Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Hier Heb ik er nog een gevonden:

Klik

Veel succes! :tu:

kan je een foto geven?

JohansForum: Nou Vooruit Dan ^_^ :

MartijnVanGils:

Haha, Ik heb sneller JohansForum!:

Klik Hier

Laat er ook maar even een plaatje bij doen dan ^_^ :

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is er ook een mod waarmee je kan zorgen dat auto`s en objecten niet steeds verdwijnen?

Als ik bijv uit een auto stap en loop een stukje. Dan is die auto plotseling verdwenen. Zo geld het ook voor opgebrande auto`s. Laat die dingen lekker staan :(

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een mod waarmee je kan zorgen dat auto`s en objecten niet steeds verdwijnen?

Als ik bijv uit een auto stap en loop een stukje. Dan is die auto plotseling verdwenen. Zo geld het ook voor opgebrande auto`s. Laat die dingen lekker staan :(

Uhm , dit hoort zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast... Dat dat zo hoort snap ik ook wel. Maar als je kijkt naar de spiderman mod. Is het voor jou ook normaal dat je kan vliegen in SA en dat je autos met 80 km/u kan wegstompen?

Speciaal voor jouw duidelijkheid: Ik zoek een mod waarmee je kan zorgen dat objecten niet meer verdwijnen.

Bewerkt: door sipdawg
Link to comment
Delen op andere websites

Voor een motorpak hoef je je echt geen zorgen te maken, die kan je kopen bij victim, kijk onder de naam motor jacket, bij torso..

Erg cool pak, draag em ook ;-)

Greetz Marienus

die is kei saai ik wil een mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een minicrosser mod dus een verkleinde sandshez.

En ik wil graag weten hoe het pak van : Politia_S.P.I.R._created_by_P_co[gta-worldmods.de].jpg heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

En ik zoek een goed motorpak:Alpinestars_Red_Suit_By_UD[gta-worldmods.de].jpg op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een minicrosser mod dus een verkleinde sandshez.

En ik wil graag weten hoe het pak van : Politia_S.P.I.R._created_by_P_co[gta-worldmods.de].jpg heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

En ik zoek een goed motorpak:Alpinestars_Red_Suit_By_UD[gta-worldmods.de].jpg op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

heeft / weet iemand dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een minicrosser mod dus een verkleinde sandshez.

Weet Ik niet Srry!

En ik wil graag weten hoe het pak van[Dat Plaatje] heet bij de img tool en waar kan ik hem dan het beste over plaatsen? want k wil dat pak ook.

Pak hem uit met WinRar.

Open de IMG-Tool En De Map: Players.

Vervang Het bestandje Dat in De map staat dat je gedownload Hebt.

En ik zoek een goed motorpak[Ook weer Zo'n Plaatje] op deze site staat deze maar het bestand staat er niet meer op maar zo'n motorpak wil ik.

Dat weet ik helaas ook niet meer

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik cheat niet, omdat ik het zwak vind :duh: . Ik wil een racebaan die een mooi rondje is zodat ik lekker door kan scheuren :Y .
www.GTAinside.com > Download suche > 'race' als 'search term' & Maps (GTA:SA) bij 'search in' > 6 resultaten waar je vast wel een leuke tussen kunt vinden.

O wacht, iets beters gevonden: www.GTAinside.com > aan de linkerkant GTA:SA Maps (285) klikken > Racetrack > 28 resultaten. (link.)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...