Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Heb vorige week gekregen. Vind het een leuke game. Leuke Singeplayer. Inderdaad wat aan de korte tijd. Maar de inhoud vind ik prima. Multiplayer ook goed gemaakt. Spec ops. Survival een paar keer gedaan. Vind ik ook wel leuk. Stomme rot honden ook altijd. Euhm.. De missions vind ik geweldig. Met zen 2en of 1. het blijft leuk. vooral de stealh hou ik van.

Eindbeordeling: Goed gedaan Activision.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Heb hem vandaag ook uitgespeeld, inderdaad een beetje kort maar wat een geweldige game. Ik speel bijna nooit dit soort games maar na MW3 ga ik dit zeker wel vaker spelen.

Ik vind het een geweldig eind. Hoe je Makarov uiteindelijk doodt, echt geweldig. Dat hij daar zo dom hangt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens heb ik beslist dat ik niet ga prestigen op MW3. Vind het gewoon de moeite niet waard, dat was het eigenlijk ook niet op Black Ops maar toch deed ik het :')

Toch weer geprestiged.. :')

Gisterenmiddag prestige in gegaan en ben nu weer level 40 dus ik ga veel sneller dan normaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had MW3 voor mijn verjaardag voor de PS3 gekregen. Ik vond de verhallijn kort (Had hem binnen 4 uur uitgespeeld.:puh: ). Survival mode vind ik ook leuk.

Vond het wel grappig dat je Makarov zo ziet bungelen aan dat touw :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit al in het spel. Je speelt in twee teams, in de ene zit jij die wapens mogen gebruiken. En in de andere zitten de 'survivors'. Die mogen alleen knifen, maar als ze als laatste over zijn mogen ze hun wapens gebruiken. Als jij dus iemand gekilled hebt komt hij bij jou in het team en moet je dus de andere survivors doden. ;)

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had MW3 voor mijn verjaardag voor de PS3 gekregen. Ik vond de verhallijn kort (Had hem binnen 4 uur uitgespeeld.:puh: ). Survival mode vind ik ook leuk.

Vond het wel grappig dat je Makarov zo ziet bungelen aan dat touw :puh:

Het is zeker de moeite waard om missies te herhalen trouwens, en dat op een hogere moeilijkheidsgraad. In Modern Warfare 2 werd het op veteran in sommige missies een beetje onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt denk ik mogelijk binnenkort een nieuwe MW3 update, met enkele nieuwe gamemodes .

http://t.co/WNPzyWnr

http://xbox360.4gamers.be/nieuws/11461/1/Nieuwe-MW3-modi-zijn-gemaakt-door-gebruikers

(-> Volgens mij* zal de update ook gratis zijn, dus dat is wel eens leuk dat ze laten zien dat ze niet ALLEEN maar naar geld kijken :D).

*Sorry als dit toch niet zo is xD

->2 kan zijn dat de update over enkele minuten al aankomt (volgens Twitter ^^)

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt denk ik mogelijk binnenkort een nieuwe MW3 update, met enkele nieuwe gamemodes .

http://t.co/WNPzyWnr

http://xbox360.4gamers.be/nieuws/11461/1/Nieuwe-MW3-modi-zijn-gemaakt-door-gebruikers

(-> Volgens mij* zal de update ook gratis zijn, dus dat is wel eens leuk dat ze laten zien dat ze niet ALLEEN maar naar geld kijken :D).

*Sorry als dit toch niet zo is xD

->2 kan zijn dat de update over enkele minuten al aankomt (volgens Twitter ^^)

Hij is er hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu sinds kort weer wat MW3 gaan spelen. Heb een tijdje niet meer gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik de mode 'Drop Zone' echt wel een leuke mode vind. Snelle XP, en veel actie op één plek(= snelle XP dus xD). Doet me wat denken (qua actie dan) aan Team Defender. Maar goed, hopelijk voegen ze binnenkort ooit nog wat "Community Made"-gamemodes toe. Want ze hebben volgens mij toch geen compleet nieuw 'tabblad' gecreërt om er dan enkel ééntje toe te voegen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ook de campaign uitgespeeld.. deed het enkel voor de achievements, anders boeit die campaign me niet :')

Nu ga ik ook weer wat online spelen. Hopelijk vandaag level 70, als ik lekker ga dan..

Lol ik geraak met moeite aan level 3 :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...