Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Ik denk dat die maps later nog wel komen voor niet-elite leden?

Maar alsnog: Zo dom is Elite nog niet, ze kondigen de map packs tenslotte ervoor aan, en elite kost maar 5 euro per maand geloof ik (maw: koop elite als in de maand dat het uit gaat komen), terwijl je aan een map-pack vaak 15 euro kwijt bent. Dus voor 5 euro per maand krijg je EN mogelijk DLC's + nog een aantal extra's.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Jongens ik heb een klein probleempje met mijn MW3 disc (, oftewel ligt het aan mijn Xbox 360 maar ik hoorde al dat er problemen waren met de discs..)

Als ik mijn disc trey open doe (wanneer de MW3-disc in mijn 360 zit) draait deze nog minder dan een seconde verder.

Heeft iemand hier ook last van?

Of is het eerder een probleem met mijn 360? Zelf geloof ik het niet want dit gebeurd enkel met MW3..

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik heb een klein probleempje met mijn MW3 disc (, oftewel ligt het aan mijn Xbox 360 maar ik hoorde al dat er problemen waren met de discs..)

Als ik mijn disc trey open doe (wanneer de MW3-disc in mijn 360 zit) draait deze nog minder dan een seconde verder.

Heeft iemand hier ook last van?

Of is het eerder een probleem met mijn 360? Zelf geloof ik het niet want dit gebeurd enkel met MW3..

Ik kijk wel ff voor je.

Edit: Nee als ik mijn disc tray open doe draait de CD al niet meer. Maar ik heb een Elite hé. Ik weet niet welke jij hebt.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de nieuwste, dus de 'Slim'..

Wel een irritant probleem. Kan toch schrammetjes in de disc maken zoiets?

wel raar ik heb ook een slim maar daar heb ik geen problemen mee. ik denk dat het wat schrammetjes zou maken, maar een paar schrammetjes beschadigen disc niet hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook dom met die elite SHIT!!!! ik had sowieso geen map packs gekocht voor mw3 maar nu moet je een abbonement nemen en dan krijg je pas die map packs, BELACHELIJK!!!

Idd, ik wou graag die map packs los kopen.

Maar van vrienden heb ik gehoord dat ze niet de moeite waard zijn om te kopen, dus dan denk ik weer anders

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zelf vind van niet, niet beter maar ook weer niet slechter. Dit vanwege het feit dat het niet heel vernieuwend is, voor alleen de co-op zou ik de game niet kopen. Dan kun je beter gaan voor de multiplayer en singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf vind van niet, niet beter maar ook weer niet slechter. Dit vanwege het feit dat het niet heel vernieuwend is, voor alleen de co-op zou ik de game niet kopen. Dan kun je beter gaan voor de multiplayer en singleplayer.

Dus ik kan gewoon beter gaan beginnen met de COOP van MW2?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...