Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ik ga de nieuwe COD niet halen, heb MW2 en vind het wel gescheten zo.

Heb beide games ongeveer evenveel gespeeld en vindt BC2 beter dan MW2, ben meer van teamplay en dat heb je in COD totaal niet.

En we hebben het wel gezien met COD's engine, hedendaags zijn ze graphics ook kut en vraagt toch veel voor wat het bied.

BF3 komt er zeker, heb ook BF2 gespeeld en als dat ongeveer wordt, dan komt het zeker goed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Idd, dat is zowiezo leuker aan battlefield.

Wat ik zelf ook een beetje hoop is dat er ook een ww2 battlefield weer komt, of zoon arcade achtige battlefield zoals Battlefield heroes, maar dan zonder die f2p crap en dan toch wapens voor geld kopen, gewoon dat je het spel moet kopen.

En idd, dat teamwerk is gewoon het leukste, en natuurlijk in vliegtuigjes vliegen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond sowieso de multiplayer van Bad Company 2 beter dan elke andere shooter dat ik al speelde. De explosies enzo zijn gewoon geweldig, en ik verwacht dat Battlefield 3 nóg beter wordt. Ik laat MW3, geef mij maar deze.

Heb je BF2 gespeeld? Dat was wel velen malen leuker dan BC2, deze was ook erg leuk, maar de controls en hoe soepel het ging kan zich niet meten aan de CoD Franchise jammer genoeg.

Ik heb twee jaar geleden BF2 kapotgespeeld, maar ik vond BC2 wel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond sowieso de multiplayer van Bad Company 2 beter dan elke andere shooter dat ik al speelde. De explosies enzo zijn gewoon geweldig, en ik verwacht dat Battlefield 3 nóg beter wordt. Ik laat MW3, geef mij maar deze.

Heb je BF2 gespeeld? Dat was wel velen malen leuker dan BC2, deze was ook erg leuk, maar de controls en hoe soepel het ging kan zich niet meten aan de CoD Franchise jammer genoeg.

Ik heb twee jaar geleden BF2 kapotgespeeld, maar ik vond BC2 wel beter.

Qua graphics vond ik natuurlijk, BC2 beter, maar de sfeer van bf2 was niet aanwezig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand of dat dit spel een leeftijdsgrens heeft? Bij BFBC2 moest je namelijk 18 zijn om het spel online te kunnen spelen. Weet iemand of dat dit ook in BF3 zit? :)

Op de verpakking staat 18+, maar maakt dat wat uit dan? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of dat dit spel een leeftijdsgrens heeft? Bij BFBC2 moest je namelijk 18 zijn om het spel online te kunnen spelen. Weet iemand of dat dit ook in BF3 zit? :)

Op de verpakking staat 18+, maar maakt dat wat uit dan? :7

PEGI 18.. Die mag je op je 16e al kopen ;) (Te minste zover kan ik me herinneren)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een stukje gezien van de livestream van Gamescon, de mensen van EA praatte wel half duits half engels, maar de gameplay was mooi :D

CO-OP en Multiplayer gameplay.

Ik heb nu dat stukje van BF3 via youtube gezien en het ziet er geweldig uit. :) Op zo'n CO-OP zat ik echt te wachten, 't is toch gewoon met z'n 2en op een console(PS3)? Het lijkt een beetje op de spec ops van MW2, maar ik denk dat het wel uitgebreider wordt. Die multiplayer ziet er ook gewoon vet uit! Ik kan niet wachten. :( Komt er ook nog een demo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel nog, maar misschien koop ik dit spel ook xD. MW3 komt sowieso ook in m'n rijtje, maar ach. Ik heb het altijd leuk gevonden om in oorlogsvoertuigen te rijden (heb ik wel eens gedaan met Battlefield 1942 of vietnam, maar die spellen zijn al oud nu xD).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...