Proximitus Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Weet iemand of er ergens een rode 3/4-broek (het liefst zonder plaatje en niet al te veel frutsels eraan) en een zwarte Newyork Yankees cap te downloaden is voor San andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Wecked:Klik Hey Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden? alvast bedankt Spoeky, voor zover ik weet is er geen mod voor. Bewerkt: 12 maart 2007 door blokcement Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 Nee dat is toch echt een mod hoor Clowntje, die soort toren(wit met bruin) staat namelijk naast de Jetpack spawn op Verdant Meadows, en niet waar jij op dat kaartje aanwijst. Het lijkt alsof de startbaan een van de normale startbanen is, en het gebouw van een van de vliegvelden, alsof ze met MTA map editor zijn geplaatst, maar dat kan niet, want in MTA kan je geen aanhangers spawnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Wecked:KlikHey Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden? alvast bedankt Spoeky, voor zover ik weet is er geen mod voor. Jammer! Dan nog maar eens proberen met de glitch. En als het weer niet lukt, laat het dan maar zitten. Bedankt voor je reactie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ahmed144 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 hallo kan iemand me helpen telkens wanneer ik me mod met IMGtools installeer valt na paar sec me spel uit ??? Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe of helemaal uitleggen hoe ik het moet installeren Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Gezocht Duikerspak voor CJ. Een echt pak, geen zwembroek ofzo. Voorbeeld: *NEO*Als vervanging voor Gimp Suit (wat al aardig erop lijkt) Bewerkt: 19 maart 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Heyo wattup dawgz! Ik zoek een mod/tool waarbij je zelf pedestrian kan maken of al bestaande pedestrians editen. Ik heb al Peditor maar het zou fijn zijn als iemand nog een betere kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Als je zo'n programma wilt, moet je niet bij mods zijn. Er zijn alleen mods die bestaand peds veranderen, maar geen mod die zorgt dat je zelf die bestanden kan veranderen. Volgens mij (ik ben geen modder!!) moet je dat doen met programma's zoals SketchUp en 3dsMax. Als je daarbij een model maakt kan je die vervangen met de textures van het gewone spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Weet iemand een carmod Lamborghini Murcielago Roadster? Het is een nieuw wagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2007 hey mensjes hoeist allemaal met jullie? met mij goed naja ff to the point ik zoek een mod. een mod voor doorzichtige NRG - 500 ik heb hem nog nergens kunne checke en bestaat ie eigenlijk wel? of wil iemand dit voor mij make? *kijkt lief* (als ie er niet is) dit is volgens mij mogelijk want ik had bij een filmpje van vice city een doorzichtige pcj - 600 gezien grtz., Sseb >>> Door Bling: Dit soort vragen kun je kwijt in het vastgeplakte topic in dit fora. Samengevoegd dus met het reeds genoemde variant. <<< ik doen nogmaals een aanvraag naar een doorzichtige NRG 500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Ik ben van plan om mijn Gta SA een Muschle look te geven met lowriders oldtimers en roadsters ik moet alleen nog die wage van Ryder vervangen dus doe ik eens aanvraag naar een Chevrolet Cevelle SS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Weet iemand een carmod Lamborghini Murcielago Roadster?Het is een nieuw wagen. Misschien is deze automodificatie dan iets voor jou? Zie ook hier een screen die laat zien hoe deze automodificatie er ongeveer uit ziet, wat je dus kunt beschouwen als voorbeeld. Ik ben van plan om mijn Gta SA een Muschle look te geven met lowriders oldtimers en roadsters ik moet alleen nog die wage van Ryder vervangen dus doe ik eens aanvraag naar een Chevrolet Cevelle SS Dan ben je hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een automodificatie als deze. Zie ook hier een screen die laat zien hoe deze automodificatie er ongeveer uit ziet, wat je dus ook kunt beschouwen als voorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Ik ben op zoek naar gedetailleerde wapen icons. Je weet wel, je kan zien welke wapen je hebt. Alleen mooier dan de standaard icoontjes. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2007 Gezocht Ferrari FXX. Graag ook ongeveer dezelfde specs van snelheid, leesbaar op Wikipedia. Er gaat een link naar de Ferrari FXX. Vervanging: Liefst de Super GT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2007 Gezocht Ferrari FXX. Graag ook ongeveer dezelfde specs van snelheid, leesbaar op Wikipedia. Er gaat een link naar de Ferrari FXX. Vervanging: Liefst de Super GT. Die wagen die jij vraagt lijkt >>op deze wagen<< Misschien is dat iets voor jou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.