Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc

Die kracht is onmogelijk...

Ik weet niet om wat voor kracht het gaat, maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld een aura om je char heen te krijgen als je op een knopje drukt? En dat je dan godmode bent? Of dat je wat schiet?

God mode kan wel. Die aura zooi is wel onmogelijk. Maar er zijn wel een paar leuke mods als je op een knopje drukt er iets geks gebeurt.

mag ik die mods?

edit: wat gebeurt er dan laat tommy zijn reet zien :D

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een mod/cheat/hack waarmee je bij gta sa met een sniper rifle veel verder kunt inzoomen ^_^

En ik zoek een een mod/hack/cheat zodat er heel veel mensen naar je toe komen.. :D

plz help

Bewerkt: door KillerXL
Geplaatst:

ik zoek Spaceeinstein's all in one mod

hij staat niet meer op gtagarage.com

weet iemand een andere site waar ik hem kan downloaden(het liefst versie 3.00, de nieuwste)

Geplaatst:

weet iemand waar ik een volkswagen touran hulk kan vinden van The fast and the furious tokyo drift

ik wil hem heel graag

Geplaatst:

ik zoek een mod om een lochness of water monster in gta sa te krijgen ik heb zulke dingen op you tube gezien :cya:

Geplaatst:
ik zoek Spaceeinstein's all in one mod

hij staat niet meer op gtagarage.com

weet iemand een andere site waar ik hem kan downloaden(het liefst versie 3.00, de nieuwste)

Die voor VC of die voor SA? Ik heb ze allebij.

Geplaatst:
ik zoek een mod om een lochness of water monster in gta sa te krijgen ik heb zulke dingen op you tube gezien :cya:

ik heb dat filmpje (waarschijnlijk die jij bedoelde) gezien en was die foto niet gewoon bewerkt?

als ik het fout heb, stuur me dan ff de link van het filmpje... ^_^

Geplaatst:

ik heb een trainer nodig voor gta san andreas. ik wil geen noobmode want die is niet zo handig ik wil een gewone trainer. en een carspawner

greetz: claudedamianfondome: claud

Zon mod bestaat niet.

Edit: Ik was vergeten dat er toch wel zon mod bestaat :bonk::muur: . Hij heet Misterix Mod en is HIER te downloaden. Hij voegt niet alleen Nessie in, maar ook andere myths. Ik had die mod ooit en hij is echt VET :tu::tu::tu:^_^!!!

Weet iemandof een mod bestaat dat Liberty City helemaal solid maakt _O_:eten: ?

Bewerkt: door rhino_

HEEFT iemand de suzuki vitara jlx mod voor mij ik zoek me rot om dat ding

en een superman skin model + een bigfoot die in de bossen loopt en rondvliegende ufo's met aliens die er uit komen. ik heb dat ding met de miths al gedownload maar dat duurt te lang: 1 uur en 18 minuten om op te slaan

Bewerkt: door claud
Geplaatst:
is er een mod dat de bmx verandert in een Mountain bike ofzo.

bedoel je dat de BMX gewoon het uiterlijk krijgt van een mountain bike? dan moet je gewoon een mountainbike mod downloaden,iets als deze:>>klik<<

(hier zal je wel iets vinden zeker)

en die dan installeren met San Andreas Mod Installer als je die hebt, maar bij het model waarmee je de mod wil vervangen dan 'mountainbike I.P.V 'BMX' aanklikken.

greetz_ :cya:

Geplaatst:

Hoi,

Ik zoek de mod waarbij heel San Andreas weggaat en Vice City ervoor in de plaats komt. Weet iemand hoe deze mod heet en/of waar je hem kan downloaden?

Alvast bedankt,

JelleVD :cya:

Geplaatst:
Hoi,

Ik zoek de mod waarbij heel San Andreas weggaat en Vice City ervoor in de plaats komt. Weet iemand hoe deze mod heet en/of waar je hem kan downloaden?

Alvast bedankt,

JelleVD :cya:

Die mod heet 'San Vice'. Je kan de mod op Moddb downloaden.

Geplaatst:

Ik zoek een werkende Claude (GTA III versie) als player model.

Kan iemand mij helpen??

grtz

~Victorious~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...