tjoef Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Stel je vraag hier lisschien even. Als ze je daar nog niet kunnen helpen, vraag het dan hier even. Reageren
gta_rms Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 kan ik een normale suzuki personenauto mod hebben. alvast bedankt Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Als je ff op google zoekt,kan je vast wel wat vinden.. Ik heb ook ff voor je gezocht,maar heb niks voor je gevonden.. Bewerkt: 14 mei 2008 door Bossinkje Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik heb in de GTA Noobmode V2.0 gezien dat iedere car die je laat spawnen aan de voor- of achterkant een nummerplaat hebt waarop staat 'Eclipse', is er een mod waarmee je zelf kan kiezen hoe de nummerplaten eruit zien en/of wat erop staat? Ik heb zelf al alles geprobeerd, maar zonder effect. Kan iemand me helpen??? Wauzi en Eclipse, de GTA Noobmode is door jullie gemaakt, dus vraag ik ook aan jullie, hoe hebben jullie dit gedaan? Kunnen jullie er misschien ook een mod van maken??? Bewerkt: 17 mei 2008 door Mathiaske Reageren
nielsjansen Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 is er ook een mod waardoor je een soort navigatiesysteem krijgt net zoiets als in need for speed. niels Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb ooit een mod gezien waar je heel ver mee kom kijken.. bijv. als je in Los Santos staat kun je mount chilliad zien. Weet iemand waar deze te vinden is? Ik kan hem namelijk niet weer vinden. En ik heb een paar muziek nummers in de usermap neergezet alleen als ik hem ingame op die zender zet hoor ik alleen reclame Weet iemand het antwoord op die vragen? Alvast bedankt Reageren
Velaro Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik heb ooit een mod gezien waar je heel ver mee kom kijken.. bijv. als je in Los Santos staat kun je mount chilliad zien. Weet iemand waar deze te vinden is? Ik kan hem namelijk niet weer vinden.En ik heb een paar muziek nummers in de usermap neergezet alleen als ik hem ingame op die zender zet hoor ik alleen reclame Weet iemand het antwoord op die vragen? Alvast bedankt Ik kan je even helpen! Die mod is hier te vinden. Daarvoor moet je even naar je opties gaan: je 'audio options'. Daar ga je naar je 'user tracks options'. Daar druk je op 'track usertracks' of iets dergelijks. In de tussentijd moet er een andere zender opstaan. Als je dan in de game je radio op 'user tracks' zet dan zal er even reclame zijn en dan zal één van jouw liedjes beginnen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ok bedankt ik zal het proberen. En dat is de mod ja, alleen waar zet je dat bestand nou in? Sorry voor de domme vraag, ik heb namelijk nooit GTA op de PC gehad Reageren
Velaro Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ok bedankt ik zal het proberen. En dat is de mod ja, alleen waar zet je dat bestand nou in? Sorry voor de domme vraag, ik heb namelijk nooit GTA op de PC gehad Dat bestandje zet je in onderstaande map: (tenzij je GTA ergens anders geinstalleerd staat) C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Let trouwens op: als je een niet zo goede videokaart hebt kan het spel blokkerig en traag worden door de mod. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ok bedankt ik zal het proberen. En dat is de mod ja, alleen waar zet je dat bestand nou in? Sorry voor de domme vraag, ik heb namelijk nooit GTA op de PC gehad Dat bestandje zet je in onderstaande map: (tenzij je GTA ergens anders geinstalleerd staat) C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data Let trouwens op: als je een niet zo goede videokaart hebt kan het spel blokkerig en traag worden door de mod. Ok, bedankt en de Radio werkt ook Reageren
joppie Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Bestaat er een mod zodat je de kledign kan krijgen van dat gassie naast CJ? Reageren
Jusser Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 is er een mod voor VC dat er helemaal geen auto's meer rijden? .. misschien is die al geweest maar heb geen zin om 34 pagina's te lezen.. alvast thx Reageren
Traser Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb in de GTA Noobmode V2.0 gezien dat iedere car die je laat spawnen aan de voor- of achterkant een nummerplaat hebt waarop staat 'Eclipse', is er een mod waarmee je zelf kan kiezen hoe de nummerplaten eruit zien en/of wat erop staat? Ik heb zelf al alles geprobeerd, maar zonder effect. Kan iemand me helpen??? Wauzi en Eclipse, de GTA Noobmode is door jullie gemaakt, dus vraag ik ook aan jullie, hoe hebben jullie dit gedaan? Kunnen jullie er misschien ook een mod van maken??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.