GTA_XP Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Eey,Weet iemand of er 1 mod bestaat waarin CJ bij anderen in de auto kan stappen. Bijv. hij stapt in een auto en kan meerijden ipv. de bestuurder eruit te trekken en zelf rijden. Zodat de homies voor CJ rijden ipv. Cj voor de homies. Alvast bedankt! Misschien is dit iets? KLIK ALSJEBLIEFT OP MIJ^^ Bij voorkeur kies All in mod v2.7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 Ik weet niet of het hier al staat maar dat als je bijvoorbeeld met zeven homies loopt, en je pakt een auto waar er maar vier in kunnen, dat de andere 3 dan een ander voertuig pakken en je volgen Ik denk niet dat ie bestaat maar het zou wel leuk zijn ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delidadas Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 heeft er iemand een mod waar dat je smoke,ryder,sweet,cesar,jizzy,t-bone,big bear,kendl,emmet,mike toreno,madd dogg,woozie,ran fa li,enzov.kunt zien op straat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 heeft er iemand een mod waar dat je smoke,ryder,sweet,cesar,jizzy,t-bone,big bear,kendl,emmet,mike toreno,madd dogg,woozie,ran fa li,enzov.kunt zien op straat Google.be is your friend! Ik zoek wel even... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ContRa Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 Als je gta SA gaat modde is niet leuk en ziet niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2007 Als je gta SA gaat modde is niet leuk en ziet niet uit Modden is juist wel leuk. Maarja das mijn mening. Ja, je kan deze personen op straat laten verschijnen. Als eerste moet je gta3.img openen met de IMG Tool, dan haal je de dff en txd van de desgewenste persoon eruit en vervang je met een voetganger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb iets gevonden wat heel klein beetje in de buurt komt. Het gaat over deze mod. Die veranderd je 'homies' in Smoke, Sweet, & Ryder. Of je het leuk vindt, ik weet het niet, maar het is wel zo ongeveer iets wat je zoekt. Ik ben overigens nog niet eerder iets tegen gekomen wat er verder op lijkt. Anders raad ik je aan deze vraag eens te stellen in het GTA Modding. Wie weet kunnen zij iets maken of iets dergelijks. Tot slot, de volgende keer kun je deze vragen beter hier kwijt. Dat is wat handiger en bovendien is een vastgeplakt topic wat meer opvalt, dus de kans op een reactie des te groter is. Als ik ooit nog iets tegenkom laat ik je het weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Is er een mod waarmee je het savehouse in Mulholland (niet Madd Dogg's Mansion) verandert naar hoe het in de béta versie was? Dus dat wil zeggen met doorzichtig glazen ruiten, en volledig ingericht. Ik wilde het eerst zelf doen, maar ik heb problemen met 3ds max Bewerkt: 12 mei 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabron Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon hem niet vinden : SAMA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb even het bestand voor je geupload: klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 Hey, ik zoek een mod / trainer waarmee je zonder al te veel gedoe (het liefst ingame) van skin kan veranderen. Ik had gehoord dat er zo'n mod / trainer bestond, waarmee je in bijna alle personages van GTA San Andreas kon veranderen. Denk aan: Big Smoke, Ryder, Sweet, Pulaski, Tenpenny, enzovoort enzovoort enzovoort. Ik wil dan graag dat mijn CJ verandert in een van de Grove Street Gangmembers. Als jullie geen mod weten waarmee je ingame je skin kunt veranderen, weten jullie dan toevallig wel een skin die je van tevoren kan installeren, waardoor je CJ eruit ziet als een Grove Street Gangmember? En als jullie die ook niet kennen, kunnen jullie mij dan misschien vertellen hoe ik de texture van zo'n Grove Street Gangmember kan verwisselen met de texture van CJ? Daarvoor moet ik natuurlijk weten in welke map die textures staan, en hoe ze heten. Alvast bedankt. Ik had al een tijdje rongezocht op het internet voordat ik deze post plaatste trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TOMMIE Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 hallo ik heb een vraagje ik zoek een total car replacement mod, waarbij alle wagens veranderen in ecdht bestaande wagens. is die mod er, ik heb veel lopen zoeken. mzl tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 um...tellen trainers ook mee? M'n vriend zegt dat er een trainer is met meer dan 500 functies (maar hij zegt wel vaker wat) Maar ik zoek een trainer met zo veel mogelijk functies (meer dan Crazy Trainer +151) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Ik heb wat zitten zoeken, maar heb slechts dit gevonden: De SA Crazy trainer +151 dat ding heeft 151 en meer functies, ik weet dat je wat meer wilde! Maar meer vond ik niet! Mijn excuses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Kan iemand een speed hack over de 300 KPH geven? P.S. Het is voor GTA Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.