Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Maar hoeveel attachments kan je op 1 wapen doen ? Ik hoop zoveer als er plek voor is :dans:

Basically, each main weapon in the game has three accessory slots, where you can attach weapon accessories you have unlocked. Weapon accessory unlocks are received on a per weapon basis, meaning that the more time you spend with a particular weapon, the more options you will have to customize that weapon to fit different your combat role and play style.

Drie dus. Vind ik goed, is realistisch en niet te overpowered.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan echt niet wachten totdat het uitkomt! En het zal mij niet verwachten dat het de game van het jaar word.

Check het laatste Blog van BattleField 3:

Battleblog #8: Build your weapon of choice

Dit miste ik in Bad Company 2 die ik nu soms speel. Ik speel ook CoD en zo ben ik een beetje aan die attachments gewend geraakt en dus ging ik 't bij BC2 missen.

Ik hoop dat je wel een aantal attachments erop kan zetten, leuk een beetje van alles uitproberen dan. :) En ik kan ook echt niet wachten, ben toe aan een nieuwe shooter!

Ik miste dat ook! En na de twee floppers: Call Of Duty MW2 en BO zijn we toe aan een nieuwe verfrissende shooter. Plus de prachtige graphics maakt het helemaal af. Ik hoop dat ze wel meer en betere achievements/goals zijn want in BFBC2 was je level 20 - 25 en je had alles al gehaald terwijl je met levelen op de helft bent ( Level 50 is de max ).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan echt niet wachten totdat het uitkomt! En het zal mij niet verwachten dat het de game van het jaar word.

Check het laatste Blog van BattleField 3:

Battleblog #8: Build your weapon of choice

Dit miste ik in Bad Company 2 die ik nu soms speel. Ik speel ook CoD en zo ben ik een beetje aan die attachments gewend geraakt en dus ging ik 't bij BC2 missen.

Ik hoop dat je wel een aantal attachments erop kan zetten, leuk een beetje van alles uitproberen dan. :) En ik kan ook echt niet wachten, ben toe aan een nieuwe shooter!

Ik miste dat ook! En na de twee floppers: Call Of Duty MW2 en BO zijn we toe aan een nieuwe verfrissende shooter. Plus de prachtige graphics maakt het helemaal af. Ik hoop dat ze wel meer en betere achievements/goals zijn want in BFBC2 was je level 20 - 25 en je had alles al gehaald terwijl je met levelen op de helft bent ( Level 50 is de max ).

Floppers? MW2 was echt geen flop. Ik heb MW2 niet heel veel gespeeld maar het was zeker geen flop. Ik heb meer Black Ops gespeeld dus daar weet ik ook meer van. Maar Er zijn zeker wel wat dingen die beter konden in Black Ops.

Link to comment
Delen op andere websites

Drie is echt wel nice! Kan je echt wel leuke dingetjes van maken. :D En 't hoeft toch ook niet meteen overpowered te zijn, een andere scope maakt ze echt niet beter.

Veel plezier met je 12x optical zoom op close quarters.. en niet unscopen hè. :clown:

Zit al een tijd met smart uit te kijken naar de release, het belooft weer erg veel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan echt niet wachten totdat het uitkomt! En het zal mij niet verwachten dat het de game van het jaar word.

Check het laatste Blog van BattleField 3:

Battleblog #8: Build your weapon of choice

Dit miste ik in Bad Company 2 die ik nu soms speel. Ik speel ook CoD en zo ben ik een beetje aan die attachments gewend geraakt en dus ging ik 't bij BC2 missen.

Ik hoop dat je wel een aantal attachments erop kan zetten, leuk een beetje van alles uitproberen dan. :) En ik kan ook echt niet wachten, ben toe aan een nieuwe shooter!

Ik miste dat ook! En na de twee floppers: Call Of Duty MW2 en BO zijn we toe aan een nieuwe verfrissende shooter. Plus de prachtige graphics maakt het helemaal af. Ik hoop dat ze wel meer en betere achievements/goals zijn want in BFBC2 was je level 20 - 25 en je had alles al gehaald terwijl je met levelen op de helft bent ( Level 50 is de max ).

Floppers? MW2 was echt geen flop. Ik heb MW2 niet heel veel gespeeld maar het was zeker geen flop. Ik heb meer Black Ops gespeeld dus daar weet ik ook meer van. Maar Er zijn zeker wel wat dingen die beter konden in Black Ops.

Hackers, Challenge Lobbies, NoobTube, One Man Army?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan echt niet wachten totdat het uitkomt! En het zal mij niet verwachten dat het de game van het jaar word.

Check het laatste Blog van BattleField 3:

Battleblog #8: Build your weapon of choice

Dit miste ik in Bad Company 2 die ik nu soms speel. Ik speel ook CoD en zo ben ik een beetje aan die attachments gewend geraakt en dus ging ik 't bij BC2 missen.

Ik hoop dat je wel een aantal attachments erop kan zetten, leuk een beetje van alles uitproberen dan. :) En ik kan ook echt niet wachten, ben toe aan een nieuwe shooter!

Ik miste dat ook! En na de twee floppers: Call Of Duty MW2 en BO zijn we toe aan een nieuwe verfrissende shooter. Plus de prachtige graphics maakt het helemaal af. Ik hoop dat ze wel meer en betere achievements/goals zijn want in BFBC2 was je level 20 - 25 en je had alles al gehaald terwijl je met levelen op de helft bent ( Level 50 is de max ).

Floppers? MW2 was echt geen flop. Ik heb MW2 niet heel veel gespeeld maar het was zeker geen flop. Ik heb meer Black Ops gespeeld dus daar weet ik ook meer van. Maar Er zijn zeker wel wat dingen die beter konden in Black Ops.

Hackers, Challenge Lobbies, NoobTube, One Man Army?

Niet gezien in Black Ops. Alleen 16e Prestiges. Maar die doen jou niks. En Noobtubers, soms tegen gekomen maar echt veel minder dan in MW2.

Link to comment
Delen op andere websites

een groot minpunt aan bf3 is voor mij de Replay-waarde ... geen optie voor mods :N

just give me a new BF2 please, no new BFBC2 :{

Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze het spel toch mod baar gingen maken omdat er veel vraag naar was ofzo.. Weet niet meer precies waar ik dat nou gelezen had.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...