Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zag op een filmpje op youtube dat je van een bijna verticale muur kan rennen voordat je je parachute open doet...hoe doe je dat?? of moet dat met een mod? zo ja waar kan ik die downloaden?

Volgens mij ( ben niet zeker ) is dat gewoon een berg vlak bij SF :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op een filmpje op youtube dat je van een bijna verticale muur kan rennen voordat je je parachute open doet...hoe doe je dat?? of moet dat met een mod? zo ja waar kan ik die downloaden?

Volgens mij ( ben niet zeker ) is dat gewoon een berg vlak bij SF :)

Het is 2 jaar geleden , dus ik denk wel dat hij hier niet meer naar kijkt , vooraal aangezien hij maar 1 post heeft ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betekent deze mod?

Aangezien , de naam en de afbeelding , een mod dat je betere graphics hebt . Waar je hem kan downloaden weet ik niet . Vraag het anders aan de uploader , kijk naar de tekst die erbij staat , kijk naar de reacties , zoek op Google , ...

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op een filmpje op youtube dat je van een bijna verticale muur kan rennen voordat je je parachute open doet...hoe doe je dat?? of moet dat met een mod? zo ja waar kan ik die downloaden?

Weet iemand alle 2 fast 2 furious cars voor SA Als iemand een site weet stuur dan maar PB :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op een filmpje op youtube dat je van een bijna verticale muur kan rennen voordat je je parachute open doet...hoe doe je dat?? of moet dat met een mod? zo ja waar kan ik die downloaden?

Weet iemand alle 2 fast 2 furious cars voor SA Als iemand een site weet stuur dan maar PB :)

kijk maar eens hier het zijn ze niet allemaal maar het is een begin fast en furious auto's

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik zoek een mod waarbij alle (de meeste dingen dan)van gtaIV naar gta sa gaan

oja aub geen enb. series of "New Great Effects"

maar ik zou graag deze dingen in gta sa hebben

1gta 4 animaties

2gta4 weapon sound

3effecten :wapen effecten auto damage effecten

4handling, auto's

5gta4 hud

bedoelde jij zoiets als dit??

Link to comment
Delen op andere websites

halo allemaal,

Ik ben weer eens begonnen met SA te spelen op de pc, nu weet ik dat er vroeger een mod of iets dergelijks bestond waar alle wapens in grove street lagen, samen met police bribes, health en armour, rhino, hydra, hunter, swat car, gifts,... (lag allemaal rond de huizen van grove street.

Maar nu kan ik die niet meer terugvinden.

Iemand een idee waar ik hem kan vinden?

Bewerkt: door Verreckie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een paar mods:

GTA IV crashes voor SA dus dat je mooiere deuken en schotgaten, krassen enzo.

Iets waarmee je GTA SA mooier word wat niet ENBseries moet zijn.

GTA IV auto's voor SA.

Het liefst dat alles met SAMI geinstaleerd kan worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat in San Andreas dezelfde deuken en gaten komen als in GTA4 is niet mogelijk, je kan wel dit installeren; het verbeterd veel effecten in San Andreas, en je kan ook nog de Niko Bellic skin installeren. Er zijn ook al wel wat auto's voor San Andreas uit GTA IV, maar die zal je handmatig moeten installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...