Timske Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik zoek de mod voor Vice City waarbij je gewoon kunt lopen en dus niet jogt.Alvast bedankt, JelleVD Linker CTRL + Pijltjes is toch normaal lopen? @ Sprunk, dat gebeurd automatisch.. @ Wimmpy, Cleo mod: >Klik< Reageren
Traser Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik zoek de rechter auto op dit plaatje: Die auto, uit mijn hoofd is dat een Shelby GT 500. Kijk eens een kijke op deze pagina Shelby Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Ja Timske, ik weet dat het automatisch gebeurd, maar ik wil het zelf doen Dus vroeg ik mij af of er een mod bestaat op zelf te schakelen. EDIT. Ik heb zelf al deze mod gevonden. Voor de geinteresseerde :klik Je hebt wel Cleo nodig! Bewerkt: 3 september 2008 door Sprunk Reageren
teunkt11 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 maar trouwens weet jij een mod waar je meteen naar een missie kan want ik ben nu (opdepc) bij de missie home-invasien met dat inbreken en ik zou graag niet alles weer helemaal moete doen,,, weet jij zonn mod??? dat ik naar san-veruntas kan ?????/ bedankt Reageren
teunkt11 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik zoek dus een mod waar je met een geweer net als de ps2 verzie kan mikken plz. help mij Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik weet geen mod maar als je naar San Fierro of Las Venturas wilt kun je ook een 100% save game downloaden. Die vind je in de download database Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Weet iemand een mooie BMW M6 voor mij te vinden voor in San Andreas? Alvast bedankt,, GTAgangsta Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik zoek dus een mod waar je met een geweer net als de ps2 verzie kan mikkenplz. help mij Moet je een controller kopen, hoeft geen ps2 controller te zijn. Dan zet je de opties in SA naar controller en je kan automatisch mikken. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 weet iemand een mod waar mee de doherty garage ope gaat en/of jiggys place??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) dit soort vragen moet je volgens mij in zo'n een topic met topics doen: aanvraagtopic voor modificaties.. Zal vast niet lang duren voordat het door een moderator naar dat topic is verplaatst doherty garage gaat open als je ver genoeg in het spel bent, jiggys place weet ik niet. Bewerkt: 3 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 dit soort vragen moet je volgens mij in zo'n een topic met topics doen: aanvraagtopic voor modificaties.. Zal vast niet lang duren voordat het door een moderator naar dat topic is verplaatst doherty garage gaat open als je ver genoeg in het spel bent, jiggys place weet ik niet. ja dat weet ik maar ik bedoeldat de anderen garages opengaan Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 ik weet dan niet hoe dat moet, waarschijnlijk staat het hardcoded of in een dff bestandje. Maar mijn gedachten blijven bij hardcode, anders was er vast wel een mod ervoor geweest. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Gewoon het savehouse kopen wat bij een garage hoort, dan gaat die garage open. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Gewoon het savehouse kopen wat bij een garage hoort, dan gaat die garage open. nee ook niet dat je wet asl je deconstroction of zo gaat dien dan zit cecar aan zijn auto te sluitelen in de werkplaats van de ''doherty garage'' daar wil ik in kunnen Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 dat zij ik hiervoor ook al! Ik herhaal: "ik weet dan niet hoe dat moet, waarschijnlijk staat het hardcoded of in een dff bestandje. Maar mijn gedachten blijven bij hardcoded, anders was er vast wel een mod ervoor geweest." okej? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.