vice Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Ik denk dat die maps later nog wel komen voor niet-elite leden? Maar alsnog: Zo dom is Elite nog niet, ze kondigen de map packs tenslotte ervoor aan, en elite kost maar 5 euro per maand geloof ik (maw: koop elite als in de maand dat het uit gaat komen), terwijl je aan een map-pack vaak 15 euro kwijt bent. Dus voor 5 euro per maand krijg je EN mogelijk DLC's + nog een aantal extra's. Bewerkt: 12 februari 2012 door vice Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Jongens ik heb een klein probleempje met mijn MW3 disc (, oftewel ligt het aan mijn Xbox 360 maar ik hoorde al dat er problemen waren met de discs..) Als ik mijn disc trey open doe (wanneer de MW3-disc in mijn 360 zit) draait deze nog minder dan een seconde verder. Heeft iemand hier ook last van? Of is het eerder een probleem met mijn 360? Zelf geloof ik het niet want dit gebeurd enkel met MW3.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) Jongens ik heb een klein probleempje met mijn MW3 disc (, oftewel ligt het aan mijn Xbox 360 maar ik hoorde al dat er problemen waren met de discs..) Als ik mijn disc trey open doe (wanneer de MW3-disc in mijn 360 zit) draait deze nog minder dan een seconde verder. Heeft iemand hier ook last van? Of is het eerder een probleem met mijn 360? Zelf geloof ik het niet want dit gebeurd enkel met MW3.. Ik kijk wel ff voor je. Edit: Nee als ik mijn disc tray open doe draait de CD al niet meer. Maar ik heb een Elite hé. Ik weet niet welke jij hebt. Bewerkt: 13 februari 2012 door BiglifeRPG Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Ik heb de nieuwste, dus de 'Slim'.. Wel een irritant probleem. Kan toch schrammetjes in de disc maken zoiets? Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Ik heb de nieuwste, dus de 'Slim'.. Wel een irritant probleem. Kan toch schrammetjes in de disc maken zoiets? wel raar ik heb ook een slim maar daar heb ik geen problemen mee. ik denk dat het wat schrammetjes zou maken, maar een paar schrammetjes beschadigen disc niet hoor. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Ik heb de nieuwste, dus de 'Slim'.. Wel een irritant probleem. Kan toch schrammetjes in de disc maken zoiets? Installeer het spel anders gewoon op je HDD. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Staat er al op. Dit is ook de enige game die bij het opstarten wel 5 minuten volop draait (net als een game die niet geinstalleerd is).. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Dat is raar, bij mij draait ie maar 10 secondes ofzo. Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ik denk toch echt dat het dan aan je mw3 disc ligt. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 ik vind het ook dom met die elite SHIT!!!! ik had sowieso geen map packs gekocht voor mw3 maar nu moet je een abbonement nemen en dan krijg je pas die map packs, BELACHELIJK!!! Idd, ik wou graag die map packs los kopen. Maar van vrienden heb ik gehoord dat ze niet de moeite waard zijn om te kopen, dus dan denk ik weer anders Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 ik koop trouwens geen mappacks meer voor welke CoD dan ook, bij mw2 vond ik ze nog wel leuk maar bij mw3 nee van mij hoeft dat niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Even een vraagje, is de COOP beter dan die in MW2? ( Afgezien van die extra survival mode ). Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Ik zelf vind van niet, niet beter maar ook weer niet slechter. Dit vanwege het feit dat het niet heel vernieuwend is, voor alleen de co-op zou ik de game niet kopen. Dan kun je beter gaan voor de multiplayer en singleplayer. Reageren
Cheers. Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 Singleplayer vond ik erg tegenvallen *niet lezen als je de Campaign nog niet hebt gedaan* ik vond de campaign zo: WW3 new york word aangevallen soap gaat dood en we doden makarov, slappe campaign dus. Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 Ik zelf vind van niet, niet beter maar ook weer niet slechter. Dit vanwege het feit dat het niet heel vernieuwend is, voor alleen de co-op zou ik de game niet kopen. Dan kun je beter gaan voor de multiplayer en singleplayer. Dus ik kan gewoon beter gaan beginnen met de COOP van MW2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.