Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Nederlanders zijn echt een stelletje mongolen, jammer genoeg dat ik er zelf ook een ben. Elk potje kom ik bij Nederlanders, het enige wat ze doen is ruzie maken en schelden. Verder hebben ze allemaal cheap-ass internet, waardoor zij laggen , ja mensen! Wij zijn officieel geDuitserd! Verder wil ik graag weten of jullie de laatste tijd ook zoveel last hebben van deze irritante Nederlanders....

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlanders zijn echt een stelletje mongolen, jammer genoeg dat ik er zelf ook een ben. Elk potje kom ik bij Nederlanders, het enige wat ze doen is ruzie maken en schelden. Verder hebben ze allemaal cheap-ass internet, waardoor zij laggen , ja mensen! Wij zijn officieel geDuitserd! Verder wil ik graag weten of jullie de laatste tijd ook zoveel last hebben van deze irritante Nederlanders....

Eergisteren ook met een paar Nederlanders in de lobby gezeten, zegt een ervan 'ja die klootzak die onze f*cking clantag gestole heeft?'.. xD

Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu ook steeds met Belgen in de lobby, ik begin ze ook te haten.. stel campers..

Ja, heb ik ook opvallend veel en ik vind het hatelijk om met Nederlandstalige mensen te spelen. Van zodra ik gekild wordt door iemand met een Belgische vlag als callsign verlaat ik het spel. Geen idee waarom, ik wil gewoon niet met landgenoten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je vanaf het begin van de nacht aan het gamen bent, vanaf 01:00 uur. Dan heb je vaak amerikanen waar je tegen strijd, dat is een stuk leuker. Nederlanders zijn een iritant volkje, zeker als je op vakantie ergens in griekenland of turkije bent. Dan zitten ze je allemaal zo aan te staren, terwijl alle Noren Russen, Britten enz zich gewoon met hun eigen zaken bezig houden.

Maar goed, als je leuk MW3 online wilt spelen. Moet je dat s'nachts nederlandse tijd doen, als er eentje zit te schelden zet ik diegene op geluid stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist Campaing uitgespeeld, mooiste campaing tot nu toe vind ik :D

Zeker, alleen wel helaas de minst lange campaing tot nu toe. In 4 uurtjes op easy en 5 uurtjes op normal ben je er wel door heen, de game kan dus in een avondje goed gamen zonder al teveel dood te gaan uitgespeeld worden.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...