Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Ik wou eigenlijk naar de nacht opening van MW3 gaan... Maar had hem besteld waardoor ik hem morgenvroeg kan komen ophalen. Helaas zit ik dan op school, dus stuur ik iemand anders op pad. ^_^

Woensdag lekker vrij, dus dat wordt een MW3 dagje! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Heb net wat filmpjes van MW3 zitten kijken. Activision probeert hiet echt het kapitaalintensief te werken zeg. Minimale inspanning voor maximale winst. Vrijwel alles is nog hetzelfde met alleen noemenswaardig de nieuwe maps, een andere singleplayers en wat kleine aanpassingen in de single player. UI, graphics, textures, wapens, opmaak. Structureel is alles precies hetzelfde als MW2. Morgen ligt zal de winkel in de schappen liggen en woensdag kotst de grote meerderheid het spel al uit. Klagend over het gebrek aan vernieuwingen. Well... you've been

.

Kga 'm zeker ook spelen (niet kopen). Maar ik ben bang dat ik er snel op uitgekeken zal zijn omdat ik al precies weet wat ik moet verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm (tegen m'n principes in) gaan halen op de midnight launch, en ben er zeeeer tevreden over. Ik heb bewust geen enkele leaked video gekeken en geen info opgezocht, dus alles is nog nieuw voor me. Ziet er zeer balanced uit, en matchmaking gaat 10x vlotter dan MW2. K/D na m'n eerste 4 matchjes op compleet onbekende maps is nu 1.7 en heb al even wezen snipen, dus ik ben zeer blij. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

WOOT! Ik heb hem hier voor me liggen :D. Zo installen, en dan beginnen met de campaign ^^.

EDIT: 2 cd's blijkbaar :puh:. (had hem zelfs nog niet opengedaan toen ik dit typte lol).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een half uurtje gespeeld bij een vriend van mij maar het is me duidelijk geworden dat het mw1+mw2 is. Minimaal werk voor maximale winst. Ik ben er van overtuigd dat ik hem niet koop, het kriebelde wel een beetje vanochtend maar gelukkig maar niet gedaan. Veel plezier als je hem hebt, je hebt er gegarandeerd een hoop lol ervan maar ik vind het teveel hetzelfde lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, ik haat dit spel nu al. Die mappen zijn waaay te groot, je wordt genaaid door lvl 50-gastjes wie hun wapens al helemaal geupgrade zijn, ze komen steeds in de rug. Serieus fuck dit..

Grootte van de maps vallen best mee, hoewl die no-lifers wel iritant zijn ja...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ik deze game wel is bij een vriend speel, maar ik ga hem niet zelf kopen waarschijnlijk.

Ik wil hem toch alleen hebben voor de singleplayer, aangezien ik die multiplayer echt beu ben.

En om daar 60 euro aan uit te geven, nee dat zie ik niet echt zitten. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daarnet een paar uurtjes met twee vrienden van op kot MW3 wezen spelen op m'n laptop. Die vrienden waren voorheen BF3 "fanboys" en dachten dat MW3 zoog, maar nu gaat één van de twee MW3 morgen al aankopen en de andere gaat ervoor sparen. :puh: We hebben de hele tijd zitten snipen, echt heerlijk in dit spel. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...