claud Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc Die kracht is onmogelijk... Ik weet niet om wat voor kracht het gaat, maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld een aura om je char heen te krijgen als je op een knopje drukt? En dat je dan godmode bent? Of dat je wat schiet? God mode kan wel. Die aura zooi is wel onmogelijk. Maar er zijn wel een paar leuke mods als je op een knopje drukt er iets geks gebeurt. mag ik die mods? edit: wat gebeurt er dan laat tommy zijn reet zien Reageren
KillerXL Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod/cheat/hack waarmee je bij gta sa met een sniper rifle veel verder kunt inzoomen En ik zoek een een mod/hack/cheat zodat er heel veel mensen naar je toe komen.. plz help Bewerkt: 27 april 2008 door KillerXL Reageren
m.o.d Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik zoek Spaceeinstein's all in one mod hij staat niet meer op gtagarage.com weet iemand een andere site waar ik hem kan downloaden(het liefst versie 3.00, de nieuwste) Reageren
aznstryker Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 weet iemand waar ik een volkswagen touran hulk kan vinden van The fast and the furious tokyo drift ik wil hem heel graag Reageren
GTA:SA-Master Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik zoek een mod om een lochness of water monster in gta sa te krijgen ik heb zulke dingen op you tube gezien Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik zoek Spaceeinstein's all in one mod hij staat niet meer op gtagarage.com weet iemand een andere site waar ik hem kan downloaden(het liefst versie 3.00, de nieuwste) Die voor VC of die voor SA? Ik heb ze allebij. Reageren
KillerXL Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik zoek een mod om een lochness of water monster in gta sa te krijgen ik heb zulke dingen op you tube gezien ik heb dat filmpje (waarschijnlijk die jij bedoelde) gezien en was die foto niet gewoon bewerkt? als ik het fout heb, stuur me dan ff de link van het filmpje... Reageren
claud Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb een trainer nodig voor gta san andreas. ik wil geen noobmode want die is niet zo handig ik wil een gewone trainer. en een carspawner greetz: claudedamianfondome: claud Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Zon mod bestaat niet. Edit: Ik was vergeten dat er toch wel zon mod bestaat . Hij heet Misterix Mod en is HIER te downloaden. Hij voegt niet alleen Nessie in, maar ook andere myths. Ik had die mod ooit en hij is echt VET !!! Weet iemandof een mod bestaat dat Liberty City helemaal solid maakt ? Bewerkt: 28 april 2008 door rhino_ Reageren
digifais Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 is er een mod dat de bmx verandert in een Mountain bike ofzo. Reageren
claud Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) HEEFT iemand de suzuki vitara jlx mod voor mij ik zoek me rot om dat ding en een superman skin model + een bigfoot die in de bossen loopt en rondvliegende ufo's met aliens die er uit komen. ik heb dat ding met de miths al gedownload maar dat duurt te lang: 1 uur en 18 minuten om op te slaan Bewerkt: 30 april 2008 door claud Reageren
.Senne Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 is er een mod dat de bmx verandert in een Mountain bike ofzo. bedoel je dat de BMX gewoon het uiterlijk krijgt van een mountain bike? dan moet je gewoon een mountainbike mod downloaden,iets als deze:>>klik<< (hier zal je wel iets vinden zeker) en die dan installeren met San Andreas Mod Installer als je die hebt, maar bij het model waarmee je de mod wil vervangen dan 'mountainbike I.P.V 'BMX' aanklikken. greetz_ Reageren
JelleVD Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoi, Ik zoek de mod waarbij heel San Andreas weggaat en Vice City ervoor in de plaats komt. Weet iemand hoe deze mod heet en/of waar je hem kan downloaden? Alvast bedankt, JelleVD Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hoi,Ik zoek de mod waarbij heel San Andreas weggaat en Vice City ervoor in de plaats komt. Weet iemand hoe deze mod heet en/of waar je hem kan downloaden? Alvast bedankt, JelleVD Die mod heet 'San Vice'. Je kan de mod op Moddb downloaden. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik zoek een werkende Claude (GTA III versie) als player model. Kan iemand mij helpen?? grtz ~Victorious~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.