Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Iedereen de nieuwe DLC-mappen Piazza en Liberation al gezien?

Ze zien er echt mooi uit maar ik heb (na teleurstellende DLC's van Black Ops te hebben gekocht) besloten om geen mappacks meer te kopen voor MW3.. : :{

Werd er niet ergens gezegt dat de eerstvolgende DLC ook nog oa. nieuwe spec-ops missies zou bevatten. Of is dit al over een andere DLC?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ben nu bijna alleen maar drop zone aan het spelen (lekker dikke xp) en net had ik een Juggernaut support en zo'n andere gast ook, wij daar met ze 2en zag je iedereen in een keer wegrennen van de zone, konden gewoon makkelijk alles overnemen, was wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees meer.. >>> Door Jacky-2007: Reclame-link verwijderd, mocht je vragen hebben, stuur een PM.<<<

Waarom moeten we dat lezen?

Vandaag met Nick Domination gedaan. Waren we allei met Striker, even later was iedereen met Striker. Was wel geniaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds black ops vind ik call of duty steeds meer saaier worden, ik weet niet waar aan misschien omdat ik geen nolifer meer ben :puh:

en de vorige Cods kon ik veel makkelijker ranken en bij MW3 gaat het bij mij moeilijk ik weet niet waarom mijn K/D staat altijd boven de 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds black ops vind ik call of duty steeds meer saaier worden, ik weet niet waar aan misschien omdat ik geen nolifer meer ben puh2.gif

en de vorige Cods kon ik veel makkelijker ranken en bij MW3 gaat het bij mij moeilijk ik weet niet waarom mijn K/D staat altijd boven de 1.

Komt omdat je 80 levels hebt met uber veel xp, het gaat nergens meer over daar. Ik vond de Black Ops verdeling beter, en maak dan voor meerdere wapens prestige bonussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag worden er twee nieuwe Game Modes toegevoegd aan de Community Playlist.

De nieuwe gamemodus heet Infected waarbij er een team Survivors is en één Infected. Deze Infected krijgt enkel een knife, als hij hiermee een kill maakt, raakt die persoon ook geïnfecteerd. Om zich te verdedigen, krijgen de survivors een Striker en akimbo Five Seven's. Het potje is voorbij wanneer iedereen geïnfecteerd is geraakt of als de tijd op is.

Naast deze zullen er ook nog enkele varianten voorkomen. Eentje waarbij de survivors in plaats van een Striker, de .44 Magnum akimbo krijgen. Naast deze is er nog een variant, waarbij de Infected een Juggernaut suit krijgt en alle Survivors een MK46, deze komt maar zelden voor. Dan heb je nog een variant die ook maar weinig voorkomt, hierbij krijgt de Infected een Striker en alle Survivors een Juggernaut suit.

Ook word vandaag de Game Chat kwaliteit omhoog gekrikt, wapens worden gebalanceerd en bugs in het Theater worden opgelost.

Bron: CallofDuty.nl

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ook word vandaag de Game Chat kwaliteit omhoog gekrikt, wapens worden gebalanceerd en bugs in het Theater worden opgelost.

Bron: CallofDuty.nl

Eindelijk! Want de game chat was in Black Ops hetzelfde als in de party chat (XBOX) maar in MW3 leek het net alsof iedereen zijn neus had dichtgeknepen want het klonk voor geen meter!

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag worden er twee nieuwe Game Modes toegevoegd aan de Community Playlist.

De nieuwe gamemodus heet Infected waarbij er een team Survivors is en één Infected. Deze Infected krijgt enkel een knife, als hij hiermee een kill maakt, raakt die persoon ook geïnfecteerd. Om zich te verdedigen, krijgen de survivors een Striker en akimbo Five Seven's. Het potje is voorbij wanneer iedereen geïnfecteerd is geraakt of als de tijd op is.

Naast deze zullen er ook nog enkele varianten voorkomen. Eentje waarbij de survivors in plaats van een Striker, de .44 Magnum akimbo krijgen. Naast deze is er nog een variant, waarbij de Infected een Juggernaut suit krijgt en alle Survivors een MK46, deze komt maar zelden voor. Dan heb je nog een variant die ook maar weinig voorkomt, hierbij krijgt de Infected een Striker en alle Survivors een Juggernaut suit.

Ook word vandaag de Game Chat kwaliteit omhoog gekrikt, wapens worden gebalanceerd en bugs in het Theater worden opgelost.

Bron: CallofDuty.nl

Die infected game mode moet ik spelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...