Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Nog iemand die op ps3 speelt?

xx-pr0-k1llah-xx

Ga wel lekker de laatste tijd. Bijna mn K/D naar 2.00 gebracht. Begin me wel te storen als ik noem maar wat 29-11 ga in TDM, dat ik toch nog verlies omdat er 2 spelers 1-14 spelen. sad2.gif

Maarja, nog meer mn best doen dan. honger.gif

Anders voeg je mij maar toe :7.

Emotijger

Niet op letten xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Vandaag ook de campaign uitgespeeld.. deed het enkel voor de achievements, anders boeit die campaign me niet :')

Nu ga ik ook weer wat online spelen. Hopelijk vandaag level 70, als ik lekker ga dan..

Lol ik geraak met moeite aan level 3 :7.

Ga anders wat objective gamemodes spelen (domination, drop zone, headquarters, team defender, ...). Daar zijn vaak meerdere spelers bij elkaar (van het enemy team, en omgekeerd), en dan scoor je vaak wat beter :puh:. Ook al kan je K/D dan nog altijd negatief uitkomen, maar ik heb dan bv 10 kills, 12 deaths, wat toch al beter is dan 4 kills en 12 deaths of zo.

Probeer ook af en toe een nieuwe (aangepaste) class uit, misschien kan je wel beter schieten met een ander wapen.

En verder, vooral oefenen :puh:. Ik ben er ook niet zo goed in, de scores die ik bv. net noemde, is ook vaak mijn gemiddelde of zo xD... Maar er zijn veel manieren om aan XP en killstreaks te komen (wat het mooie is aan MW3, dat het nu niet meer alleen om de kills draait), dus als je wat krachtige killstreaks hebt (en neem dan zeker de 'support'-categorie als je er minder in bent), dan kan je ook nog wel aan wat makkelijke kills komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ook de campaign uitgespeeld.. deed het enkel voor de achievements, anders boeit die campaign me niet :')

Nu ga ik ook weer wat online spelen. Hopelijk vandaag level 70, als ik lekker ga dan..

Lol ik geraak met moeite aan level 3 :7.

Ga anders wat objective gamemodes spelen (domination, drop zone, headquarters, team defender, ...). Daar zijn vaak meerdere spelers bij elkaar (van het enemy team, en omgekeerd), en dan scoor je vaak wat beter :puh:. Ook al kan je K/D dan nog altijd negatief uitkomen, maar ik heb dan bv 10 kills, 12 deaths, wat toch al beter is dan 4 kills en 12 deaths of zo.

Probeer ook af en toe een nieuwe (aangepaste) class uit, misschien kan je wel beter schieten met een ander wapen.

En verder, vooral oefenen :puh:. Ik ben er ook niet zo goed in, de scores die ik bv. net noemde, is ook vaak mijn gemiddelde of zo xD... Maar er zijn veel manieren om aan XP en killstreaks te komen (wat het mooie is aan MW3, dat het nu niet meer alleen om de kills draait), dus als je wat krachtige killstreaks hebt (en neem dan zeker de 'support'-categorie als je er minder in bent), dan kan je ook nog wel aan wat makkelijke kills komen.

JA support heb ik. En op de moment ben ik met de M4A1 bezig. Of ik nu team Deathmatch speel of niet. Negatieve K/D ratio heb ik sowieso :puh: Ben ondertussen level 15 denk ik.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook wel vaak, maar door objective games te spelen, is het verschil bij mij vaak minder groot omdat je soms (vooral bij Drop Zone) meerdere enemys op 1 spot hebt.

Hoe bedoel je objective matches? Want heb al in elke COD gewoon team deathmatch gespeeld :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook wel vaak, maar door objective games te spelen, is het verschil bij mij vaak minder groot omdat je soms (vooral bij Drop Zone) meerdere enemys op 1 spot hebt.

Hoe bedoel je objective matches? Want heb al in elke COD gewoon team deathmatch gespeeld :7.

Ben net level 19 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt allemaal gamemodes :puh:, en bij sommige heb je nog een ander 'doel' dan alleen maar de vijand doden. Zoals een vlag nemen (capture the flag), gebieden 'veroveren' (domination), de bom verdedigen / activeren (Search & Destroy), zolang mogelijk op één plek blijven (Drop zone), enz.

