Donald F. Duck Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Die wagen die jij vraagt lijkt >>op deze wagen<<Misschien is dat iets voor jou? Welke bedoel je? Ik krijg een lijstje met Ferrari-wagens, ik heb even alle 3 de pagina's doorgezocht, maar ik zie nergens een Ferrari FXX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J-star Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Wilt iemand de link van een auto mod Kia Sportage ben zelf google af geweest niks gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2007 Die wagen die jij vraagt lijkt >>op deze wagen<<Misschien is dat iets voor jou? Welke bedoel je? Ik krijg een lijstje met Ferrari-wagens, ik heb even alle 3 de pagina's doorgezocht, maar ik zie nergens een Ferrari FXX. Sorry voor de onduidelijk. Ik bedoeld de Ferrari die jij zoekt, is gebaseerd op Ferrari Enzo. Dat staat ook op wikipedia. Dus gaf ik de link naar Ferrari Enzo omdat hij er teveel op Ferrari FXX lijkt. Ik dacht dat het iets voor jou was, maar dus niet. Begrijp je het nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2007 Sorry voor de onduidelijk.Ik bedoeld de Ferrari die jij zoekt, is gebaseerd op Ferrari Enzo. Dat staat ook op wikipedia. Dus gaf ik de link naar Ferrari Enzo omdat hij er teveel op Ferrari FXX lijkt. Ik dacht dat het iets voor jou was, maar dus niet. Begrijp je het nu? Ja, maar de Ferrari Enzo heeft geen streep, en die zou ik graag willen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin software Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 hallo ik zoek een mod voor de stunt plane ik wil dat de rook wat langer is en dat er andere kleur uit komt dan rood kan dat? >>> Door Matiscus: Voor dit soort vragen is er een topic! Topic samengevoegd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 volgens mij was er een mod die zorgde dat je overal jumps kon weg zetten. (of had ik het mis) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Hallo mensen, ik zoek deze nrg mod: Wie weet/kent deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Weet iemand misschien ook een modificatie om de wolken op grote hoogte te verwijderen? Ik ben om bepaalde reden veel aan het vliegen maar met die wolken in het spel dropt m'n FPS tot 3 op sommige momenten. Instellingen veranderen gaat niet helaas. Tevens heb ik al de Always Sunny mod geprobeerd maar die verhelpt het probleem niet. Bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L.ester Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 ik heb een vraag waar kan ik de minibike/pocketbike downloaden veen mijn san andreas pc game?? gr bob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 ik heb een vraag waar kan ik de minibike/pocketbike downloaden veen mijn san andreas pc game?? gr bob Hier is ie dan: >>KLIK<< >>KLIK<< Scroll tussen pagina 2 en 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 ik zou graag bij een bepaalde auto willen da Cj in de wagen stapt net zoals bij de bloodring banger? weet iemand raad? zoiets dus: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Pontiac Firebird 1982 mod (lieft kitt van de serie knightrider) heb er over gelezen maar vind em niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Pontiac Firebird 1982 mod (lieft kitt van de serie knightrider) heb er over gelezen maar vind em niet Ik heb wel deze voor je gevonden: >>KLIK1<< >>KLIK2<< Pontiac Firebird 1982 kon ik niet vinden. Bewerkt: 1 mei 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Pontiac Firebird 1982 mod (lieft kitt van de serie knightrider) heb er over gelezen maar vind em niet Ik heb wel deze voor je gevonden: >>KLIK1<< >>KLIK2<< tnx man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joshua6464 Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Eey, Weet iemand of er 1 mod bestaat waarin CJ bij anderen in de auto kan stappen. Bijv. hij stapt in een auto en kan meerijden ipv. de bestuurder eruit te trekken en zelf rijden. Zodat de homies voor CJ rijden ipv. Cj voor de homies. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.