Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Als ik op downloaden druk bij de BETA dan staat er dat de webpagina niet kan worden weergeven . Teveel mensen aan het downloaden ofzo? Reageren
PrioX Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Dit zuigt dus echt weer... Door die leeftijd beveiliging van EA kan ik hem weer niet online spelen.. Dan maar een boze brief naar EA! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Dit zuigt dus echt weer... Door die leeftijd beveiliging van EA kan ik hem weer niet online spelen.. Dan maar een boze brief naar EA! En terecht. Jongen kinderen horen dit niet te kunnen ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Als ik op downloaden druk bij de BETA dan staat er dat de webpagina niet kan worden weergeven . Teveel mensen aan het downloaden ofzo? Dat had ik ook, maar na enkele keren opnieuw proberen lukte het. De beta is ongeveer 3.9 GB groot en ik download hem hier nu aan 2.4 MB/s. Spijtig genoeg heb ik geen goede PC (zal hem waarschijnlijk op low graphics moeten spelen), is het goed weer én heb ik nu al veel werk voor mijn eerste jaar aan de unief. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 (bewerkt) Dit zuigt dus echt weer... Door die leeftijd beveiliging van EA kan ik hem weer niet online spelen.. Dan maar een boze brief naar EA! En terecht. Jongen kinderen horen dit niet te kunnen ! Ik vind 16 toch een hele normale leeftijd. Als je het over 12 of 13 jaar hebt kan ik me er bij aansluiten. Maar zo gaan ze in ieder geval veel geld mislopen met hun stomme regels. En ik ga geen spel van 60 euro kopen voor een single player van 2 uur .. Hier komen geen spellen van EA meer in huis! (Je bent trouwens ook maar 14 ) Bewerkt: 29 september 2011 door PrioXCoMBo Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Dit zuigt dus echt weer... Door die leeftijd beveiliging van EA kan ik hem weer niet online spelen.. Dan maar een boze brief naar EA! En terecht. Jongen kinderen horen dit niet te kunnen ! Ik vind 16 toch een hele normale leeftijd. Als je het over 12 of 13 jaar hebt kan ik me er bij aansluiten. Maar zo gaan ze in ieder geval veel geld mislopen met hun stomme regels. En ik ga geen spel van 60 euro kopen voor een single player van 2 uur .. Hier komen geen spellen van EA meer in huis! (Je bent trouwens ook maar 14 ) Ik was trouwens sarcastisch (ben zelf ook 14 ) maar ik vind dat je gelijk hebt hoor Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Heb hem ook kunnen downloaden. Na een kwartiertje ofzo was ie al binnen . Helaas kan ik geen server joinen omdat hij zegt dat er geen ping naar een server kan worden verstuurd ofzo. Ligt dat ook aan de drukte of is het mijn Firewall? Trouwens, is er een cadeau voor BF Veteranen zoals de M1 Garand in BC2? Reageren
jensheukers2000 Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 lijkt me echt een coole game ga hem zeker kopen Reageren
arnoldvolkerts Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 lijkt me egt een vette game Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Ik heb nooit iets gehad met battlefield, maar ik moet toch zeggen: de gameplay lijkt me te gek Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Wanneer ik eindelijk een server inkan en hij hem gaat laden, krijg ik een melding dat bf3.exe niet meer werkt >.> . Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Heb ik ook gehad, maar daarvoor is al een oplossing gevonden. Klik. Bij mij staat Beta Battlefield 3 trouwens niet in de map Origin Games maar in de map Electronic Arts. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Misschien een domme vraag, maar wat en waar staat de "regedit" ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Ga naar uitvoeren en voer daar regedit in. Of bij Windows 7 druk je op het start-icoon en schrijf je daar in de zoekbalk regedit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Ja zover had ik het dus al gevonden, maar wat moet je nou precies veranderen? En dan vooral hoe moet ik dat doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.