Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

is er iemand die een mod heeft gevonden die een motorambu(lance) aan het spel toevoegd (mag een ander voertuig vervangen, bv politiemotor)

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zoek een mod of cheat die er voor zorgt dat er overal super veel verkeer is en heel druk op de wegen.

Geplaatst:

is er niet iets waarmee je je eigen paintjobs kan maken voor gta-sannie?

zou wel vet zijn, ik zou egt een rally paintjob willen:P

Geplaatst:

Ik wil graag wat reclameborden in GTA VC. Je mag de oude weglaten en er van deze tijd inzetten :puh:

zoals Bard smit enz.

Geplaatst:

ik zoek een mod die een versnelling en snelheids meter rechts onder in je beeld zet zoals in deze heb al gekeken maar kon hem niet vinden

post-84930-1210532448.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Zoek en gij zult vinden: >klik< , deze ziet er anders uit dan op dat plaatje van jou, maar je kan zelf kiezen in welke hoek je de snelheidsmeter plaatst. En je kan ook kiezen tussen km/u en m/h. Vergeet niet om de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken ^_^

Edit: >Hier< kan je zien hoe deze eruit ziet, het voordeel van deze is dat het geen echte mod is maar meer een tooltje. Savegames zijn nog steeds uitwisselbaar en het spel op zich blijft ongewijzigd.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Zoek en gij zult vinden: >klik< , deze ziet er anders uit dan op dat plaatje van jou, maar je kan zelf kiezen in welke hoek je de snelheidsmeter plaatst. En je kan ook kiezen tussen km/u en m/h. Vergeet niet om de volgende keer de zoekfunctie te gebruiken ^_^

Edit: >Hier< kan je zien hoe deze eruit ziet, het voordeel van deze is dat het geen echte mod is maar meer een tooltje. Savegames zijn nog steeds uitwisselbaar en het spel op zich blijft ongewijzigd.

hij doet het niet als ik hem wil uitpakken geeft ie aan dat het onbekend formaat is of beschadigd is

Dit is de eerste keer dat je het echt zegt :7. Maar je kunt op verschillende site's mods vinden. Even googelen en je hebt een heleboel site's ;).

Maar ik geef er wel een paar:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ik weet niet wat voor vliegtuigen jij mooi vind, daarom verwijs ik je door naar enkele modsites waar je zelf eens kunt kijken. :)

Er zijn nog wel meer, maar hiervoor kun je net zo makkelijk zelf even op internet zoeken. :)

Ik heb de hot coffee mod gebruikt en ben toen vergeten de orginele bestanden te bewaren. maar nu wil ik mijn oude safegame openen (die is met orginele bestanden gemaakt) en dat kan dus niet. Heeft iemand een link naar die bestanden.

Ik speel GTA SA

Bewerkt: door Luccyboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...