Jump to content

Ik zoek een mod!

Bling

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wecked:Klik

Hey

Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden?

alvast bedankt

Spoeky, voor zover ik weet is er geen mod voor.

Bewerkt: door blokcement
Delen op andere websites

Nee dat is toch echt een mod hoor Clowntje, die soort toren(wit met bruin) staat namelijk naast de Jetpack spawn op Verdant Meadows, en niet waar jij op dat kaartje aanwijst. Het lijkt alsof de startbaan een van de normale startbanen is, en het gebouw van een van de vliegvelden, alsof ze met MTA map editor zijn geplaatst, maar dat kan niet, want in MTA kan je geen aanhangers spawnen...

Delen op andere websites

Wecked:Klik
Hey

Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden?

alvast bedankt

Spoeky, voor zover ik weet is er geen mod voor.

Jammer! Dan nog maar eens proberen met de glitch. En als het weer niet lukt, laat het dan maar zitten.

Bedankt voor je reactie! :cya:

Delen op andere websites

hallo kan iemand me helpen telkens wanneer ik me mod met IMGtools installeer valt na paar sec me spel uit ???

Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe of helemaal uitleggen hoe ik het moet installeren

Dankje

Delen op andere websites

Heyo wattup dawgz!

Ik zoek een mod/tool waarbij je zelf pedestrian kan maken of al bestaande pedestrians editen. Ik heb al Peditor maar het zou fijn zijn als iemand nog een betere kan vinden.

Delen op andere websites

Als je zo'n programma wilt, moet je niet bij mods zijn. Er zijn alleen mods die bestaand peds veranderen, maar geen mod die zorgt dat je zelf die bestanden kan veranderen. Volgens mij (ik ben geen modder!!) moet je dat doen met programma's zoals SketchUp en 3dsMax. Als je daarbij een model maakt kan je die vervangen met de textures van het gewone spel.

Delen op andere websites

hey mensjes :D

hoeist allemaal met jullie?

met mij goed ;)

naja ff to the point

ik zoek een mod. een mod voor doorzichtige NRG - 500 :D

ik heb hem nog nergens kunne checke en bestaat ie eigenlijk wel?

of wil iemand dit voor mij make? *kijkt lief* (als ie er niet is)

dit is volgens mij mogelijk want ik had bij een filmpje van vice city een doorzichtige pcj - 600 gezien :puh:

grtz.,

Sseb

>>> Door Bling: Dit soort vragen kun je kwijt in het vastgeplakte topic in dit fora. Samengevoegd dus met het reeds genoemde variant. :Y <<<

ik doen nogmaals een aanvraag naar een doorzichtige NRG 500 :Y

Delen op andere websites

Weet iemand een carmod Lamborghini Murcielago Roadster?

Het is een nieuw wagen.

Misschien is deze automodificatie dan iets voor jou? Zie ook hier een screen die laat zien hoe deze automodificatie er ongeveer uit ziet, wat je dus kunt beschouwen als voorbeeld.

Ik ben van plan om mijn Gta SA een Muschle look te geven met lowriders oldtimers en roadsters ik moet alleen nog die wage van Ryder vervangen dus doe ik eens aanvraag naar een Chevrolet Cevelle SS

Dan ben je hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een automodificatie als deze. Zie ook hier een screen die laat zien hoe deze automodificatie er ongeveer uit ziet, wat je dus ook kunt beschouwen als voorbeeld.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...