Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Dat in San Andreas dezelfde deuken en gaten komen als in GTA4 is niet mogelijk, je kan wel dit installeren; het verbeterd veel effecten in San Andreas, en je kan ook nog de Niko Bellic skin installeren. Er zijn ook al wel wat auto's voor San Andreas uit GTA IV, maar die zal je handmatig moeten installeren.

New great effects heb ik al, niko skin nu ook.

Waarom is deuken niet mogelijk, lukt het niet met de engine ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen.

Kan ik wel animatie effecten.

Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt.

Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is.

Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde.

Ik had er wel een filmpje van gezien, het moet dus kunnen, toen ontplofte iets toen zag je ze zo ronddraaiend door de lucht vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie.

Ja, maar ik bedoel iets zoals dit:

http://www.youtube.com/watch?v=x7XkQVsnByI

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...