Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Die losse missies in spec ops is zeker doorbijten, als je toch van door zetten houd. Probeer dan de survival modus eens op de 4 laatste veteran maps op een hoger level dan 20 te komen, je moet geen controller smijter zijn om dat te willen spelen denk ik. :puh:

zal de meeste waarschijnelijk met een vriend doen hoe doen jullie dat?ik speel eerst de moeilijkste op hardend en dan pas op veteran of is het beter om direct veteran te doen?omdat ik lijk altijd direct word gekilt :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Waarschijnlijk is de eerste informatie over de eerste Map Pack van MW3 gelekt. De DLC zou de naam Nostalgic hebben, en de volgende mappen bevatten:

  • Terminal (uit MW2)
  • Favela (uit MW2)
  • Crossfire (uit MW1)
  • Shipment (uit MW1)

Deze Map Pack zou beschikbaar zijn op 1 maart 2012.

Bron: CallofDuty.nl

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ze gaan toch niet 15 euro vragen voor een mappack waarin ze gewoon games overzetten van het ene spel naar het andere? Het engine is niet eens veranderd, de wapens in de game zijn hetzelfde, alleen de strike packages. Dan speel je gewoon precies MW2 en/of MW2 met uitzondering op de pointstreaks.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is de eerste informatie over de eerste Map Pack van MW3 gelekt. De DLC zou de naam Nostalgic hebben, en de volgende mappen bevatten:

  • Terminal (uit MW2)
  • Favela (uit MW2)
  • Crossfire (uit MW1)
  • Shipment (uit MW1)

Deze Map Pack zou beschikbaar zijn op 1 maart 2012.

*vid*

Bron: CallofDuty.nl

Ik las ergens dat die fake zou zijn.. Omdat het eigenlijk gewoon overgenomen is van een of andere mod. Misschien is dit een andere, maar die ene had dezelfde naam als mappack.. Dus het lijkt me sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan voor jezelf bepalen of je het wel of niet koopt, ik begin er iig niet aan. Mocht ik behoefte hebben dan stop ik gewoon Call of Duty 4 er weer in, die 15euro kun je beter bij een nieuwe game leggen om de limited edition te kopen.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Speel nu dus vanaf de release(0.01) maar toch vind ik de Zombie mode en mulitplayer van Black Ops nog beter ondanks dat ik een MW2 fan was, vooral van maps als Wasteland en Scrapyard waren keigoed. Spec Ops Survival en de missie met Ac130 spelen wel lekker weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel nu dus vanaf de release(0.01) maar toch vind ik de Zombie mode en mulitplayer van Black Ops nog beter ondanks dat ik een MW2 fan was, vooral van maps als Wasteland en Scrapyard waren keigoed. Spec Ops Survival en de missie met Ac130 spelen wel lekker weg.

Ik vind blackops ook veel beter (PC-MP)

En ja, ik kan me nog een paar matches op scrap herrineren, wat een goeie map was dat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kom er toch wel langzamer hand achter dat ik, ondanks dat ik sinds MW2 speel, ik niet lekker kan spelen, mn potjes zijn amper k/d 1 en wordt snel gedood, dan word ik gek en sla ik me controller of iets kapot. En levelen gaat ook kut.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...