Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Eey,

Weet iemand of er 1 mod bestaat waarin CJ bij anderen in de auto kan stappen. Bijv. hij stapt in een auto en kan meerijden ipv. de bestuurder eruit te trekken en zelf rijden. Zodat de homies voor CJ rijden ipv. Cj voor de homies.

Alvast bedankt!

Misschien is dit iets?

KLIK ALSJEBLIEFT OP MIJ^^

Bij voorkeur kies All in mod v2.7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of het hier al staat maar dat als je bijvoorbeeld met zeven homies loopt, en je pakt een auto waar er maar vier in kunnen, dat de andere 3 dan een ander voertuig pakken en je volgen

Ik denk niet dat ie bestaat maar het zou wel leuk zijn :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

heeft er iemand een mod waar dat je smoke,ryder,sweet,cesar,jizzy,t-bone,big bear,kendl,emmet,mike toreno,madd dogg,woozie,ran fa li,enzov.kunt zien op straat

Google.be is your friend!

Ik zoek wel even...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gta SA gaat modde is niet leuk en ziet niet uit ;)

Modden is juist wel leuk. Maarja das mijn mening.

Ja, je kan deze personen op straat laten verschijnen. Als eerste moet je gta3.img openen met de IMG Tool, dan haal je de dff en txd van de desgewenste persoon eruit en vervang je met een voetganger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets gevonden wat heel klein beetje in de buurt komt. Het gaat over deze mod. Die veranderd je 'homies' in Smoke, Sweet, & Ryder. Of je het leuk vindt, ik weet het niet, maar het is wel zo ongeveer iets wat je zoekt. Ik ben overigens nog niet eerder iets tegen gekomen wat er verder op lijkt. Anders raad ik je aan deze vraag eens te stellen in het GTA Modding. Wie weet kunnen zij iets maken of iets dergelijks.

Tot slot, de volgende keer kun je deze vragen beter hier kwijt. Dat is wat handiger en bovendien is een vastgeplakt topic wat meer opvalt, dus de kans op een reactie des te groter is. Als ik ooit nog iets tegenkom laat ik je het weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een mod waarmee je het savehouse in Mulholland (niet Madd Dogg's Mansion) verandert naar hoe het in de béta versie was? Dus dat wil zeggen met doorzichtig glazen ruiten, en volledig ingericht. Ik wilde het eerst zelf doen, maar ik heb problemen met 3ds max :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zoek een mod / trainer waarmee je zonder al te veel gedoe (het liefst ingame) van skin kan veranderen. Ik had gehoord dat er zo'n mod / trainer bestond, waarmee je in bijna alle personages van GTA San Andreas kon veranderen. Denk aan: Big Smoke, Ryder, Sweet, Pulaski, Tenpenny, enzovoort enzovoort enzovoort. Ik wil dan graag dat mijn CJ verandert in een van de Grove Street Gangmembers.

Als jullie geen mod weten waarmee je ingame je skin kunt veranderen, weten jullie dan toevallig wel een skin die je van tevoren kan installeren, waardoor je CJ eruit ziet als een Grove Street Gangmember?

En als jullie die ook niet kennen, kunnen jullie mij dan misschien vertellen hoe ik de texture van zo'n Grove Street Gangmember kan verwisselen met de texture van CJ? Daarvoor moet ik natuurlijk weten in welke map die textures staan, en hoe ze heten.

Alvast bedankt. :)

Ik had al een tijdje rongezocht op het internet voordat ik deze post plaatste trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

um...tellen trainers ook mee? M'n vriend zegt dat er een trainer is met meer dan 500 functies (maar hij zegt wel vaker wat)

Maar ik zoek een trainer met zo veel mogelijk functies (meer dan Crazy Trainer +151)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...