Jump to content

[IV] Total Conversion Modification


cooling

Recommended Posts

Hey Blastov,

Thnx voor de reply op mijn pm.

Kunnen we goed gebruiken.

Vanavond zal ik wat screens posten van een test object in gta iv en dan gaan we beginnen met de eilanden modellen.

So stay tuned!

UPDATE!

Er zijn wat problemen met shadow-mapper.

Shadow-link voor hulp gevraagd.

Screens komen dus nog

Bewerkt: door masterkey
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is weer even geleden sinds de laatste post.

De mod is in volle gang.. We zijn druk aan het modellen en hebben al genoeg a4tjes vol met ideeën.

Ook zijn diverse plategronden gemaakt van de eilanden en van de infrastructuur..

Na verloop van tijd zal ook het Kavelen starten.

Meer daarover zal binnenkort volgen..

We zijn nog steeds opzoek naar JOU! :) Kan jij ons helpen? Modellen / Scripten / Ingame Placing / Mapper of wat dan ook... voeg je dan snel bij ons TEAM!

Ik hou jullie op de hoogte...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey,

Ik wil graag in het team helpen.

Ik weet niet of ik veel kan bijdragen aan het team maar ik wil graag helpen. :engel:

Ik kan goed tot zeer goed met Google Sketch Up overweg(Ik weet niet of je dat kan gebruiken)

Ik heb nog een ander probleem: Ik heb GTA IV op de Ps3 en niet op de Comp. Is dit erg?

Als je me zal kunnen gebruiken dan doe ik graag mee!

Doetho..

P.S. Ik ben nu bezig om een beetje handig te worden met Gmax

Bewerkt: door Doetho
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik wil graag in het team helpen.

Ik weet niet of ik veel kan bijdragen aan het team maar ik wil graag helpen. :engel:

Ik kan goed tot zeer goed met Google Sketch Up overweg(Ik weet niet of je dat kan gebruiken)

Ik heb nog een ander probleem: Ik heb GTA IV op de Ps3 en niet op de Comp. Is dit erg?

Als je me zal kunnen gebruiken dan doe ik graag mee!

Doetho..

P.S. Ik ben nu bezig om een beetje handig te worden met Gmax

Hey je bent van harte welkom,

Sorry voor de late reactie we hebben het beiden ook best druk met school.

Hierbij mijn eerste paar screens van het begin van mijn eiland voor deze mod!

Don't mind the render bugs!

screen1-300x168.png

screen2-300x168.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey,

Ik wil graag in het team helpen.

Ik weet niet of ik veel kan bijdragen aan het team maar ik wil graag helpen. :engel:

Ik kan goed tot zeer goed met Google Sketch Up overweg(Ik weet niet of je dat kan gebruiken)

Ik heb nog een ander probleem: Ik heb GTA IV op de Ps3 en niet op de Comp. Is dit erg?

Als je me zal kunnen gebruiken dan doe ik graag mee!

Doetho..

P.S. Ik ben nu bezig om een beetje handig te worden met Gmax

Beste Forumgangers!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat van mij heb laten horen.

Bij deze dus! Wat is er veranderd en wat niet: ;)

We werken niet langer met de GTAIV engine. Deze voldoet niet aan onze eisen dus hebben we besloten om een opensource engine te gebruiken. (wordt later bekend)

Nog steeds is iedereen welkom om te helpen! Maar ook testers zijn harstikke welkom!.. Nu we nog meer fucties hebben moet er nog meer getest worden!

Andere functies zijn ook welkom. Wil je direct aan de bel trekken graag mij via P.M. of Email bereiken!

Zoals ik al zei: Meer informatie volgt!

Doetho! Ik zeg alvast welkom bij de club! ;) ik geef je een P.M. tje en dan praten we verder :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hey,

Ik wil graag in het team helpen.

Ik weet niet of ik veel kan bijdragen aan het team maar ik wil graag helpen. :engel:

Ik kan goed tot zeer goed met Google Sketch Up overweg(Ik weet niet of je dat kan gebruiken)

Ik heb nog een ander probleem: Ik heb GTA IV op de Ps3 en niet op de Comp. Is dit erg?

Als je me zal kunnen gebruiken dan doe ik graag mee!

Doetho..

P.S. Ik ben nu bezig om een beetje handig te worden met Gmax

Beste Forumgangers!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat van mij heb laten horen.

Bij deze dus! Wat is er veranderd en wat niet: ;)

We werken niet langer met de GTAIV engine. Deze voldoet niet aan onze eisen dus hebben we besloten om een opensource engine te gebruiken. (wordt later bekend)

Nog steeds is iedereen welkom om te helpen! Maar ook testers zijn harstikke welkom!.. Nu we nog meer fucties hebben moet er nog meer getest worden!

Andere functies zijn ook welkom. Wil je direct aan de bel trekken graag mij via P.M. of Email bereiken!

Zoals ik al zei: Meer informatie volgt!

Doetho! Ik zeg alvast welkom bij de club! ;) ik geef je een P.M. tje en dan praten we verder :)

Goedeavond! :)

Het spel is volledig in ontwikkeling! :) Binnenkort zullen wij meer informatie tonen.

Wij zijn nog steeds opzoek naar testers, ontwerpers, modellers en nog veel meer!

Heb je tijd? vindt je het leuk om te helpen? Neem dan meteen contact op!

Fijne avond iedereen nog!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Als je wilt kan ik wel iets met PR doen? Ik doe het graag en heb redelijk ervaring, bovendien is mijn Engels ook goed.

Beste Rikzone,

Bedankt voor je reactie. Het is alweer een tijd geleden dat ik op gtaforum.nl online ben geweest.

We kunnen alle hulp gebruiken, dus ook die van jou!

Voeg me op msn/email maar toe dan kunnen we verder overleggen (zie pm)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...