johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 maar over dat swat pak hoe heet dat pak in de img tool dan haal ik die eruit en over wat voor kledngstuk kan ik het er dan weer inzetten want ik wil dat S.W.A.T pak zelf ook aan. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Wou die ook downloaden. Maar Een tip! Ik zou niet zelf Gaan kloten Met de bestanden. (wat ik Alleen Maar Doe En daar Nu spijt Van heeft ) Maar Oke: Als je die wil doen Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Eigen Risico! Maar toch, Succes! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 PS: Ik wil Graag Een hele mooie FBI Wagen Weet Iemand Waar ik die Kan vinden? Bedankt! Reageren
johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Wou die ook downloaden.Maar Een tip! Ik zou niet zelf Gaan kloten Met de bestanden. (wat ik Alleen Maar Doe En daar Nu spijt Van heeft ) Maar Oke: Als je die wil doen Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Eigen Risico! Maar toch, Succes! jullie snappen me niet Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Wou die ook downloaden.Maar Een tip! Ik zou niet zelf Gaan kloten Met de bestanden. (wat ik Alleen Maar Doe En daar Nu spijt Van heeft ) Maar Oke: Als je die wil doen Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Eigen Risico! Maar toch, Succes! jullie snappen me niet Ik snap Je wel. Je wilt Dat Pak Aan. Wat ik ook al Zei: Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Maar GTA Kan Dan 'Kapot' Gaan! Reageren
johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Wou die ook downloaden.Maar Een tip! Ik zou niet zelf Gaan kloten Met de bestanden. (wat ik Alleen Maar Doe En daar Nu spijt Van heeft ) Maar Oke: Als je die wil doen Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Eigen Risico! Maar toch, Succes! jullie snappen me niet Ik snap Je wel. Je wilt Dat Pak Aan. Wat ik ook al Zei: Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Maar GTA Kan Dan 'Kapot' Gaan! nee ik bedoel hoe heet dat pak van de politie bij de img tool, want dan extract ik dat pak en zet hem over andere kleren in gta sa. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ik Wou die ook downloaden.Maar Een tip! Ik zou niet zelf Gaan kloten Met de bestanden. (wat ik Alleen Maar Doe En daar Nu spijt Van heeft ) Maar Oke: Als je die wil doen Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Eigen Risico! Maar toch, Succes! jullie snappen me niet Ik snap Je wel. Je wilt Dat Pak Aan. Wat ik ook al Zei: Moet je De Naam: PLAYER.DFF en PLAYER.TXD (of een Van die Twee) Vervangen Door Dat Bestand. Maar GTA Kan Dan 'Kapot' Gaan! nee ik bedoel hoe heet dat pak van de politie bij de img tool, want dan extract ik dat pak en zet hem over andere kleren in gta sa. Dat Weet Ik niet Hehe, Zo'n lang Verhaal En niks Uit Gekomen. Reageren
johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 ik heb een motorpak gevonden! plaatje :, maar waar kan ik kopen: Helmet, tracktrpro, trackytop1pro? weet iemand dit? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Deze kleren kun je geloof ik in >>ProLaps<< kopen.. Reageren
johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 ik ben diep teleurgesteld de helm doet het niet Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Heel erg bedankt K.O. Greetz Reageren
johansforum Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) ik heb er 3 gevonden: motorpak 1: motorpak 2: motorpak 3: DOET DE HELM HET OOK NIET VAN ik hou jullie op de hoogte! Bewerkt: 13 maart 2008 door johansforum Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 hallo ik zit nu met het volgende probleem want ik wil 2 minibikes op de faggio, maar dat kan niet en ik wil er ook geen op pizzaboy wat moet ik nu doen? Reageren
joppie Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Je zal wel moeten, want je kan maar 1 voertuig met één andere vervangen. Of maar 1 minibike nemen... Bewerkt: 15 maart 2008 door joppie Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Je zal wel moeten, want je kan maar 1 voertuig met één andere vervangen.Of maar 1 minibike nemen... maar in >>dit<< filmpje kan dat wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.