat ik hem al had. Tegen de avond op zaterdag het mailtje dat hij verscheept was naar PostNL, maar de postbode was een paar uur daarvoor al geweest om hem af te leveren. Met andere woorden, vrijdag aan het eind van de middag moet hij bij de postbode zijn afgeleverd door de winkel. 4 dagen voor release. Toen ik het mailtje las ging ik eerst rekenen, zo van nouja zondag geen post, maandag amper, dus dan kan hij er dinsdag zijn. Dus niet, hij was er al.

Vraag me af hoe je nu al level 70 kan zijn(?), schijnbaar is het dan weer erg makkelijk te boosten(?). Meende te lezen dat je een tijdelijke ban zou krijgen als je voor 8 nov ging spelen, of kunnen ze dat niet behappen. Daarom ga ik nog niet op MP, ook aangezien BF3 te leuk is op MP. Maar dat laten we er maar buiten.

Zojuist wel al in 4 uur en 23 min tijd de SP uitgespeeld. Ze zeiden dat hij langer zou zijn? 2 Missies minder dan MW2. Maar goed het is wel een intense SP met lekker veel actie en onverwachte gebeurtenissen, Voor de rest hou ik m'n mond erover dicht anders gaan mensen me misschien afmaken over het feit dat ik hem voor 8 nov al gespeeld hebt. :bonk: Voor de SP alleen al is MW3 de moeite waard.

Enige minpunt is het geluid, alle verschillende geluiden zijn niet gebalanceerd. Zo hoor je amper de dialogen terwijl het schietgeluid je boxen vernageld vanwege de hoge bass die het produceert. En je kan helaas ook niets aanpassen in de menu's voor zover ik kan zien.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is goed. :) Misschien dat ik die in't Nederlands doe en dan gewoon commentary over de gameclip zoals ELPRESADOR. Of een soort review van MW3 als die uit is.

Dus je gaat nu ook tegen bomen aanduwen en ze proberen op de grond te krijgen? :7

http://youtu.be/3NnJPsEwAL4

Of ga je de hele tijd schelden? :7

Maar je commentaries kwamen nogal ongeïnteresseerd over, maar ik heb nog een comment geplaatst met enkele tips. ;)

Ja, eerder het schelden. :puh: Ja, maar zo praat ik nou eenmaal, en moest paar keer over omdat ik het getypt had maar ik niet uit me woorden kwam. Ik heb tips gelezen. Bedankt! Daar kan ik tenminste wat mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...