Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Kom er toch wel langzamer hand achter dat ik, ondanks dat ik sinds MW2 speel, ik niet lekker kan spelen, mn potjes zijn amper k/d 1 en wordt snel gedood, dan word ik gek en sla ik me controller of iets kapot. En levelen gaat ook kut.

Als je het gevoel krijgt dat het toch niks word kun je beter gelijk stoppen, ipv controllers kapot gooien.

Call of Duty 4 is en blijft wat mij betreft de beste Call of Duty in zo wel singleplayer als multiplayer. Dat was ook de enige Call of Duty die ik online heb uitgespeeld, alle prestige alle goudenwapens enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Kom er toch wel langzamer hand achter dat ik, ondanks dat ik sinds MW2 speel, ik niet lekker kan spelen, mn potjes zijn amper k/d 1 en wordt snel gedood, dan word ik gek en sla ik me controller of iets kapot. En levelen gaat ook kut.

Volgens mij zijn er inderdaad ondertussen veel controllers overleden door boze COD spelers :puh:

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me simpelweg te liggen aan het feit dat er geen structuur in de overgrote maps zit. Kill je één persoon, word je in de rug neergeschoten door een andere. Het nieuwe killstreak systeem zag er in het begin ook vrij goed uit, maar echt veel voordeel zie ik er niet in. Voor de multiplayer heb ik Batllefield gekocht. CoD: MW3 is een prachtgame op het gebied van Singeplayer en Special Ops, welke vrij amusant zijn. Zoals Sjaakswabber zei, CoD-fans die echt willen genieten van een multiplayer spelletje, moeten terug naar MW of MW2.

Edit hieronder: Nooit gespeeld, kan ik dus ook niet over oordelen. Ik heb het dan ook enkel over de MW-serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me simpelweg te liggen aan het feit dat er geen structuur in de overgrote maps zit. Kill je één persoon, word je in de rug neergeschoten door een andere. Het nieuwe killstreak systeem zag er in het begin ook vrij goed uit, maar echt veel voordeel zie ik er niet in. Voor de multiplayer heb ik Batllefield gekocht. CoD: MW3 is een prachtgame op het gebied van Singeplayer en Special Ops, welke vrij amusant zijn. Zoals Sjaakswabber zei, CoD-fans die echt willen genieten van een multiplayer spelletje, moeten terug naar MW of MW2.

En Black Ops dan? Daar zit minder BS in dan in MW en MW2! Je kan er alleen niet zo makkelijk in quick-scopen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb momenten dat het goed gaat en momenten dat ik denk OMG met wat ik ben ik bezig.

ik heb vaak last als ik dood ben en ik spawn terug word ik gelijk in de rug geschoten wat héél irritant is.

gelukkig heb ik mijn controller nog niet kapot gesmeten maar op sommige momenten is de neiging heel groot.

daarom laat ik mw3 (tijdelijk)liggen en is black ops terug mijn beste vriend,het speelt gewoon beter,de maps zijn kleiner en zo heb ik ze liever.

daarjuist heeft een vriend via facebook gezegd dat hij ging stoppen met mw3 omdat die de indruk begint te krijgen dat hij geen progress maakt wat ik snap hij is nieuw in het spel en mw3 is een steile leercurve op multyplayer vlak en dan nog die fouten en irritante situaties maakt het er zeker niet gemakelijker op.

Link to comment
Delen op andere websites

Net wave 31 gehaald op Seatown in m'n eentje. :) Vond ik toch wel netjes voor mij.

Ik dacht eerst dat survival saai was, maar na een beetje ingekomen te zijn vind ik het toch heel erg leuk! :D

Het is vooral erg uitdagend wanneer er 3 juggers komen en die in je eentje te bestrijden!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is erg verslavend omdat je voor alles wat je goed doet beloont word, hoe hoger je level des te betere airstrikes en wapens je unlockt. Dit vermaakt mij persoonlijk meer dan een free For all en team deathmath mode, zeker als je de survival mode met zijn 2en doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag had ik problemen met survival met z'n 2en.

Happeren, dus echt haperen en niet lagg & vastlopen, daarnet was het bij de andere afgelopen en ik kon gewoon nog doorspelen.

Zo hadden we samen ronde 39 gehaald, liep CoD vast. -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist mn gun gevonden waar ik het beste mee speel:

UMP45!!

UMP45 Rapid Fire of Suppressed is ook good.

Ikzelf gebruik de PP90M1 ook met Rapid Fire en af en toe Suppressor. Machtig ding :D

Overigens heb ik beslist dat ik niet ga prestigen op MW3. Vind het gewoon de moeite niet waard, dat was het eigenlijk ook niet op Black Ops maar toch deed ik het :')

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gisteren besteld en krijg het morgen binnen. (Als het goed is.) Wat kan ik allemaal verwachten? :D

Je kan een zeer vermakelijke singleplayer verwachten die helaas wat aan de korte kant is ( 4 uur op easy en 5 uur op normal ) Ook zit er een survivalmode in waarbij je in je eentje of met zijn 2en waves van soldaten, helikopters, attackdogs enz moet overleven. En natuurlijk de multiplayer die verbeterd is ten opzichte van de andere Call of Duty's, de maps zijn klein maar sfeervol. De wapens hebben een beter geluid, wat realistischer over komt. En je kan weer ladingen aan perks en wapens vrij spelen, maar mijn persoonlijk favoriet is de mode waarbij je Dog Tags moet oppakken na dat je iemand hebt gedood om punten te scoren. Je kan in deze mode ook Dog Tags van je dode teammaten en dode vijanden af pakken en hun punten te behalen. Wel knap dat je de game een maand later pas op pakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jullie prestige eigenlijk?

M'n broer is al prestige 6 :?

Heb zelf prestige 1 nog niet eens gehaald, aangezien ik momenteel veel Saints Row the third speel.

Prestige 1 lvl 75, ik heb Kinect gekocht dus ik speel niet zo veel MW3.

Kom er toch wel langzamer hand achter dat ik, ondanks dat ik sinds MW2 speel, ik niet lekker kan spelen, mn potjes zijn amper k/d 1 en wordt snel gedood, dan word ik gek en sla ik me controller of iets kapot. En levelen gaat ook kut.

|Me2

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...