Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ja wie kan er voor mij een savegame ofsow maken waarin leijpe auto's sitten Wat bedoel je met leijpe auto's? Coole sportwagens, of gemodde auto's..? Reageren
Black Force Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) nou ff vraagje, ik heb een army pak gedownload Zie hier en ik weet niet waar ik dit moet kopen:waar kan ik een captruck kopen? waar kan ik een denimsred kopen? waar kan ik een sportjack kopen? bij welke winkels kan ik dit kopen? Weet iemand dit? Zover ik weet gewoon bij Binco, de sportjack zoieso. Bewerkt: 9 maart 2008 door Black Force Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ok ik zal gaan kijke,,, als me game het weer doet Reageren
Don_Dodo Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Iemand weet van GTA:SA playstation 3 mods? theoretisch zou het moeten kunnen, maar 'k ben er nog geen een tegen gekomen lijkt me wel wat een beetje met je mooie gemodde bmw op je tv scherm door san andreas rijden! als iemand er mee bezig is/ gta mods weet voor de ps3 let me know! laters Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 nou ff vraagje, ik heb een army pak gedownload Zie hier en ik weet niet waar ik dit moet kopen:waar kan ik een captruck kopen? waar kan ik een denimsred kopen? waar kan ik een sportjack kopen? bij welke winkels kan ik dit kopen? Weet iemand dit? Zover ik weet gewoon bij Binco, de sportjack zoieso. als ik het petje wil aantrekke raakt pc vast! Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 nou ff vraagje, ik heb een army pak gedownload Zie hier en ik weet niet waar ik dit moet kopen:waar kan ik een captruck kopen? waar kan ik een denimsred kopen? waar kan ik een sportjack kopen? bij welke winkels kan ik dit kopen? Weet iemand dit? Zover ik weet gewoon bij Binco, de sportjack zoieso. als ik het petje wil aantrekke raakt pc vast! Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Elke keer of was dit maar eenmalig? Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Elke keer of was dit maar eenmalig? ELKE KEER![/font] Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 maar eigenlijk zoek ik een mod van skins ,, ik zoek een motor pak skin ik heb al op gta-worldmods.de gekeke en op the gta place maar kan het niet vinden maar op gta-worldmods.de heb ik er eentje zien staan maar de link doet het Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Kijk dan op google daar vind je wel wat op. Gewoon even zoeken. Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Kijk dan op google daar vind je wel wat op.Gewoon even zoeken. ik kan het echt niet vinden Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Hier Heb ik er nog een gevonden: Klik Veel succes! Reageren
johansforum Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Hier Heb ik er nog een gevonden:Klik Veel succes! kan je een foto geven? Reageren
martijnvangils Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 heey mensen ik ben een grote fan van gta san ik heb het uitgespeelt en daarom zet ik veel mods op gta enzo maar kan iemandeen link door sturen van een skateboard mod met een readme plz als het kan NL thx Reageren
johansforum Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 mja ik ben aan het zoeken laat mij dit werk maar doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.