5229 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) waar kan je die mod vinden dat je vanuit sanandreas ook naar vice city kan en naar libberty city? nog een keer: waar kan je die mod vinden dat je naar heel vice city kan en naar heel libberty city? want die bestaad volgens mij wel Da's GTA United en die kan je gewoon googelen als het goed is Maar heeft hier iemand ooit de Andromada in GTA SA op de PLAYSTATION 2 bestuurd? I would really like to know! Bewerkt: 27 augustus 2008 door 5229 Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) owja die vice city en liberty mod ook nog ja, die lijken me ook vet En dat garage is nie meer nodig, ben erachter dat dat scm is Bewerkt: 27 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
jorry95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) ik wil graag 5 mods 1. dat de blonde cornrow (of een andere, maar niet de normale cornrow) verandert in het haar van TheTruth 2. dat de bike verandert ik een winkelwagentje 3. dat de kart verandert in F1 wagen 4. dat als je op een zand/modder pat rijd dat je banden helemaal vies worden (zaols in trakmania) 5. een aanhanger zodat je meerdere autos kan vervoeren Bewerkt: 27 augustus 2008 door jorry95 Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Iedereen neggert de vice en liberty city mod gewoon.... @hierboven k wil toch helpen, ik kijk wel even naar dat winkelwagentje, vind ik zelf ook wel lol maar dank dat die er wl nep uit gaat zien. Reageren
jorry95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Iedereen neggert de vice en liberty city mod gewoon.... @hierboven k wil toch helpen, ik kijk wel even naar dat winkelwagentje, vind ik zelf ook wel lol maar dank dat die er wl nep uit gaat zien. het gaat mij om de lol lekker een wheely maken met een winkelwagentje. eest wou ik ook een mod vinden zadat de mosntertruck een wheely kan maken Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 hhaha maar dan moet je gewoon wat wijzigen in (?) vehicles.ide en zeggen dat het een motor is??? heb daar niet veel verstand van, maar volgens mij hoef je daar geen mod voor te hebben. Reageren
007 Harings Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Is er soms een mod dat als je bv: je nodigd 7 man uit dat er 3 met u meegaat in een auto en de andere 4 in een andere auto meegaat met u is er dat soms ik denk toch van ni of wel? Reageren
Marvin... Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Ik zoek naar een politie corvette, ik weet dat hij er is want ik heb hem wel eens gehad, maar nu heb ik sa opnieuw geïnstalleerd en heb ik hem weer nodig... Ik heb er nog een foto van: Bedankt senneken! Bewerkt: 30 augustus 2008 door Marvin... Reageren
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) ik zal die corvette even zoeken voor je. EDIT: >>hierzo<< is niet compleet dezelfde, maar een nieuwere versie. edit: vond ook deze:: >>klik<< kan ook dezelfde zijn als hierboven, ik zie het niet goed. Bewerkt: 29 augustus 2008 door senneken Reageren
jorry95 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) waar kun je de GTA mafie storie mod downloaden. EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken Bewerkt: 30 augustus 2008 door jorry95 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) ik wil graag 5 mods1. dat de blonde cornrow (of een andere, maar niet de normale cornrow) verandert in het haar van TheTruth Niet gevonden. 2. dat de bike verandert ik een winkelwagentje klik hier 3. dat de kart verandert in F1 wagen klik hier 4. dat als je op een zand/modder pat rijd dat je banden helemaal vies worden (zaols in trakmania) Niet gevonden. 5. een aanhanger zodat je meerdere autos kan vervoeren klik hier waar kun je de GTA mafie storie mod downloaden.EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken Helaas is dit nog niet af. Bewerkt: 30 augustus 2008 door GekkieJ01 Reageren
jorry95 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ik wil graag 5 mods1. dat de blonde cornrow (of een andere, maar niet de normale cornrow) verandert in het haar van TheTruth Niet gevonden. 2. dat de bike verandert ik een winkelwagentje klik hier 3. dat de kart verandert in F1 wagen klik hier 4. dat als je op een zand/modder pat rijd dat je banden helemaal vies worden (zaols in trakmania) Niet gevonden. 5. een aanhanger zodat je meerdere autos kan vervoeren klik hier waar kun je de GTA mafie storie mod downloaden.EDIT@: en als die nog niet uit is waarneer komt ie dan. (ben nog niet eg wakken Helaas is dit nog niet af. die mod met een aanhamer, daarmee bedoelde ik eigelijk dat je zelf kan bepalen welke autos je er op zet. maar de andere twee doen het goed. en waarneer kamt GTA MS ongeveer? Reageren
vw53steven Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 weet iemand waar ik mta (multieplayer) kan vinden voor versie 2 van SA? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 weet iemand waar ik mta (multieplayer) kan vinden voor versie 2 van SA?Je moet toch echt wat vaker je ogen open doen: >klik<. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Weet iemand of er een mod is voor SA waarin je moet schakelen. Dus van zijn 1 naar zijn 2 etc Bedankt alvast! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.