Rj4 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 IK ZOE NIEUWE SITE'S HAD IK GEZEGT OFNIET? HAHA Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 IK ZOE NIEUWE SITE'S HAD IK GEZEGT OFNIET?HAHA De nieuwste Mods verschijnen ook op die sites. En als je het beter weet, dan gebruik je Google. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 IK ZOE NIEUWE SITE'S HAD IK GEZEGT OFNIET?HAHA Deze moddingsites zijn dan wel een half jaar oud, maar toch is het up-to-date gehouden, steeds verschijnen er nieuwe mods op die sites, overigens is gtaworldmods.de ook best wel een handige site. En doe bij de volgende instantie je capslock uit. Reageren
Rj4 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Ow nou dan heb ik nog nooit een nieuwe mod gezien... Owjah en men capslock bleef hangee dus hij wou niet uit.. Bewerkt: 22 oktober 2008 door Rj4 Reageren
Truckstar Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zoek een mod waardoor ik andere wapen geluiden krijg. ik vind hoe ze nu klinken een beetje nep. heeft iemand wat? Reageren
ikt Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Nee, de enige mods die er zijn te vinden maken het geluid nog slechter. Reageren
Truckstar Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=2610 die doet erg goed en dat klinkt echt echt en goed enigste nadeel is. piepende banden als je weg rijdt. opzich wel cool maar als je online speelt en je zit bij iemand in de auto. blijf je piepende banden horen. Reageren
Truckstar Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Is er een mod die wapen geluiden veranderen? dus dat een Deagle echt een kractig geluid krijgt. ik zoek al best lang. Reageren
Basssss Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik kan maar geen Camhack vinden die je kunt gebruiken in SAMP, want ik wil graag filmpjes maken van bepaalde servers. (ja, heb Fraps) Iemand idee waar ik die Camhack kan vinden? Reageren
jorry95 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 weet iemand een mod zodat wangcars en dorhety garage is WCC garages veranderen?? Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ik zoek een mod dat lijkt op san an studios maar dan voor vice city is die aanwezig? alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik heb >>hier< Vice Studios gevonden, misschien is dit wat je zoekt? Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb >>hier< Vice Studios gevonden, misschien is dit wat je zoekt? BEDANKT! meteen ff testen ik (ahum) had een gedownloade versie van gta vc maar ik heb hem weg gedaan omdat ik liever legaal speel :tu: na het instaleren probeer ik hem meteen uit... ^_^ EDIT: ik heb zojuist ontdekt dat die vice studios niet geliefd is bij de meesten ^^^^wow nu lijkt het net alsof een admin mijn tekst verandert heeft nu kan ik ook geen gta vc mod vinden die er voor zorgt dat het oorlog stijl word zoals dat er tanks enz door de straten rijden Bewerkt: 28 oktober 2008 door nimesh.gta Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Dat schade metertje en de snelheidsmeter rechts in beeld. Reageren
FerryN Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 *Plaatje*Dat schade metertje en de snelheidsmeter rechts in beeld. SA Cam Hack Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.