Modes als Team Deathmatch & Kill Confirmed zijn ook leuk, maar misschien iets moeilijker als je er niet zo goed in bent :puh:.

Al is het wel een goede mode om te beginnen, en er wat in te komen.

Je kunt ook een 'Advanced' gamemode spelen (geen hardcore kiezen dan zou ik zeggen xD), en dan kan je een gamemode kiezen waar de game voor jou een random gamemode kiest of zo als je zelf niet weet wat je zou doen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt allemaal gamemodes :puh:, en bij sommige heb je nog een ander 'doel' dan alleen maar de vijand doden. Zoals een vlag nemen (capture the flag), gebieden 'veroveren' (domination), de bom verdedigen / activeren (Search & Destroy), zolang mogelijk op één plek blijven (Drop zone), enz.

Modes als Team Deathmatch & Kill Confirmed zijn ook leuk, maar misschien iets moeilijker als je er niet zo goed in bent :puh:.

Al is het wel een goede mode om te beginnen, en er wat in te komen.

Je kunt ook een 'Advanced' gamemode spelen (geen hardcore kiezen dan zou ik zeggen xD), en dan kan je een gamemode kiezen waar de game voor jou een random gamemode kiest of zo als je zelf niet weet wat je zou doen :puh:.

OW ja zo. Ik vind het gewoon frustrerend dat blijkbaar iedereen beter is als ik :7. Op Black ops haalde ik nog respectievelijke stats. Maar nu zuigt het echt wel :7. Zelfs met support raak ik niet aan de stealth bomber.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is men Class btw :

Primary : M4A1, Red Dot sight, Impact, Delta, Choco.

Secondary : Smaw

Lethal : Frag/Semtex

Tactical: Flashbang

Perk 1 : Sleight of hand

Perk 2 : Quickdraw pro

Perk 3 : Marksman

Strike package support : UAV, Airdrop trap, Stealt Bomber

Death streak : Revenge

Goede class of kan ik beter iets aanpassen?

Ik speel btw op sensitivity 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, vandaag (zonet eigenlijk) had ik echt een prachtige match.

Het was echt spannend tot het laatste moment, in het begin had ik zelfs 12/3 score of zo, maar in het midden van de match ging het wat minder. TOCH geeindigd met een positieve K/D en zoals je aan de score kunt zien, scheelde het echt geen seconde of we waren gelijk geëindigd of verloren xD.

Het eindigde ook niet op 7500 omdat het écht tot op de laatste seconde een strijd was. Dit is wss een van de beste matches die ik al gespeeld heb. Ik wil echt eens uitvogelen waarom of hoe ik gameplay kan recorden MET sound (werkt om een of andere reden niet :(), en dan zou ik deze heel graag uploaden :D.

Miss eens kijken of ik het niet kan met theater mode of zo, iig hier een screentje:

r9nbwi.jpg

Ik hoop echt dat ik hem kan uploaden, want het was echt spannend tot de laatste seconde :eten:

EDIT: Degene die me als vriend op Steam hebben, en op PC spelen (weet niet of het ook op PS3 of XBOX kan) kunnen iig al in m'n online vault kijken (als dat kan) als je hem wilt zien :puh:.

Ik bedenk me net dat alleen het 2e deel erop staat (op m'n vault, die eronder was ook dezelfde game), want ergens in het begin moest er een nieuwe host gekozen worden.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een leuk screentje, waarin je de stand van de laatste 10 seconden kunt zien:

2hp2kxc.jpg

Zo zie je maar dat je nog niet verloren hoeft te zijn bij de laatste 10 seconden xD.

@ hierboven, ik heb atm 2 classes die ik actief gebruik, heb ze recent ook nog maar samengesteld. Je moet zelf wat proberen met waar je beter bent en waar niet. Moet wel zeggen dat ik op MW3 beter speel dan in Black Ops, maar goed:

fo42dg.png

De match waarin ik die Drop Zone speelde was met de PP90M1-class.

(Ik ben btw gewoonlijk ook niet zo goed hoor, maar met die match had ik gewoon geluk :puh:.)

Net ook even gekeken, en mijn K/D ratio staat atm op 0.506. Nog de helft te gaan dus xD. Vanmorgen was het nog 0.4nogwat, dus het is al verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...