Jump to content

Is het wat gta 3


W1ckeD

Recommended Posts

Ja,de naam zegt het al

ik ben vanplan om gta 3 te gaan kopen voor op de ps2 en de p.d!

Ik heb nu wel gta:vc maarja wil ook eens wat anders

Dus daarom de vraag is gta 3 wat!?

De missies de wapens

de auto's!?

Ik ben benieuwd of het een aanrader of afrader is!

Je moet eraan denken dat ik het minimaal 3 uur met de game moet vol houden :puh:

Dan vind ik het oke LOL

Du wat vinden jullie van gta 3!?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W1ckeD

    7

  • Tim14

    6

  • 8-Ball

    4

  • ralgeu

    4

Top Posters In This Topic

slim dat je eerst vice city speelt en daarna pas gta 3 want vice city speel in '86 en gta 3 in '99.

gta 3 is zeker een aanrader vind ik aleen niet zo snel opgeven mijn vriend heeft er ook daar door geen zin meer in gta 3 gekregen omdat een missie niet lukte.

ook word het verhaal in gta 3 te laat spannend pas op het einde in level 2 is het wel heel erg spannend, maar hij is zeker het kopen waard

Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt!

Maar nee ik geef zeker niet op asl een missie niet lukt :puh:

Ik ga gewoon door!

Maar ik ga hem over 27 dagen kopen!

Als ik dan een paar levels heb gespeeld dan zal ik het wel vertellen!

Zitten er ook de zelfde Radio zenders in? of hellemaal geen!?

Link to comment
Delen op andere websites

gta 3 is zeker een aanrader vind ik aleen niet zo snel opgeven mijn vriend heeft er ook daar door geen zin meer in gta 3 gekregen omdat een missie niet lukte.

Ik zit klem bij die missie dat je al die stalletjes moet opblazen... Daardoor heb ik het al een tijdje niet meer gespeeld.

Maar GTA III is het kopen zeker waard, alhoewel ik GTA VC prettiger spelen vind.

Nadelen waar je wel rekening mee moet houden:

-na een tijdje is eiland 1 bijna ontoegankelijk doordat de gangs je daar massaal afschieten

-De auto's slippen waanzinnig... Ze rijden zoals de Stallion uit GTA VC

-De sfeer is somberder dan in GTA VC. Nu is dat voor GTA niet meer dan normaal, maar hierdoor is het gewoon rondrijden en gein maken in de stad buiten missies om minder leuk (naar mijn mening)

Maar voor de rest is GTA III heel erg goed. HEt geeft een beter 'GTA-stadsgevoel' dan GTA VC, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vindt ik gta3 niet zo fantastich omdat ik eerst vice city had en later pas gta3 speelde. Verder zijn de meeste wapens terug te vinde in vice city. Daarom raad ik je gta3 als je vice city al heb ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vindt ik gta3 niet zo fantastich omdat ik eerst vice city had en later pas gta3 speelde. Verder zijn de meeste wapens terug te vinde in vice city. Daarom raad ik je gta3 als je vice city al heb ;).

Wat raad je me ? :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

nee juist niet omdat je dan gewoon mee in de tijd ziet gaan dan zie je ook weer oude bekende terug zoals donald love en phil cassidy :D

maar dan wel een groot minpunt het mannetje praat niet.

en het heeft geen naam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...