Jump to content

[IV] Total Conversion Modification


cooling

Recommended Posts

<br>

Total Conversion Modification



Kom jij ons team versterken!!



http://www.youtube.com/watch?v=UrcncMl0M6Y

Wie ben ik?

Zoals sommige misschien al weten ben ik Dennis. Inmiddels 19 jaar en al een aantal jaar ervaring met het modificeren van Grand Theft Auto Series, Crysis en Need For Speed.

Ik heb aan een aantal modificaties meegeholpen en zelfs een eigen TC gemaakt voor Grand Theft Auto San Andreas. (Condaire Island)

Een tijd had ik het druk met werk en school maar nu heb ik weer tijd over en heb ik besloten deze te steken in een nieuwe TC voor GTAIV

Total Conversion Modification

Zoals de naam al zegt is de bedoeling dat er een compleet nieuw spel neergezet wordt in de huidige engine van GTAIV.

Alleen wil ik nu niet zelfs alles bedenken maar juist aan de hand van alle Modders, Forumleden en natuurlijk GTA Fans.

Daarom roep ik iedereen op die ons TEAM kan versterken. Misschien alleen maar ideeën maar juist die zijn belangrijk!

Maar ook ben ik opzoek naar modders die mee kunnen werken aan de fysieke modificatie.

Kortom... Wil en kan jij ons helpen? Meld je dan hier aan en schrijf kort wat over jou motivatie!

Ons TEAM

Cooling (Dennis) - Leader (Sketchup+3DSmax Modeller)

Masterkey - Co-Leader (3DSmax Modeller+Scripter)

ZaroX - Nog geen functie

Doetho - Modeller+Tester ( In opleiding :) )

!! Laatst bijgewerkt !! 29-5-2011

Ideeën pot

-

Nieuws

Druk aan het werk met het realiseren van plategronden - modellen [12-4-2011]

We zijn nog steeds opzoek naar teamleaden. Testers / Modellers / Scripters...!![4-4-2011]

Bezig met testen van mogelijkheden IV [31-3-2011]

Verhaallijn en bijkomstige zaken worden op papier uitgewerkt [30-3-2011]

GTAIV Map wordt gecleaned voor een goede start... [29-3-2011]

Begonnen met het maken van Ontwerpen. [29-3-2011]

[Edit]

*Iteg.NL is een persoonlijke website van mij. Mogelijk ga ik hier ook delen en informatie van de modificatie publiceren.

Bewerkt: door cooling
Link to comment
Delen op andere websites

Dag Dennis 0_0. Tijdje geleden, hè? Leuk om te zien dat je het weer opnieuw gaat proberen! Ik heb zelf geen tijd om je ermee te helpen, heb het druk genoeg met m'n eigen projecten en natuurlijk de aankomende examens van school...

Desalniettemin wens ik je veel succes met dit project. Jij bent iemand die kwalitatief goede shit maakt in SketchUp en dat ook fatsoenlijk ingame weet te zetten (in San Andreas in ieder geval dan :engel:).

Ik weet niet of je op dit forum de mensen zult vinden die je zoekt, aangezien modding de laatste tijd behoorlijk in coma ligt; ik zou zeker op GTAForums.com een topic aanmaken. Show erbij wat je eerdere werk is (Condaire Islands :sigaar:?), want daarmee zul je mensen veel sneller kunnen overhalen dan wat tekst :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dag Dennis 0_0. Tijdje geleden, hè? Leuk om te zien dat je het weer opnieuw gaat proberen! Ik heb zelf geen tijd om je ermee te helpen, heb het druk genoeg met m'n eigen projecten en natuurlijk de aankomende examens van school...

Desalniettemin wens ik je veel succes met dit project. Jij bent iemand die kwalitatief goede shit maakt in SketchUp en dat ook fatsoenlijk ingame weet te zetten (in San Andreas in ieder geval dan :engel:).

Ik weet niet of je op dit forum de mensen zult vinden die je zoekt, aangezien modding de laatste tijd behoorlijk in coma ligt; ik zou zeker op GTAForums.com een topic aanmaken. Show erbij wat je eerdere werk is (Condaire Islands :sigaar:?), want daarmee zul je mensen veel sneller kunnen overhalen dan wat tekst :puh:.

Hé Puma! Tijdje geleden inderdaad. Zoals je al zegt was ik al bang voor :puh: Maarja ik dacht laat ik het eerst hier proberen en vervolgens ga ik naar GTAForums.com. Maar nogmaals iedereen is welkom!

Gr. Dennis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat ik alle bestanden, ook in de vorm van bèta installaties, van Condaire Islands nog op m'n externe harde schijf heb staan (bewaren +veel :D), wil je ze nog hebben om ermee verder te gaan of ze te gebruiken?

Hé! ;) ow dat vindt ik wel leuk ja, Kan je deze mailen?

Maar nee.. ik ga deze niet voor een nieuwe mod gebruiken.

Ik wist niet dat ik beta's had uitgebracht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik wil wel helpen.

Ik kan wel modellen het is wel een tij geleden.

Heb nu eindelijk wat meer tijd en wou hier alweer een tijd mee beginnen.

