Stino Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Pele, ja: daar heb ik nog videobanden van, echt één van de beste voetballers ooit. Maar wat dachten jullie van onze eigen Johan Cruijf
Tim14 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Pele, ja: daar heb ik nog videobanden van, echt één van de beste voetballers ooit.Maar wat dachten jullie van onze eigen Johan Cruijf Johan Cruijf is zeker 1 van de beste spelers terwereld maar niet de aller beste. Ik ben heel erg trots dat wij Nederlanders zo'n voetballer hebben gehad..
-Niels- Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Diego marradona (als ik het zo goed schrijf). Hij WAS de voetbal-god, nu slikt hij alleen maar drugs en eet heelveel, echt zonde van zo'n super-goede voetballer.
Stino Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Diego marradona (als ik het zo goed schrijf).Hij WAS de voetbal-god, nu slikt hij alleen maar drugs en eet heelveel, echt zonde van zo'n super-goede voetballer. Ik vergeet nooit meer zijn acties vanaf de middelijn tot de goal en dan nog afmaken ook. Én natuurlijk de wereldberoemde goal met zijn hand. Maar nu is het gewoon een drugsverslaafde en hij is véél aangekomen
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Jan! Jan Vennegoor! Jan Vennegoor Of Hesselink! That's Da Man! Of Ruudje Van Nistelrooy, die weer 2 jaar bij PSV heeft bijgetekend!
Arjen Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maradona.. :rolleyes: Damm wat was hij goed!
MadMike Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Nederland is een klein land maar heeft wel veel super goeie voetballers ik vind de nederlandse elftal ook vet goed
Tim14 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Nederland is een klein land maar heeft wel veel super goeie voetballersik vind de nederlandse elftal ook vet goed Ben je Nederlander? Ik zou namelijk wel eens willen weten wat de buitenlanders hier vinden van het Nederlands elftal ..
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik ben belg en ik vind dat jullie elftal veel betere spellers heeft dan ons elftal. Maar soms is het bij Nederland te veel egoistish en dan spelen ze wel slecht.
Gino Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Johan Cruijf was ook niet slecht. En ja Nederland is een klein land met goeie voetballers dat komt omdat bijna elk kind in nederland wel vaak op de straat voetbalt Bewerkt: 8 juli 2005 door Only_Gino
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Pele zo'n voetballer kom je helaas nooit meer tegen... de beste voetballer momenteel vind ik Ronaldinho, die man is gewoon goed! Mr Edje
RGA Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ik vind Arjen Robben ook een fantastische voetballer
asd Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 christiano ronaldo is pas dodelijk en ook maradona :rolleyes:
MadMike Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Het valt ook wel op dat best wel veel prof voetballers met straatvoetbal zijn begonnen
Recommended Posts