ThunderDuck Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Iemand, please, ik kan niet modden en ik weet ook niet precies wat het is, maar ik wil het heel graag weten en doen . Ik heb ff een cursus voor je opgezocht: klik en nog een: Klik Bewerkt: 7 maart 2007 door blokcement Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kastanje Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) ik heb hem gevonden maar ik kan hem niet downloaden ? ( ps ik heb hem gevonden met google : gta sa hulk skin ) klik hier voor de hulk Bewerkt: 8 maart 2007 door kastanje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wecked Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Hey ik was ff op google video aan het kijken voor nog leuke mod's en toen kwam ik deze tegen Wat is dit voor Mod?? Greetzz Wecked! >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met een daarvoor bestemd topic <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Zo te zien kan je dingen van Halo in gta zetten. Ik heb ff wat mods voor je gezocht en op deze site kwam ik er een paar tegen : http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php Daar zitten wat dingen bij wat ook in het filmpje zit. Mare niet alles is voor Gta San Andreas! Er zitten er ook een paar voor Vice City bij! Ik hoop dat je dit zocht. En als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wecked Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ja nog 1tje als je goed naa dat filmpje kijkt rijd hij een paar auto's tegen olie tonnen of wat zijn het?> Hoe stapel je ze op elkaar?? ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ik denk dat dit ook met een mod gedaan is. In het filmpje hebben ze het ook over een explosion mod. Dus misschien dat je die moet downloaden. Ik zie trouwens dat mijn link niet goed werkt. Je moet gewoon die site aanklikken, en dan in de zoekbalk 'Halo' intypen. Daarmee krijg je mods voor gta waar halo inzit. Ook kan je explosion intypen. Dan krijg je 4 explosion mods. De laatste 2 zijn voor gta San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zoek 1 mod. Ik een auto uit tokyo drift. Die oranje zwarten auto van Han. Dus als iemand hem weet meld het dan even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zoek deze mod ik wil graag die kleren in het blau en oranje . http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=45252 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 hey mensjes hoeist allemaal met jullie? met mij goed naja ff to the point ik zoek een mod. een mod voor doorzichtige NRG - 500 ik heb hem nog nergens kunne checke en bestaat ie eigenlijk wel? of wil iemand dit voor mij make? *kijkt lief* (als ie er niet is) dit is volgens mij mogelijk want ik had bij een filmpje van vice city een doorzichtige pcj - 600 gezien grtz., Sseb >>> Door Bling: Dit soort vragen kun je kwijt in het vastgeplakte topic in dit fora. Samengevoegd dus met het reeds genoemde variant. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Ik zoek een Space Shuttle (liefst wit) die als een gewoon vliegtuig kan opstijgen. Als het kan (mag ook niet hoor) een Amerikaanse vlag op de zijkanten. Ik heb al op veel bekende mod-sites gekeken maar nergens kon ik er eentje vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Big Boss, volgens mij bedoel je de achtergrond, die parkeerplaats staat inderdaad in de buurt van Verdant Meadows, maar bestaat al. Hij ligt iets zuidelijker van The World's Biggest Cock, en ook in de buurt van de penisrots. Ik zal even kijken of ik een kaartje kan maken, maar het is dus GEEN mod(die cola truck wel, maar die bedoelde je volgens mij niet). EDIT: Ik heb het even met een witte pijl aangegeven. Hopelijk kan je het zo vinden! Bewerkt: 11 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Wil iemand een Claude skin voor SA geven? Claude vind ik cool omdat mijn eerste gta spel GTA III was, dus vandaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wecked Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Euhmmz ik zoek een goede explosion mod . Weet iemnadn die te vinden?? Liefst ook met een Nucliare explosie Greetzs Wecked! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Wil iemand een Claude skin voor SA geven?Claude vind ik cool omdat mijn eerste gta spel GTA III was, dus vandaat Je kan een modificatie downloaden om Claude in de plaats van CJ te stellen, zo'n mod kun je hier downloaden. Lees ook eens dit door, daar staat zowat alles over de modificatie in. Geschreven door ~Lance Vance. Euhmmz ik zoek een goede explosion mod . Ik heb even rondgezocht naar explosie-modificatie's en heb er een paar gevonden. Namelijk de Funny explosion mod en de Ultimate effects mod. Zoek nu nog even verder op deze pagina, want nu moet ik gaan eten. :$ Bewerkt: 12 maart 2007 door Jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Hey Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.