Ik moddel met 3ds zal wel even mijn skills wat moeten verbeteren omdat ik het een tijd niet gedaan heb.

Ik zal vanavond even wat screens posten.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik wil wel helpen.

Ik kan wel modellen het is wel een tij geleden.

Heb nu eindelijk wat meer tijd en wou hier alweer een tijd mee beginnen.

Ik moddel met 3ds zal wel even mijn skills wat moeten verbeteren omdat ik het een tijd niet gedaan heb.

Ik zal vanavond even wat screens posten.

Kijk is aan! Helemaal super.. :)

Welk in het team. Ik hoop de screenshots snel te zien.

Toevallig ook al wat ideetjes voor het tcmod?

Heb je al ervaring met GTAIV modding?

++ Masterkey

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

leuk promotiefilmpje, echt alsof je je aanmeld voor een studie ofzo :). Maar als ik het goed begrijp wil je dus met meerdere mensen tot een idee komen. Denk er wel aan dat de moddingmogelijkheden bij GTA IV nog gering zijn. Op dit moment is het al mogelijk je zelfgemaakte models ingame te zetten maar hebben de huidige export tools nog wat mankementen. Tot nu toe is het niet mogelijk om in GTA IV paths te maken. Maar binnenkort zal deze mogelijkheid er vast wel zijn want trainpaths zijn ook al mogelijk.

Hoe heet trouwens de modificatie uit jou promotiefilmpje. Is dat niet GLD?

mvg

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

leuk promotiefilmpje, echt alsof je je aanmeld voor een studie ofzo :). Maar als ik het goed begrijp wil je dus met meerdere mensen tot een idee komen. Denk er wel aan dat de moddingmogelijkheden bij GTA IV nog gering zijn. Op dit moment is het al mogelijk je zelfgemaakte models ingame te zetten maar hebben de huidige export tools nog wat mankementen. Tot nu toe is het niet mogelijk om in GTA IV paths te maken. Maar binnenkort zal deze mogelijkheid er vast wel zijn want trainpaths zijn ook al mogelijk.

Hoe heet trouwens de modificatie uit jou promotiefilmpje. Is dat niet GLD?

mvg

Tim

Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie. Het promotiefilmpje was eigenlijk meer om de aandacht te trekken bij sommige mensen.

Ik hoop met hulp van iedereen een leuke en goede mod op de "markt" te brengen die de aandacht van iedereen trekt.

Inmiddels heeft masterkey al aangeschoven en had al goeie plannen waarmee we aan de slag zijn gegaan.

De beelden kwamen uit de mod "Myriad Island" Helaas is deze mod gestopt.

Groetjes,

Dennis

Link to comment
Delen op andere websites

Hai, ik had je al een persoonlijk bericht gestuurd.

Maar dit lees je waarschijnlijk eerder.

Ik zou graag wille meewerken aan deze modificatie.

Mijn specificaties zijn:

  • 3D Studio Max
  • Google SketchUp
  • C# programmeur
  • xHTML scripter (in combinatie met css)
  • PHP in combinatie met MySQL
  • Adobe PhotoShop gebruiker

Hopelijk kan ik het team versterken, ik heb geen ervaring met het ingame zetten van models. Wanneer modeling niet mijn ding is, zou ik mij willen aanbieden voor het maken van textures/website onderhoud e.d.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hai, ik had je al een persoonlijk bericht gestuurd.

Maar dit lees je waarschijnlijk eerder.

Ik zou graag wille meewerken aan deze modificatie.

Mijn specificaties zijn:

  • 3D Studio Max
  • Google SketchUp
  • C# programmeur
  • xHTML scripter (in combinatie met css)
  • PHP in combinatie met MySQL
  • Adobe PhotoShop gebruiker

Hopelijk kan ik het team versterken, ik heb geen ervaring met het ingame zetten van models. Wanneer modeling niet mijn ding is, zou ik mij willen aanbieden voor het maken van textures/website onderhoud e.d.

:cya:

Welkom bij de club ZaroX. We kunnen je gebruiken met alle onderdelen.

In ben benieuwd in hoevere jij ervaring hebt met deze diensten?

Zou je eventueel wat screens kunnen laten zien?

Voeg me trouwens toe op msn ;)

Groetjes, Dennis!

++ ZaroX

Bewerkt: door cooling
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Heb je al iets in IV staan? Ik ben benieuwd

Zelf heb ik geen tijd voor nog een project helaas.

We hebben al diverse resultaten geboekt. We zijn druk bezig, We houden iedereen op de hoogte zodra dit gelukt is.

Groetjes, Dennis

Link to comment
Delen op andere websites

Niek vroeg het via pm maar ik post het even hier zodat iedereen het weet.

Auto paths haal je weg door het volgende te doem:

Je hebt 2 bestanden die hiervoor aansprakelijk zijn, paths.img in de map gta4\pc\data\cdimages.

Om de paths daarin weg te halen moet je 'blank paths' downloaden

Verder heb je nog een bestand die ervoor zorgt dat je de auto's in de verte ziet rijden.

gta4\pc\data\paths hierin staat 'distantlights.dat' deze kun je gewoon verwijderen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...