nielsjansen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Kan je ook ergens in de bestanden iets veranderen zodat je 100% bent want een save game werkt niet omdat ik veel mod. (het gaat over san andreas) niels Bewerkt: 1 mei 2008 door nielsjansen Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik zoek de mod waar je een missie in krijgt waarin je Bigfoot moet vermoorden. Die link op GTAGarage was laatst kapot. (weet niet of het nogsteeds zo is) En ik zoek de mod waarin je leatherface moet vermoorden. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Reageren
narqk Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 weet iemand waar ik een coole lightsaber mod kan downloaden ik heb lang gezocht maar niks kunnen vinden wel heb ik al schepen van star wars en ik had eerst een bigfoot maar die heb ik veranderd in een darth vader Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 weet iemand waar ik een coole lightsaber mod kan downloaden ik heb lang gezocht maar niks kunnen vindenwel heb ik al schepen van star wars en ik had eerst een bigfoot maar die heb ik veranderd in een darth vader Na even zoeken heb ik er één gevonden. Helaas niet met een gloed er omheen, maar volgens mij best te doen... Je kunt hem hier downloaden en installeren met de IMGTool (Handleiding). Reageren
Dinkydau Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Weet iemand waar je een mod kan downloaden om voertuigen te spawnen als je er tegen aan rijdt? Zoals in deze video: Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ik zoek een mod voor SA waarbij je Bigfoot moet vermoorden. De link op gtagarage was laatst dood. (weet niet of dat nogsteeds zo is) Ik zoek ook een mod waarbij je Leatherface moet vermoorden. Bij voorbaat dank. Bewerkt: 5 mei 2008 door warrock_123_321 Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hallo, Ik zat net op een SA DM server, en daar zag ik dat ik de autolampen zelf kan aandoen, vroeg me af of dat ook mogenlijk is in GTA Sa, doormiddel van een mod..? en zelf vroeg ik me ook af, of het ook mogenlijk is om je knipperlichten te laten werken / zelf aan/uit te doen Thomas. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik wou ff weten dat als je een pc emulator van je ps2 hebt en je wil dan mods instalere op gta sa kan dat dan ?????? WIE HELPTME ?? grtzz... my (TBO G-G) Reageren
.Senne Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 yuuw ik las zonet op dit forum dat er een auto dealing mod is, dus dat je illegaal auto's kan verhandelen. weet iemand een site waar ik die kan downloaden aub? greetz_ Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) HELP ME PLz Bewerkt: 5 mei 2008 door TheBestOf GTA-Games Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik zoek een mod/cheat/hack waarmee je bij gta sa met een sniper rifle veel verder kunt inzoomen En ik zoek een een mod/hack/cheat zodat er heel veel mensen naar je toe komen.. plz help ik ken een cheat die heet vrouwen magneet dus dan komen er allemaal vrouwen naar je toe kijk daavoor f fop wiki gta of zeg ff warop je gta speelt pc xbox of ps2 dan vertel ik hem wel ff Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik wou ff weten dat als je een pc emulator van je ps2 hebt en je wil dan mods instalere op gta sa kan dat dan ?????? WIE HELPTME ?? grtzz... my (TBO G-G) Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Jong spam niet zo bijna 4posts achterelkaar? ======= Al iets bekent over de knipperlicht of lampen mod? (klik) Bewerkt: 5 mei 2008 door Thomas_Owner Reageren
pax Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) vast verkeerde topic. maar ik ben opzoek naar de origninele Petrol.dff want ik heb mijne perongeluk verkeerd vervangen. Bewerkt: 6 mei 2008 door pax Reageren
nnnnnn Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik wil een mnod waarmee je kunt computeren in san andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.