Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ja zover had ik het dus al gevonden, maar wat moet je nou precies veranderen? En dan vooral hoe moet ik dat doen? :7

Je moet op bèta zoeken, en alles met bèta dat van BF3 is moet je vervangen voor beta.

En als je dat hebt gedaan, dan naar je BF3 map en daar de mapnaam naar beta veranderen.

Vraag me af welke kloothommel dat heeft gedaan. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bleh, ik kom niet meer in een match @ PS3. Maar gelukkig heb ik 't al gespeeld en het is echt super leuk! Denk je dat die map al afgelopen is in dat park, komt er nog een gedeelte, denk je dat dat echt het maximum is, komt er nog een stuk achteraan en dan zelfs weer naar buiten! Echt wtf! :o Maar gewoon super nice. Morgen lekker veel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de map naam veranderd en nog in een bestandje die ik gevonden had met Regedit veranderd naar Beta ipv bèta, maar nu als ik Origen opstard herkent hij het niet en staat er weer "downloaden" inplaats van spelen... -_-

Dat komt dus omdat je niet alles in de host files aangepast hebt. Dit was bij mij toch het geval. Heb je onderstaande allemaal aangepast?

Voor x86 (32 bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / EA Games / BF3 Beta:

"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"

"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3"

Voor x64 (64 bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Wow6432Node / EA Games / BF3 Beta:

"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"

"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3"

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de map naam veranderd en nog in een bestandje die ik gevonden had met Regedit veranderd naar Beta ipv bèta, maar nu als ik Origen opstard herkent hij het niet en staat er weer "downloaden" inplaats van spelen... -_-

Dat komt dus omdat je niet alles in de host files aangepast hebt. Dit was bij mij toch het geval. Heb je onderstaande allemaal aangepast?

Voor x86 (32 bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / EA Games / BF3 Beta:

"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"

"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3"

Voor x64 (64 bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Wow6432Node / EA Games / BF3 Beta:

"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"

"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3"

Ja, dat laatste snapte ik niet helemaal want die instal dir en GDFBinary stonden niet daar, maar bij Program Files>EA Games> BF3 BETA en niet zoals ze zeggen bij Origin Games.

Had het dus effe gegoogled en toen vond ik op het steam forum een topic waarin wel het goede stond, en nu kan ik BF3 inderdaad weer starten. :)

EDIT@ Nog doet hij het niet.. Als ik in een server wilt blijft hij eindeloos op "Joining the server" staan. :/

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad, maar daarvoor is al een oplossing gevonden. Klik.

Bij mij staat Beta Battlefield 3 trouwens niet in de map Origin Games maar in de map Electronic Arts.

Heb ik gedaan, alleen ik kan nog steeds geen servers joinen, heb er ook nog steeds geen oplossing voor gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond rond 10/11 uur zijn de servers offline gegaan door een fout. EA probeert het zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb een klein stukje gespeeld op een ander account en ik heb één woord voor dit spel: EPIC! :klap:

Wanneer je net gaat spelen is het nog even wennen (aangezien ik COD gewend ben) maar als je eenmaal een uurtje speel zit je helemaal in het spel! Af en toe een glitch/bug maar dat hoort nu eenmaal bij een Beta.

Ik raad jullie allemaal aan om de Beta te gaan spelen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat laatste snapte ik niet helemaal want die instal dir en GDFBinary stonden niet daar, maar bij Program Files>EA Games> BF3 BETA en niet zoals ze zeggen bij Origin Games.

Had het dus effe gegoogled en toen vond ik op het steam forum een topic waarin wel het goede stond, en nu kan ik BF3 inderdaad weer starten. :)

EDIT@ Nog doet hij het niet.. Als ik in een server wilt blijft hij eindeloos op "Joining the server" staan. :/

Even geciteerd door mij van een ander forum:

For those who have the same problem as me & TheMax (and many others), there is a bug with the installation directory. So far I have only seen this bug on Windows 7. Due to a special character (the è in Battlefield 3 Bèta), you may find yourself stuck at "Loading game...". To fix this, rename the installation directory, which is found at

  • x:\Program Files\EA Games\
  • x:\Program Files\Electronic Arts\
    or
  • x:\Program Files\Origin Games\

to "Battlefield 3 Beta". Additionally, you have to edit the Windows register, so Origin and Battlelog will know where to find your Battlefield 3 Beta installation. Start regedit.exe, go to HKEY_LOCAL_MACHINE > Software and try to find your Battlefield 3 Beta entries (they mostly have the same path as the installation directory, or, they may be found at "Wow6432Node"). Change the entries which contain filepaths to the new "Beta" word.

Er zijn dus meerdere paden die kunnen leiden naar je Battlefield 3 Bèta installatie.. Kijk dat dus even goed na!

Ik heb me er gisteren even aan gewaagd. Ziet er in ieder geval erg netjes uit. Beetje crappy dat EA de servers weer niet meteen op orde heeft; al lijkt het dat ze wel iets hebben geleerd van BFBC2 Vietnam en de vele distributieproblemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat allemaal gedaan VWO-er, heb ook nog een paar keer nagekeken of ik echt niks meer zag maar er is echt niks meer waar ik de naam zou kunnen veranderen...

Ik krijg nu trouwens wel dat als ik op een server druk, dat er dan beneden in mijn taak balk "game starts" ofzo staat, maar na een paar seconden verdwijnt hij in het niets. :/

Link to comment
Delen op andere websites

EPIC Game :D Alleen het joinen timed nogel is uit helaas :( Verder rondlopen met een AK74M met Bipod, Laser en een scope iets van PHA :dans: Heel mooi gemaakt die bipod btw, je kan ergens tegen aanstaan een muurtje of zo, en je bipod erop zetten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...