Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik draai de Beta Full HD maxed out op m'n laptop en moet zeggen dat ik niet blown away ben door de graphics... Textures zijn wel zeer hoge resolutie. Als totale noob in je eerste match kan je niet eens goed bewegen zonder door een assault rifle gesniped te worden, en ik heb drie keer m'n settings en controls moeten aanpassen omdat ik steeds weer gedood werd terwijl ik dat aan 't doen was. Welke game dev heeft Battlelog uitgevonden, en wat was er mis met een spel MET DAARIN EEN MENU VERWERKT?

O ja, en het feit dat je zelf je registery moet aanpassen omdat het spel anders niet opstart... :N

Misschien klink ik wel zeer negatief, maar Battlelog is ergerlijk en het spel niet opgestart krijgen omdat je eerst zelf bèta in beta moet veranderen, haalt je zin in spelen al zwaar achteruit. Heb 't ook maar even gespeeld en iedereen is al veel hoger qua level, dus veel kans maak ik nog niet.

Bewerkt: door .Senne

Ik heb vandaag Battlefield 3 beta gedownload, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst de é veranderen (van béta) voordat ik ingame kan raken? Want ik probeerde net enkele matches te joinen, en bij allemaal bleef het staan op "Matchmaking".

En over de graphics, ik las ergens dat de hoogste graphics nog niet écht de hoogste zijn, die zouden nog moeten verbeteren.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

O ja, en het feit dat je zelf je registery moet aanpassen omdat het spel anders niet opstart... :N

En dat die het dan vervolgens NOG niet doet...

Geplaatst:

Ik heb vandaag Battlefield 3 beta gedownload, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst de é veranderen (van béta) voordat ik ingame kan raken? Want ik probeerde net enkele matches te joinen, en bij allemaal bleef het staan op "Matchmaking".

En over de graphics, ik las ergens dat de hoogste graphics nog niet écht de hoogste zijn, die zouden nog moeten verbeteren.

Jup. Hier staat het uitgelegd:

http://www.overclock.net/pc-games/1128840-solution-cant-join-any-servers-battlefield.html

En ik veronderstel inderdaad dat de graphics van het volledige spel nog hoger zullen liggen, ik had namelijk niet verwacht het op ultra te kunnen spelen op m'n laptop aan 70FPS.

En dat die het dan vervolgens NOG niet doet...

Dat is nog meer balen. EA zou een zeer simpele fix kunnen uitgeven, en op het officiële forum staat een thread met 64 pagina's mensen die allemaal datzelfde probleem hebben.

Yay, ik ben ingame geraakt.. voor 1 minuut. Ik wou even de settings bekijken, maar vermits je alleen in game raakt door meteen een server te kiezen, had ik dus niet zoveel tijd om dat uitgebreid te bekijken. En na een paar stappen te zetten, liep ik vast :bonk:. En dat na een uurlang foutmeldingen te krijgen dat ik niet kan joinen.

Ik weet dat het beta is, maar het mocht toch iets stabieler zijn denk ik.

Naja, ik probeer het straks nog eens, moet nu eten :puh:.

EDIT: Ok, ik herbekijk mijn mening xD. Het joinen van servers is nog altijd vervelend, maar buiten dat gaat het nu wel vlotjes. Ik kreeg eerst steeds een Directx error, dus besloot ik mijn drivers te updaten, en dat hielp blijkbaar wel. De graphics staan wel nog niet op het hoogste, want ik kan met mijn HD4850 en dual core 3ghz op bijna max spelen, zonder dat ik echt lagg merk. Misschien kon ik nog hoger, maar ik heb het nog niet hoger geprobeerd :puh:. (maar dat komt ook omdat die nog verbeterd moeten worden) Ik las ook dat er een nieuwe driver update in de maak is (zowel voor AMD als voor Nvidea) die de performance een leuke boost kan geven in Battlefield 3, maar die zijn nog in Béta. En zijn vooral van toepassing voor de 5000 & 6000 series van AMD (ati). Nvidea weet ik niet.

En over de gameplay zelf: Het is héél anders dan cod, maar dat wist ik ook wel, ik denk dat ik daarom ook wel blij mag zijn met mijn 2 - 19 (ofzo) stats? 2 = kills lol. Dus veel deaths. Maar goed, ik denk dat het wel leuk is als ik het beter snap, maar ik denk wel dat ik het zal kopen, gewoon om eens met voertuigen oorlog te voeren. In battlefield 1942 & Vietnam (ja, die 2 heel oude games) vond ik dat vroeger altijd wel leuk.

Dit is mijn Battlelogprofiel (als je het kan zien): http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Zurufa/stats/353868871/

Je mag me toevoegen op Origin als je wilt.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Welke rank zijn jullie ? Ik ben op het moment Rank 16, heb net de UMP45 geunlockt wat echt een héél fijn wapen is :dans: (Overpowered :puh: )

Geplaatst:

Welke rank zijn jullie ? Ik ben op het moment Rank 16, heb net de UMP45 geunlockt wat echt een héél fijn wapen is :dans: (Overpowered :puh: )

Rank 0 :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...