Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Zo, prestige 2, gelijk MP-7 unlocked met een prestige token. Het lijkt erop dat ik elke keer dat als ik ga prestigen, ik een token ga krijgen aangezien ik 9 ben op BO, dus da's wel chill icon_mrgreen.gif

Je krijgt altijd een token na het prestigen

>>> Door Kai-ShockWave: Dit soort afbeeldingen zijn nergens voor nodig. Verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Altijd leuk: kinderen en n00bs boos maken met FMG9 Akimbo puh2.gif

Daar val jij ook onder hoor. In het begin gebruikte iedereen het bijna, het is nu gelukkig al aardig afgenomen. Die kleine kinderen gebruiken het allemaal, en dan vooral die kleine kinderen uit Engeland.

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd leuk: kinderen en n00bs boos maken met FMG9 Akimbo puh2.gif

Daar val jij ook onder hoor. In het begin gebruikte iedereen het bijna, het is nu gelukkig al aardig afgenomen. Die kleine kinderen gebruiken het allemaal, en dan vooral die kleine kinderen uit Engeland.

Super irritant die engelse kinderen van 11-12 met die piepstem, verschrikkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je een potje begint gewoon iedereen muten die een headset aangesloten heeft, of je moet het leuk vinden om tegen andere mensen online te spreken. Het iritante is dat hun headsets pas verbinding hebben als een potje is begonnen, als jij diegene wilt muten krijg je een kogel van iemand anders door je harses. Dit is mij gister 3 keer over komen, toch zijn de meeste spelers raar genoeg toch nederlanders.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je een potje begint gewoon iedereen muten die een headset aangesloten heeft, of je moet het leuk vinden om tegen andere mensen online te spreken. Het iritante is dat hun headsets pas verbinding hebben als een potje is begonnen, als jij diegene wilt muten krijg je een kogel van iemand anders door je harses. Dit is mij gister 3 keer over komen, toch zijn de meeste spelers raar genoeg toch nederlanders.

Inderdaad :puh: Ik zat 2 dagen geleden in een potje Drop Zone en 6 v.d 12 spelers waren Nederlands. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je een potje begint gewoon iedereen muten die een headset aangesloten heeft, of je moet het leuk vinden om tegen andere mensen online te spreken. Het iritante is dat hun headsets pas verbinding hebben als een potje is begonnen, als jij diegene wilt muten krijg je een kogel van iemand anders door je harses. Dit is mij gister 3 keer over komen, toch zijn de meeste spelers raar genoeg toch nederlanders.

Heb ik ook erg veel last van. Ik haat het als ik tegen m'n landgenoten moet gamen.

ik faal zwaar in mw3 :cry:

back to black ops!!

ja als terug gaat naar Black ops dan faal je echt zwaar.

de ene keer gaat het beter dan de andere keer mw3 blijft een goed spel maar is gewoon minder dan black ops.

In het begin zuigde ik ook in MW3. In Black Ops kon ik meer rushen. In MW3 kan ik dat minder. Dit had ik dit weekend ook, als ik teveel ga rushen dan wordt ik elke keer van achteren neergeknald. Op het laatst heb ik m'n Xbox even uitgedrukt. Als ik ergens niet tegen kan is het als ik van achteren wordt neergeknald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...