Ghost_Rider Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 In dat filmpje zie je 2 minibikes, maar hij vervangt ze niet allebei door de Faggio. De crosser heeft hij voor de Pizzaboy vervangen, en de racer heeft hij vervangen door de Faggio. Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Je zal wel moeten, want je kan maar 1 voertuig met één andere vervangen.Of maar 1 minibike nemen... maar in >>dit<< filmpje kan dat wel? w8 ik doe het zo: minibike 1: minibike 2: kies maar.... Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 In dat filmpje zie je 2 minibikes, maar hij vervangt ze niet allebei door de Faggio. De crosser heeft hij voor de Pizzaboy vervangen, en de racer heeft hij vervangen door de Faggio. maar waarom kan mijn bike dan alleen maar rood met geel zijn? Reageren
FerryN Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 In dat filmpje zie je 2 minibikes, maar hij vervangt ze niet allebei door de Faggio. De crosser heeft hij voor de Pizzaboy vervangen, en de racer heeft hij vervangen door de Faggio. maar waarom kan mijn bike dan alleen maar rood met geel zijn? in de readme van de minibikemod, staat ook dat je de lijnen in de carcol.dat moet vervangen, dan krijgt ie andere kleuren. En kan je niet eens de editknop gebruiken, veel dubbel en triple post van jouw. Greetz Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) ik heb gezien in een clipje op youtube dat als je de superman mod hebt de auto's naar alle kanten kan laten zwieren. welk deel van die mod moet ik installeren om dat te kunnen? download het >>Hier!<< en nog een vraag hoe kan ik de snelheid van de faggio en pizzaboy verandere? WEET IEMAND DIT? Bewerkt: 15 maart 2008 door johansforum Reageren
paolo Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 heej ik zoek de echte auto's bijvoorbeeld: BF Injection --> 1956 Volkswagen Beach Buggy en ga zo maar door k ben er mee bezig maar t lukt me niet echt alleen dus zou iemand me kunnen helpen om de auto's te zoeken? weet er iemand miss een goede, groote mod site mèt zoek optie? oja t is voor gta vc paolo Reageren
Ghostraymon Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ik zoek een Star trek vliegtuig mod voor GTA SA kent iemand zo 1? Reageren
klikoe Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Heey weet iemand of er een skateboard mod bestaat waar je ook op kan rijden? Ik heb op www.gtaforums.com iets gelezen over dat skateboard. Je moet hem modden voor de Bike. Alleen ik zie nergens een download. Wie kan mij helpen??? klikoe Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Download staat op pagina 2... http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...93095&st=20 Het is een beta versie dus er kunnen bugs inzitten. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ik zoek een Star trek vliegtuig mod voor GTA SA kent iemand zo 1? Bedoel je miscchien deze? Deze Foto: Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik zoek een F-22 "Raptor". Weet iemend of ie bestaat?Alvast bedankt . Reageren
GTA freakje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) is er ook een mod dat je ergens een skycrane kan halen??? hier is hij. Als je in een hunter maverick leviathan of andere helikopters stapt dan heb je er een skycrane. bij bepaalde versies is er alleen een skycrane bij heavy helikopters zoals hunter, leviathan en cargobob. Bewerkt: 20 maart 2008 door GTA freakje Reageren
gerwin1 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 heej ff vragje weet iemand mischien een toeter van de auto van de dukes of hazzard te vinden voor in gta. zo ja wil die dan een link sturen pllzzz Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik ben nou aan het zoeken, Ik geef je zo een link. Gevonden! Hier is de Link: Klik hier Veel succes! Bewerkt: 22 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
gerwin1 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik ben nou aan het zoeken, Ik geef je zo een link.Gevonden! Hier is de Link: Klik hier Veel succes! tnhx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.