Jump to content

Is het wat gta 3


W1ckeD

Recommended Posts

ik vind alle verhaalijnen van alle spellen slecht. ze zijn erg onduidelijken niet echt spannend

bij gta 3 was het wel effe cool dat je met een klein pistooltje in een flat naar catalina en miguel ging en dat daarna catalina miguel neer schoot

maar ik vind dat the getaway wel een goed verhaallijn heeft

eerst word je vrouw doodgeschoten en je zoontje ontvoerd en ddaarna moet jij klusjes doen voor de man die jou zoon heeft ontvoerd echt gaaf

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W1ckeD

    7

  • Tim14

    6

  • 8-Ball

    4

  • ralgeu

    4

Top Posters In This Topic

  • 3 maanden later...

ik vindt gta 3 leuker er hangt een zweer het is druk enzo bij vc is het saai de gebouwen zijn niet egt op elkaar en het is kaal in vlakke zooi soms een bruggetje <_< neej doe mij maar gta3 :lol:

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

FF een vraagje, ik ben toch van plan hem zowieso te kopen, al ben ik laat, maar ik heb eerst GTA VC ontdekt, toen GTA SA, nu lijkt het me leuk Liberty City te verkennen, (ik heb geen PSP of PS2 :-( ) Maar nu de vraag:

Kun je bij GTA III ook kleren wisselen net zoals bij GTA VC??? Dat zou het spel een stuk leuker maken, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

FF een vraagje, ik ben toch van plan hem zowieso te kopen, al ben ik laat, maar ik heb eerst GTA VC ontdekt, toen GTA SA, nu lijkt het me leuk Liberty City te verkennen, (ik heb geen PSP of PS2 :-( ) Maar nu de vraag:

Kun je bij GTA III ook kleren wisselen net zoals bij GTA VC??? Dat zou het spel een stuk leuker maken, denk ik.

Nee helaas niet. Kijk Rockstar heeft steeds meer dingen aan GTA toegevoegd. Zo kon je in GTA III niks bijzonders. In VC kon je voor het eerst vliegen, en van kleren wisselen. In SA kun je in interiors, kleren wisselen, vliegen. Je ziet het word steeds wat uitgebreid. Maar daarom blijft GTA III nog wel een leuk spel om te spelen. Je kan immers ook gewoon mods downloaden voor een andere kleren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op erg veel site's skin's downloaden, bijvoorbeeld hier, hoe je hem moet instaleren staat meestal wel in de Readme. Meestal moet je de skins in GTA III ---> Skins plaatsen

De 2 orgineele skins van GTA III:

De 1e:

player4cp.png

De 2e:

playa29no.png

Om in game je skin te veranderen, druk je op ESC ga je naar Options en dan Player Options, dan kan je een skin selecteren.

Player:

claude11ew.th.jpg

Player1:

claude25sa.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

FF een vraagje, ik ben toch van plan hem zowieso te kopen, al ben ik laat, maar ik heb eerst GTA VC ontdekt, toen GTA SA, nu lijkt het me leuk Liberty City te verkennen, (ik heb geen PSP of PS2 :-( ) Maar nu de vraag:

Kun je bij GTA III ook kleren wisselen net zoals bij GTA VC??? Dat zou het spel een stuk leuker maken, denk ik.

Nee helaas niet. Kijk Rockstar heeft steeds meer dingen aan GTA toegevoegd. Zo kon je in GTA III niks bijzonders. In VC kon je voor het eerst vliegen, en van kleren wisselen. In SA kun je in interiors, kleren wisselen, vliegen. Je ziet het word steeds wat uitgebreid. Maar daarom blijft GTA III nog wel een leuk spel om te spelen. Je kan immers ook gewoon mods downloaden voor een andere kleren. :)

heej heej dat klopt niet! je kan wel van kleren wisselen! in de map skins kan je skins zette en dan kan je die aan doen hoor...!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik ga hem dus kopen, maar dan nog een vraagje. Ik keek dus voor de game op bol.com, en daar zag ik deze GTA 3, ik weet dat hij wat duur is, maar dat plaatje, is dit wel een echte GTA 3???

De link: bol.com

Kan iemand me bevestigen of dit een echte is?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi 'ralgeu',

Ik heb dit spel een maand geleden ook op bol.com gekocht. En ik ben er zeer tevreden mee, ik had het ook niet anders veracht, want ik koop altijd mijn Games/software op bol.com. Het werd keurig thuis bezorgt in een verpakking van schuim en karton. Het schuim dient voor de bescherming van het plastic en het Karton voor de wat grovere obstakels. Toen moest de bescherming er nog ééns af gehaald worden dat was een hele klus, maar het is gelukt en daar zat het spel in een plastic hoesje. Compleet zonder krassen of andere beschadigingen. Na het openen bleek er gewoon alles in te zitten. De 'twee cd-roms, gids, kaart' zaten netjes op hun plaatst.

Dit is dus een goed product gelevert door een bedrijf dat denk aan de klanten en zorgt voor een goede transport van de verkoopwaren. Ik heb trouwens ook nog even wat foto's gemaakt van het hoesje en dergelijke, dit leek mij ook wel even leuk om te laten zien, want zo krijg je een beetje een indruk van wat je krijgt. De kwaliteit is slecht, omdat ze met slechte belichting zijn genomen en ik kan met het toestel geen diverse opties instellen. Je kan verder wel zien wat het inhoud.

---

afbeelding0145cq.th.jpg afbeelding0117ww.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik, ik heb vaker wat besteld, maar dat hoesje, ik zag in plaats van de gebruikelijke Grand Theft Auto gewoon GTA staan. Maar ik weet dat bol.com een goede site is, dus ik ga hem bestellen.

Nog bedankt voor de moeite voor het typen. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...