casanova Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik ben al een hele tijd op zoek naar een BMW 750, Net zo een als Tupac had Ik heb nu deze http://grandtheftauto.filefront.com/file/BMW_750il;45331 maar dat is dus nét niet helemaal wat ik wil, Ik ben op zoek naar de auto uit dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=6NlqqddIg5s Iemand die hem weet te vinden? Reageren
Gangsta3e3 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hallo, ik heb laatst iets gezien op internet waarmee je vanaf het begin al alle steden vrij had gespeeld, maar nu ben ik het weer kwijt... Weet iemand een link of download waar je dat kunt vinden Erg bedankt! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 De nOObmode opened version zorgt ervoor dat je gelijk heen kan waar je maar naartoe wil. De nOObmode kun je downloaden in de download database. Veel plezier ermee! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik ben al een hele tijd op zoek naar een BMW 750,Net zo een als Tupac had Ik heb nu deze http://grandtheftauto.filefront.com/file/BMW_750il;45331 maar dat is dus nét niet helemaal wat ik wil, Ik ben op zoek naar de auto uit dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=6NlqqddIg5s Iemand die hem weet te vinden? Ja Hier de Link Succes! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Graag gedaan! Heeft iemand een 2005 Mercedes-benz S600 voor SA? alvast Bedankt Bewerkt: 25 maart 2008 door gta player10 Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik weet niet of dit de modificatie is die je zoekt, dit is een V12 (wat niet in je bericht staat). Maar goed, op GTAGaming.com heb ik een Mercedes-Benz S600 V12 voor GTA San Andreas gevonden. Dit is de link. Ik veronderstel dat je weet hoe je moet modden, anders kun je altijd nog in de Modding Fora terecht. Veel plezier met de Mercedes! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik weet niet of dit de modificatie is die je zoekt, dit is een V12 (wat niet in je bericht staat). Maar goed, op GTAGaming.com heb ik een Mercedes-Benz S600 V12 voor GTA San Andreas gevonden. Dit is de link. Ik veronderstel dat je weet hoe je moet modden, anders kun je altijd nog in de Modding Fora terecht. Veel plezier met de Mercedes! Bedankt VWO-er maar ik zocht dat eigenlijk niet hij is niet zo mooi ik heb Deze Al maar Bedankt Reageren
gta tim Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 weet iemand waar ik een pocket bike/mini bike kan dowloaden voor gta san andreas. en dan kan modden? Al vast bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ja Hier En Hier En Succes! Reageren
j-no Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hallo allemaal ik ben al heel lang op zoek naar een aerox voor gta sa ik bezit als imgtool en SAMI maar waar kan ik een aerox vinden weten jullie iets ik het dan graag willen horen van jullie Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 zoek een goede speedometer geef niet een maar meerdere links en niet de new speedometer 2007 ofzoiets graag reageren Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 >>>Hier<<< kun je de Speedometer mod downloaden, een instalatie is niet nodig. Het is een kwestie van dubbelklik op het Speedometer icoontje en start via de Speedometer GTA San Andreas op, dan zal er standaard rechts onderaan een Speedometer komen te staan. Succes! Reageren
Die Hard Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hallo forumgenootjes! Ik zoek een Antonov AN-225 Mriya, zie screen hieronder: Er werdt hier al eerder in dit topic om gevraagd, maar daar word jammer genoeg niet op gereageerd. Ik had precies dezelfde gedownload als hij, maar hij werkte niet op SAMI en toen ik het op IMG Tool ging proberen is me GTA: SA gecrasht en kon ik hem opnieuw installeren. Greets, GTA GG Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Je zou eens een kijkje kunnen nemen op >>>deze<<< pagina van GTAinside, daar staan 87 vliegtuigen. Dan kan het zijn dat het vliegtuig dat jij bedoelt er tussen staat, in ieder geval succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.