Casss Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Dat in San Andreas dezelfde deuken en gaten komen als in GTA4 is niet mogelijk, je kan wel dit installeren; het verbeterd veel effecten in San Andreas, en je kan ook nog de Niko Bellic skin installeren. Er zijn ook al wel wat auto's voor San Andreas uit GTA IV, maar die zal je handmatig moeten installeren. New great effects heb ik al, niko skin nu ook. Waarom is deuken niet mogelijk, lukt het niet met de engine ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Nee precies, de engine heeft deze mogelijkheid niet en daarom kan dit dus ook niet gemod worden. Zelfs met het aanpassen van de engine zal het niet gaan lukken, dit is een bijna onmogelijke klus en alle modellen van auto's zijn te low poly om deze deuken te krijgen. Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Is er al een Scripthook voor GTA IV compatible met patch 1.0.0.4? Bewerkt: 29 november 2009 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is. Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Kan ik wel animatie effecten. Dat bevoorbeeld als je aangereden word dat de aanreiding meer op IV lijkt. Dus dat het niet boem en je ligt op de grond is maar dat het echter is. Niet op de manier zoals in GTA IV, daar word de animatie namelijk real time berekent, met alle invloeden (van een auto, objecten..). Je kan de animatie nabootsen, maar zal dan niet in alle gevallen echt lijken, en het blijft altijd hetzelfde. Ik had er wel een filmpje van gezien, het moet dus kunnen, toen ontplofte iets toen zag je ze zo ronddraaiend door de lucht vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Dat is dus een statische animatie, waarschijnlijk gemaakt met Endorphin en 3DS Max. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 Dat is dus een statische animatie, waarschijnlijk gemaakt met Endorphin en 3DS Max. Laat maar heb het al gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin$ Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2009 (bewerkt) hey ik zoek een mod dat je gun vast houd als een agent ik heb hed van deze video http://www.youtube.com/watch?v=vbec815V71I het is op het laatste van deze video het is een echte coole animation bedankt alvast Bewerkt: 4 december 2009 door justin$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Ik zoek een mod dat je valt zoals in GTA IV... En 1 waarvan je zeker weet dat het werkt. DUs geen gecrash... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Die mod is er niet, die animaties moeten allemaal van te voren gemaakt worden omdat SA geen animaties die ter plekke berekent worden ondersteund. Er zijn wel mods die sommige animaties beter maken, maar die zullen niet altijd even mooi zijn in elke situatie. Ja, maar ik bedoel iets zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=x7XkQVsnByI Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Waarom kijk je dan niet in de beschrijving van de video? Daar staat gewoon een downloadlink, je kan 'm hier downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheating-nl Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Ik zoek een mod voor GTA San Andreas: The A-Team Van. Misschien weet iemand hem zte vinden? Anders probeer ik hem zelf te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Ik zoek een mod voor GTA San Andreas: The A-Team Van. Misschien weet iemand hem zte vinden? Anders probeer ik hem zelf te maken! is niet te vinden dus succes, als je hem hebt mag ik hem dan ook?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.