Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Volgens mij staat hij gewoon bij Community playlist nu samen met infected toch ?

Hij was er even uit volgens mij. Ik zag ook alleen Infected staan twee dagen geleden.

Ik was overigens net 5 kills van mijn MOAB op Infected. Echt rot maar ik heb mijn best killstreak kunnen verbeteren :)

Geplaatst:

Ik heb net ff gekeken en bij mij staat hij gewoon bij community playlist, raar..

oke maarja ik heb mw3 ook al een weekje niet gespeeld

Geplaatst:

Dit spel is echt gierig, ik word elke keer doodgeschoten voordat degene die mij killt de hoek om is. En met elke patch wordt het erger, dus goodbye MW3 Hello Black Ops!

Geplaatst:

Dit spel is echt gierig, ik word elke keer doodgeschoten voordat degene die mij killt de hoek om is. En met elke patch wordt het erger, dus goodbye MW3 Hello Black Ops!

Black ops zit propvol met n00bs. Dat is het onlogische aan MW3 (2.5): de spawn points.

Geplaatst: (bewerkt)

En je word bijna altijd gebackraped. (Van achter doodgeschoten worden)

Edit: Altijd vergeten. :$

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Voor degenen die van prestigen houden, kan dit misschien wel een leuk nieuwtje zijn:

"Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3"
(@fourzerotwo, Twitter)
Geplaatst:

maarja dat is call of duty, de laatste tijd........ ik vond MW2 echt helemaal geweldig ook al zaten er in het begin veel hackers/modders, maarja sinds Bo vind ik Cod niks meer aan, de spirit is er gewoon uit, ik hem hem meer gekocht voor de hype dan dat ik hem goed vondt.

Geplaatst:

Heb ook steeds hetzelfde, maar toch heeft het iets dat ik het blijf spelen. Dan heb ik het over MW3, hé..

Black ops zit propvol met n00bs.

Dat is juist het leukste aan Black Ops sinds de release van MW3.

En je word bijna gebackraped. (Van achter doodgeschoten worden)

Voor degenen die van prestigen houden, kan dit misschien wel een leuk nieuwtje zijn:

"Added 400 new ranks of 5 new Prestige levels in Modern Warfare 3 on PC in latest patch. Expect the same on consoles soon for everyone! #MW3"
(@fourzerotwo, Twitter)

5 prestiges bij, dus? Verdomme.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Tgoh ik wil echt leren quickscopen :duh:

En man QS'en lukt me echt niet kutding..

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Tgoh ik wil echt leren quickscopen duh.gif

En man QS'en lukt me echt niet kutding..

Gewoon op het juiste moment inzoomen en de auto-aim assist zijn werk laten doen. En vooral niet sprinten, anders wordt je onverwacht neergeschoten.

Geplaatst:

ik vind het ook dom met die elite SHIT!!!! ik had sowieso geen map packs gekocht voor mw3 maar nu moet je een abbonement nemen en dan krijg je pas die map packs, BELACHELIJK!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...